• 1
  • 2
2009-03-12, 08:32
Medlem
micke_hs avatar
Ja, som topic lyder. Hur många av er spelar detta skitspel som egentligen är helt värdelöst men ack så beroendeframkallande?

Ni behöver outa er med nick och sånt eftersom man kan identifiera er med namnen. Jag kommer inte presentera mitt nick.

Iallafall så har jag börjat levla med diverse snubbar man stöter på under spelets gång. Satt fram till 02:00 inatt och levlade med en amerikan som hade spenderat 1000$ på spelet. Det är ju fan inte klokt.
Citera
2009-03-12, 08:59
Medlem
Jigglys avatar
Jo, jag spelar det från och till. Är level 42 eller nåt tror jag.

SÅ beroendeframkallande är det ju dock inte tycker jag.. eller?
Citera
2009-03-12, 09:01
Medlem
LiLWizs avatar
Jag minns att du startade en tråd angående att facebook spärrade ditt konto förut just för att du haft för många vänner. Du tror inte det är dags att stoppa beroende? Det verkar redan ha gått för långt ...
Citera
2009-03-12, 10:58
Medlem
greatfuldeads avatar
Jag har också trillat dit lite på det där. Fungerar utmärkt som tidsfördriv på jobbet.

Ett annat spel som tagit lite för mycket av min tid är den gamla klassikern Dopewars som finns i en mycket trevlig tappning på facebook. Om ni inte spelat det så gör det.
Citera
2009-03-12, 11:02
Medlem
Diseaseds avatar
Inget kan ju dock slå Mafia Wars. Förmodligen exakt samma sak som alla andra men det enda "mafia"-spelet jag har fastnat för..

Det utvecklas hela tiden och det känns som det kommer helt nya funktioner för varje vecka som går.
Citera
2009-03-12, 11:08
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased
Inget kan ju dock slå Mafia Wars. Förmodligen exakt samma sak som alla andra men det enda "mafia"-spelet jag har fastnat för..

Det utvecklas hela tiden och det känns som det kommer helt nya funktioner för varje vecka som går.
Samma här, även jag är fast i Mafia Wars träsket xD
Citera
2009-03-12, 11:50
Medlem
Better_Halfs avatar
facebook spel.. låter som ren idioti att spendera pengar på något dylikt.
Citera
2009-03-12, 12:29
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiLWiz
Jag minns att du startade en tråd angående att facebook spärrade ditt konto förut just för att du haft för många vänner. Du tror inte det är dags att stoppa beroende? Det verkar redan ha gått för långt ...

Kanske det....men facebook öppnade kontot igen.

Och nej jag lägger inte ned så mycket tid på det längre. Kanske 40-50 minuter om dagen. Jag spenderar mer tid på flashback. Men nu var det ju inte det vi skulle diskutera eller hur?
Citera
2009-03-12, 12:30
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased

Jag har aldrig fastnat för mafia wars. Slåss aldrig där. Så fort nån attackerar mig så hitlistar jag dom bara. Men du har rätt i att dom utvecklar det hela tiden.
Citera
2009-03-12, 12:31
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Better_Half
facebook spel.. låter som ren idioti att spendera pengar på något dylikt.

Din åsikt. Den är lika mycket värd som våra andras. Så varför ens bemöda dig att skriva ett sånt inlägg där du beskriver vad du tycker om hur folk spenderar sin tid? Det tycker jag är idioti.
Citera
2009-03-12, 12:37
Medlem
Better_Halfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Din åsikt. Den är lika mycket värd som våra andras. Så varför ens bemöda dig att skriva ett sånt inlägg där du beskriver vad du tycker om hur folk spenderar sin tid? Det tycker jag är idioti.

Jag kände för att yttra mig om saken och du kände för att yttra dig om mig. Vilken tur för oss att vi har rätt till yttrandefrihet i sverige.

... snygg trippelpost förresten.
Citera
2009-03-12, 12:46
Medlem
magnnes avatar
Jag spenderar alldeles för mycket tid med Mafia Wars och Mob Wars
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto