• 52
  • 102
  • 142
  • 151
  • 152
  • 153
2023-01-25, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Finns det något alkigare ställe än Silverkällan och Västerhus i Göteborg?
att sitta i baren på puben innanför City Kebab en vardag efter löning som denna rekommenderas starkt! stänger 01 varje dag.
Citera
2023-01-26, 10:02
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
att sitta i baren på puben innanför City Kebab en vardag efter löning som denna rekommenderas starkt! stänger 01 varje dag.
Ja, den glömde jag ju av. I lokal folkmun kallas den för zooparken.
Citera
2023-02-08, 00:32
Medlem
Citat:
Ja, den glömde jag ju av. I lokal folkmun kallas den för zooparken.
Vet inte varför du strävar efter att hitta på alkis-tillhåll.... Har du inte råd att gå på en vanlig krog eller nåt???
Citera
2023-02-08, 07:10
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaschDay
Vet inte varför du strävar efter att hitta på alkis-tillhåll.... Har du inte råd att gå på en vanlig krog eller nåt???
Ingen direkt anledning. Får man inte vara nyfiken eller?
Citera
2023-02-08, 11:49
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise

City kebab har jag ätit en del kebabrullar genom åren som bakismat, färdiga tortillas bröd de bara värmer, riktigt sunkigt men gott som bakfyllekäk. Har bara tittat in där i baren på andra sidan och det måste vara den dräggigaste krogen i gbg nuförtiden. Där får man komma och se ut som man vill, no dresscode kan jag lova 😅

För er som minns murveln inne i nordstan. Den var nr 1 på sin tid när det kommer till drägg. Fy fan vilket klientel som kunde vistas där, samlat på ett och samma ställe. Som normal person var det en upplevelse utöver det vanliga. Toaletterna där var vidriga, stank urin så jag fick hålla andan när jag gick in på toa.
Citera
2023-02-08, 21:08
Medlem
Finns det någon vettig kvällsbuffé? Kan vara vilken mat som helst.
Citera
2023-02-10, 02:09
Medlem
Citat:
Ingen direkt anledning. Får man inte vara nyfiken eller?
Tja är det den typen av ställen du söker dej till så är det helt ok för mej!
Citera
2023-02-10, 15:59
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Tja är det den typen av ställen du söker dej till så är det helt ok för mej!
Vad är bästa sportbaren om man vill undvika ställen som O'learys?
Citera
2023-02-15, 02:30
Medlem
Citat:
Vad är bästa sportbaren om man vill undvika ställen som O'learys?
Välja ett annat ställe???
Citera
2023-02-15, 03:25
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Välja ett annat ställe???
Well, duuuhh...

Vad fan är det för ett jävla svar egentligen?
Citera
2023-02-15, 03:38
Medlem
Träffade en tjej som tog mig till murveln.
Seriöst. Hon sjönk många grader i anseende så fort jag kom in där. Vet inte varför hon höll till godo med ett sånt ställe. Hon var snygg och ganska cool. Så jag tyckte hon stod långt över ett sånt hak, Men hon hade låg självuppfattning skulle jag tro. Sen blev hon sur och irriterad när jag inte ville hänga med dit igen. 😂
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
City kebab har jag ätit en del kebabrullar genom åren som bakismat, färdiga tortillas bröd de bara värmer, riktigt sunkigt men gott som bakfyllekäk. Har bara tittat in där i baren på andra sidan och det måste vara den dräggigaste krogen i gbg nuförtiden. Där får man komma och se ut som man vill, no dresscode kan jag lova 😅

För er som minns murveln inne i nordstan. Den var nr 1 på sin tid när det kommer till drägg. Fy fan vilket klientel som kunde vistas där, samlat på ett och samma ställe. Som normal person var det en upplevelse utöver det vanliga. Toaletterna där var vidriga, stank urin så jag fick hålla andan när jag gick in på toa.
Citera
2023-02-23, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admiralone
Beror på ålder, över 27 så är det givet att dra till gränden. Under 27 rekommenderas Lounge(s), push, park lane, i den ordningen. Över 23 så avslutas kvällen på eight 03-05, under 23 excet 03-05

Vad är gränden för ställe? Bott i gbg hela mitt liv aldrig hört
Citera
  • 52
  • 102
  • 142
  • 151
  • 152
  • 153

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto