Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-03-16, 15:14
Medlem
Jag hade tänkt storhandla ps3 spel och behöver rekommendationer, helst spel som går att handla på svenska nätbutiker.

Tack på förhand!

Mvh,

Albaniensson.
2009-03-16, 15:18
Medlem
4283s avatar
Vilka spel har du, till att börja med?

Här har du i alla fall några:
NHL 08/09, behövs ingen förklaring om varför du ska köpa dessa, sjukt bra spel... helt enkelt.

Några lite mer halvdana är:
GTA IV, detta är i alla fall de första veckorna som man spelar det, sjuuukt roligt. Blir jäkligt repetitivt efter detta.
Gran Turismo 5: Prologue, lite samma sak här, men går också utmärkt att spela online, vilket är rätt kul.
2009-03-16, 15:29
Medlem
erikps avatar
Top 3.

Först och främst så måste du handla Metal Gear solid 4 http://www.youtube.com/results?searc...r+solid+4&aq=f

Sedan Little big planet http://www.youtube.com/results?searc...+gameplay&aq=f

Efter det GTA IV, Mirrors Edge eller Soul Calibur 3.
2009-03-16, 15:29
Medlem
Postboxens avatar
Nu kanske du skulle kunnat fråga det här i Playstation 3-tråden men okej..

Ett spel du måste köpa är Uncharted: Drake´s Fortune! Klart ett utav dom bästa spelen till PS3! Om du gillar GTA-serien så självklart GTA IV, och kanske Saints Row 2? Sen LittleBigPlanet såklart..
2009-03-16, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Vilka spel har du, till att börja med?
Dessa spel:

Citat:
Virtua Tennis 3
Brothers in Arms - Hell's Highway
Skate
Virtua fighter 5
Need for Speed: ProStreet
Guitar Hero: Aerosmith
Assassin's Creed
Star Wars: The Force Unleashed

Jag tänkte köpa dessa sportspel:

Citat:
Fifa 09
NHL 09
Tiger Woods PGA Tour 09
Madden NFL 09
NBA Live 09
2009-03-16, 15:45
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - Kommer ge dig en mycket intressant och grym spelupplevelse och är helt klart ett måste.

Uncharted: Drakes Fortune - Ett tredjepersons actionspel som är riktigt vackert och hur skönt som helst att spela.

Heavenly Sword - God of War fast med en kvinna i huvudrollen, mycket vackert men tyvärr ganska kort.

Little Big Planet - Har bara spelat ett demo själv men jag kan säga att det ger dig en speciell upplevelse.

Battlefield: Bad Company - Ska du lira online och FPS så säger de flesta CoD4 men jag simmar emot strömmen och säger att BF:BC ger dig en roligare upplevelse.

Dead Space- Gillar du skräckspel som levererar så är Dead Space någonting för dig, grym grafik, grymt ljud och ett oerhört välgjort spel på alla andra plan.

Killzone 2 - Bara ett par veckor gammalt med en av de mest explosiva och bästa upplevelserna som går att få i ett FPS i såväl story som multiplayer.

Det är mina tips men smaken är ju som alla vet olika. Jag tror aldrig du kommer få ihop 3 titlar som alla kan rekomendera dig
2009-03-16, 15:47
Medlem
pump-action.s avatar
Jag köper endast toppspel och dessa är väl de bästa av spelen jag har: Killzone 2, Resistance 1 och 2, Street Fighter 4, Uncharted (2an borde komma någon gång i år tror jag), BioShock och Wipeout HD.
2009-03-16, 16:47
Medlem
Finns det några coola ninjaspel tillgängliga för PS3?
Senast redigerad av Albaniensson 2009-03-16 kl. 17:38.
2009-03-16, 18:45
Medlem
Postboxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albaniensson
Finns det några coola ninjaspel tillgängliga för PS3?

Ninja Gaiden Sigma tror jag det finns ett spel som heter..
2009-03-16, 18:56
Medlem
Skulle någon rekommendera Sonic Unleashed? Mina två syskon tycker att jag bör ej köpa spelet eftersom allt verkar gå snabbt.
2009-03-16, 19:00
Medlem
erikps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albaniensson
Skulle någon rekommendera Sonic Unleashed? Mina två syskon tycker att jag bör ej köpa spelet eftersom allt verkar gå snabbt.

Laddade ner demon via psn och det sög stenhårt. Var alldels för snabbt och väldigt enformigt. Alla sonic spel suger förutom dom till Sega mega drive.
2009-03-16, 19:38
Medlem
Jag tänkte köpa några barnspel för att mina syskons barn ska ta del av spelandet. Funkar dessa spel att spela för vuxna också?

Citat:
LEGO Star Wars: The Complete Saga

Lego: Indiana Jones the Original Adventures

LEGO Batman
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in