Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - Kommer ge dig en mycket intressant och grym spelupplevelse och är helt klart ett måste.
Uncharted: Drakes Fortune - Ett tredjepersons actionspel som är riktigt vackert och hur skönt som helst att spela.
Heavenly Sword - God of War fast med en kvinna i huvudrollen, mycket vackert men tyvärr ganska kort.
Little Big Planet - Har bara spelat ett demo själv men jag kan säga att det ger dig en speciell upplevelse.
Battlefield: Bad Company - Ska du lira online och FPS så säger de flesta CoD4 men jag simmar emot strömmen och säger att BF:BC ger dig en roligare upplevelse.
Dead Space- Gillar du skräckspel som levererar så är Dead Space någonting för dig, grym grafik, grymt ljud och ett oerhört välgjort spel på alla andra plan.
Killzone 2 - Bara ett par veckor gammalt med en av de mest explosiva och bästa upplevelserna som går att få i ett FPS i såväl story som multiplayer.
Det är mina tips men smaken är ju som alla vet olika. Jag tror aldrig du kommer få ihop 3 titlar som alla kan rekomendera dig