2013-01-21, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Gå runt i SI. Men hadde inte forbollshuliganer haft SI så hadde inte många andra haft det. Män dras automatiskt till sånt som får dom att se hårda och farliga ut. Angående FB vs blåvitt så är jag inte helt hundra på vad du menar. Menar du att dom hetsade varandra över internet?
Men snälla...
1. Stone Islands kläder har en fantastisk bra kvalité.
2. Deras mode har en sjukt snygg casualstil, som MÅNGA fler än bara "huliganer" gillar.
3. Läs på lite om cäääsual innan du yttrar dig om klädmärken vs. grabbar. För det du säger är löjeväckande.

Nej, jag menar inget jävla internethets. Det jag kommer ihåg var liga mot liga, blåvitt hade fått ihop 75st och Gnaget var några fler. Blev det något med det boxet eller rann det ut i sanden?
Citera
2013-01-21, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Tass
Men snälla...
1. Stone Islands kläder har en fantastisk bra kvalité.
2. Deras mode har en sjukt snygg casualstil, som MÅNGA fler än bara "huliganer" gillar.
3. Läs på lite om cäääsual innan du yttrar dig om klädmärken vs. grabbar. För det du säger är löjeväckande.

Nej, jag menar inget jävla internethets. Det jag kommer ihåg var liga mot liga, blåvitt hade fått ihop 75st och Gnaget var några fler. Blev det något med det boxet eller rann det ut i sanden?

Stone island har samma kvalle som många andra ärken, det är kläder som alla andra. Bara det att efter huliganvågen så bar alla stone island. Hadde inte stone island vart ett huliganmärke så hadde dom flesta sagt att, vem vill gå runt med en jävla kompass på armen?

Jag har inte hört nått om det, så blev väll inget. Vilket lag följer du föresten?
Citera
2013-01-21, 21:23
Medlem
Salad din fjant. Hur många användarnamn har du inte fått spärrade? Då outing är no no här så tänker jag inte skriva ut dina "nick" du använt dig av. Si gjorde stilrena kläder för om åren men dagens kläder känns lite för extremt för att bära. SI ses knappast som ett ligist märke nuförtiden då alla bär det. Salad kan du berätta för mig vad som är hetast på casualmarknaden för mig just nu?
Citera
2013-01-21, 21:26
Medlem
Citat:
Dom har ju fått konkurens från gais nu för första gången i historien. kommer att bli svårare att hitta folk nu. Frågan är om inte gais kommer att bli nummer ett i gtb om några år. Wm's front har blivigt tunnare, om man kollar Wm's och Fb's facebook sidor så ser man att Fb är bra mkt tyngre, medans wm ser ganska tunna ut.
Wisemen har ingen fb, i allafall ingen som du kan se
Citera
2013-01-21, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Wisemen har ingen fb, i allafall ingen som du kan se

facebook sida har dom. bara att söka på google. wisemen göteborg
Citera
2013-01-21, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bila
Salad din fjant. Hur många användarnamn har du inte fått spärrade? Då outing är no no här så tänker jag inte skriva ut dina "nick" du använt dig av. Si gjorde stilrena kläder för om åren men dagens kläder känns lite för extremt för att bära. SI ses knappast som ett ligist märke nuförtiden då alla bär det. Salad kan du berätta för mig vad som är hetast på casualmarknaden för mig just nu?

Jag har haft ett tidigare konto för ca 3år sedan men använde det aldrig. gjorde nytt nu for the fuck of it. Angående SI så vet jag att personer med sånna tröjjor har fått små problem för det är "huligankläder" men visst har den stämpeln försvunit nu kanske. Skicka mina tidigare nickname privat dårå.
Citera
2013-01-21, 21:47
Medlem
Andickys avatar
Alla får/kan bära kläderna, men går du omkring med en patch så kan man förvänta sig blickar och i somliga fall ett gatulopp.

Länken nedan visar "Sveriges mest välkända" huligan, right?
http://mediahuset.files.wordpress.co...szelmerlow.jpg
Citera
2013-01-21, 22:12
Medlem
Salad: komigen berätta vd som är hetast på huliganmarknaden? För våld är det knappast. CP, OTS, SI, HL osv osv är det enda ni blöjhuliganer klarar av.
Citera
2013-01-21, 22:14
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Finns redan en tråd om SI kläder!! (Om inte flera) Här pratar vi box!!

Här är 1 i alla fall

https://www.flashback.org/t546644p2
Citera
2013-01-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Finns redan en tråd om SI kläder!! (Om inte flera) Här pratar vi box!!

Här är 1 i alla fall

https://www.flashback.org/t546644p2

förlåt min kära svamp glömde nämna dom uberhäftiga märkena burberry och aquasqutom
Citera
2013-01-21, 23:11
Medlem
Citat:
Jag har haft ett tidigare konto för ca 3år sedan men använde det aldrig. gjorde nytt nu for the fuck of it. Angående SI så vet jag att personer med sånna tröjjor har fått små problem för det är "huligankläder" men visst har den stämpeln försvunit nu kanske. Skicka mina tidigare nickname privat dårå.

Jag blev hotad för jag hade en HL tröja av tre mäCtiga Aikare...
Citera
2013-01-21, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baby.I
Jag blev hotad för jag hade en HL tröja av tre mäCtiga Aikare...

Var en snubbe från aik som kom upp till mig på tåget en gång och ville köra för att jag hadde en jacka från rockport, haha. roligt det där. Man skulle inte ha sånna kläder om man inte va huligan sa han. Hadde skor från lacost med. Det roliga va att jag hadde vart på bio med polarna, alla va 16 bast, medans han var minst 20år. Bila, du om någon borde ju veta vad man ska ha för märken om man är huligan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in