2014-03-30, 22:22
Medlem
Za*r Z**r r inte den skyldiga punkt slut. Klla p det r mina egna gon eftersom jag sg han hela marschen upp till olympia sen nr han gick in. Tragiskt att folk dmer s snabbt.. Vila i frid.

Bortsett frn denna riktigt tragiska hndelse, s har djurgrden ftt smaka p duktigt med asfalt idag, startade redan vid 12. Helsingborg har varit en stor jvla krigzon hela dagen, vilken dag!!..
Citera
2014-03-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Glm det! Det finns just nu rtt s mnga som vet exakt vem som gjort vad i era egna led. r du s naiv att du tror att det r e ngon mystisk, oknd, ensam man som dyker upp som gubben i ldan.

Sger jag absolut inte, men att det r ngon frn Yngre eller vrig liga r totalt osant och helt taget frn det bl. Jag tvivlar inte att det r en HIF:are som gjort det. Men han agerade sjlv enligt vittnen. Han har ven blivit beskriven som en ung man 19-20 rs ldern, i smal kroppsbyggnad och kortvxt 165-170. Snubben ni hnger ut o kallar mrdare r 25+, 186-190 cm lng och var sedd p matchen och utanfr olympia pizzeria vid tidpunkten d detta intrffade. Polisen har ven stoppat och identifierat mnga, de har fingeravtryck p flaskan.. s bara en tidsfrga tills det kommer fram vem det r.
Citera
2014-03-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CASSIUS-142
Sger jag absolut inte, men att det r ngon frn Yngre eller vrig liga r totalt osant och helt taget frn det bl. Jag tvivlar inte att det r en HIF:are som gjort det. Men han agerade sjlv enligt vittnen. Han har ven blivit beskriven som en ung man 19-20 rs ldern, i smal kroppsbyggnad och kortvxt 165-170. Snubben ni hnger ut o kallar mrdare r 25+, 186-190 cm lng och var sedd p matchen och utanfr olympia pizzeria vid tidpunkten d detta intrffade. Polisen har ven stoppat och identifierat mnga, de har fingeravtryck p flaskan.. s bara en tidsfrga tills det kommer fram vem det r.

Du har frsvarat pungkulan hela dagen idag. ven om det inte r han s hoppas jag han brinner till dds. Vidriga jvla nazistsvin.
Citera
2014-03-30, 22:34
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
Va har du fr bevis att det e han som har gjort det?
Lgg fram beviset p att han e gm. Annars hll kft.
O vad har det med saken o gra att han sympatiserar med svp??????
Mjligen bevpning vid vldsanvndande? Kanske lite av en long shoot att det skulle bevisa ngot dock.
Citera
2014-03-30, 22:38
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullfisheye1213
Za*r Z**r r inte den skyldiga punkt slut. Klla p det r mina egna gon eftersom jag sg han hela marschen upp till olympia sen nr han gick in. Tragiskt att folk dmer s snabbt.. Vila i frid.

Bortsett frn denna riktigt tragiska hndelse, s har djurgrden ftt smaka p duktigt med asfalt idag, startade redan vid 12. Helsingborg har varit en stor jvla krigzon hela dagen, vilken dag!!..

Jag fr uppfattningen av att du stdjer den "svenska supporterskaran" som tycker det r roligt att g ut och slss bara fr sakens skull?

@ Alla ckliga vldsbejakande "supportrar": Vem fan bryr sig om du har en rd eller bl halsduk p dig? Matcherna avgrs p planen, inte p gatan.

Skrp till er fr helvete.
Citera
2014-03-30, 22:42
Medlem
Schlaktarnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullfisheye1213
Bortsett frn denna riktigt tragiska hndelse, s har djurgrden ftt smaka p duktigt med asfalt idag, startade redan vid 12. Helsingborg har varit en stor jvla krigzon hela dagen, vilken dag!!.

Enligt mina gon s va det tvrt om En som r neutral
Citera
2014-03-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rilzor
Du har frsvarat pungkulan hela dagen idag. ven om det inte r han s hoppas jag han brinner till dds. Vidriga jvla nazistsvin.

S r det privat vendetta eller ett riktigt inlgg om den anklagade "GM"?

Knns mer som en personlig vendetta. Hng inte ut ngon med info och personnummer nr ni inte ens r i nrheten skra. Det r ltt o kasta ur sig massa stora ord bakom en anonym flashback.. Men komigen, oavsett vad hans sikter r frtjnar ingen att bli uthngd fr ngot man INTE gjort.

Och nej, ingen frtjnar o frlora livet fr vilket lag man hller p. Det r jttetragiskt och trkigt som fan.
Citera
2014-03-30, 22:44
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CASSIUS-142
Alla andra vittnen har ju pratat om ettt strre antal hbg bakom attacken. aja vad vet jag.
Citera
2014-03-30, 22:45
Medlem
innovatives avatar
Mste erknna att jag hade fel idag, jag var helt sker p att nsta supporter som dog. Skulle vara orsakad av en man i gul reflexvst med felvnd batong.

Tycker det r sjukt av Rilzor att hnga ut en person med, nr han inte kan komma med ngon som helst fakta. Och nej jag hller inte p heif, jag r grdare...
Citera
2014-03-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Alla andra vittnen har ju pratat om ettt strre antal hbg bakom attacken. aja vad vet jag.

Detta vittnet r den avlidne mannens vn, som ven var med i hans sllskap.
Citera
2014-03-30, 22:50
Medlem
Easy-Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innovative
Mste erknna att jag hade fel idag, jag var helt sker p att nsta supporter som dog. Skulle vara orsakad av en man i gul reflexvst med felvnd batong.

Tycker det r sjukt av Rilzor att hnga ut en person med, nr han inte kan komma med ngon som helst fakta. Och nej jag hller inte p heif, jag r grdare...
Det r du inte, i s fall hade du aldrig beskrivit dig s dr.
Citera
2014-03-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
Oskyldiga individer.. som vr 40 riga broder med 2 barn som gick bort menar du? Hur var HAN delaktig eller skyldig i vld menar du? Jag vet att han INTE var det d jag gtt p matcher sen tidigt 70-tal! Eller r ALLA frn skne idioter?????????
Jag SNKER alla frn skne utan att blinka efter idag! SKYLL p eran jvla ltsas firma som FLYR och sen skyller allt p DIF! Det var vl DIF som dda vr broder ocks vid eftertanke ? Han som trots allt var en riktig supporter!
Lyckligtvis r du tolv r, luktar kiss, och kommer inte gra ett skit. S r det klargjort.

Men visa nu lite respekt fr det oerhrt tragiska som hnt och lgg ner dina pinsamheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in