2013-07-13, 00:00
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Hur vida han r en fjant eller inte var inte det jag frgade.

OK? Bara fr att jag citerade ditt inlgg betyder inte det att jag frskte svara p om du du r lost eller inte, bara ppekade en grej. Men ja du verkar ganska lost haha
Citera
2013-07-13, 00:48
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Ditt lilla avskrde till DFG:are, hr fljer ett par rd:
1. Lr dig lsa mnniskor p _riktigt_ innan du brjar bjfsa, att man br kostym innebr INTE att man r fritt villebrd fr sm tjackmongon frn frorten.
2. Att dra kniv utan att kunna anvnda den r vanligtvis sjlvmord. Tacka min godhet och vittnen fr att det slutade med bruten arm och hl i handen.
3. Straffet fr att du tvingade mig lsa en konflikt med vld fr frsta gngen p mycket lnge blir att du numer inte r vlkommen p flertalet klubbar nr du lkt frdigt.
Det gller oavsett om ngon frn din bljfirma str i drren BTW.

Hl i handen?
Citera
2013-07-13, 11:47
Medlem
Citat:
Klargjordes det inte ganska klart och tydligt att ngon kniv aldrig kte upp i/under boxet utan att han snarare visade upp den innan boxet skedde? Eller r jag helt lost?
Nej du, ingen kniv vare sig fre eller under boxet.
Citera
2013-07-13, 11:47
Bannlyst
Citat:
Helsingborgs IF-IFK Gteborg, Fotboll, Allsvenskan, 8 juli 2013
Toppmte i fotbollsallsvenskan nr HIF tog emot Gteborgskamraterna hemma p Olympia. Ett stort bortaflje frn vstkusten intog redan vid lunchtid de centrala delarna av staden, dribland en hel del s kallade "risksupportrar".

Polisen ledsagade den stora Blvitt-marschen runt fstningen mot arenan men ett tiotal IFK-grabbar brt sig loss och kunde polisfria ge sig ut p egna ventyr. Via smgator kryssade man sig nda fram till ett av HIF-fansens samlingsstllen i nrheten av arenan och en blixtattack paralyserade skningarna nr Gteborgs ligister gjorde rent hus innan polisen hann ingripa.

Vl inne p Olympia fick de 14 413 skdarna se en hgkvalitativ match dr Robin Sder gav bortalaget ledningen i den 42:a minuten. Men nr Philip Haglund blev utvisad efter tv gula kort tappade Blvitt initiativet och HIF:s Robin Simovic kunde kvitterade i den 71:a minuten till 1-1 vilket ven blev slutresultatet. Frn lktarplats noterades ven "Wisemens" nya banderoll p bortasektionen.

Uppgjorda mten p matchdag brukar inte vara det lttaste att genomfra men ca: tv timmar efter slutsignalen lyckads faktiskt de bda ligorna genomfra sin inplanerade kraftmtning p en becksvart parkeringsplats mitt ute i demarken strax utanfr Helsingborg. D hade WM varit tvungna att offra en av sina minibussar fr att skaka av sig polisen samt att ligorna ftt stlla upp sina fordon med strlkastarna p fr att mjliggra ngon sikt verhuvudtaget. De verenskomna numrena var 35 mot 35 men HIF:s "Frontline" frstrkta med en hel del danskar frn FCK:s "Copenhagen Casuals" rknade in ett 40-tal grabbar medan IFK Gteborgs "Wisemen" med undergrupper var exakt 28 grabbar ikldda rda trjor.

De bda grupperna brakar in i varandra och det smller riktigt hrt och styggt inledningsvis dr grabbar frn bda sidor gr i backen men med ett tidigt vertag fr WM trots det numerra underlget. Fler och fler skningar/danskar gr i backen och FL/CC r under hrt tryck och nr de grabbar som fortfarande str p benen tvingas retirera r rond 1 ver efter 1 - 1 1/2 minut. WM backar undan fr att ge sina motstndare chansen att omgruppera sig och samla kraft fr en andra rond. Den gr dock fortare och efter max 30 sekunders vevande str WM som segrare igen.

Tuff drabbning och flera skadade frn bda sidor.

Frn Sverigescenen.
Citera
2013-07-13, 12:35
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Nej du, ingen kniv vare sig fre eller under boxet.

Okidoki.
Citera
2013-07-14, 16:41
Medlem
Hittade en kul video. Haha!

http://www.youtube.com/watch?v=PgznLlpKrU8
Citera
2013-07-14, 17:20
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Hittade en kul video. Haha!

http://www.youtube.com/watch?v=PgznLlpKrU8

Ha ha r klippet frn i Midsommar p n?

Vlkommen tillbaks Salad saknat dina inlgg.
Citera
2013-07-14, 19:36
Medlem
Citat:
Ha ha r klippet frn i Midsommar p n?

Vlkommen tillbaks Salad saknat dina inlgg.

Tackar Svampen! Ngon mste ju liva upp stmningen ibland. Funderade p att lgga upp harlem shake versionen frn gais vs cph. Men vill inte irritera alla mentala hulkar i trden fr mkt.
Citera
2013-07-15, 16:09
Bannlyst
"Attack!"

http://www.youtube.com/watch?v=fe78CTVTvmw
Citera
2013-07-15, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
"Attack!"

http://www.youtube.com/watch?v=fe78CTVTvmw

den dr filmen har man diskuterat otaliga gnger p fyllan genom ren, eller iaf diskuteras om vad som skriks i brjan. jag tycker det lter som ett VAFAN och inte ATTACK.

eller, man hoppas ju lite p VAFAN d ATTACK lter helt retarderat att starta ett brawl med
Citera
2013-07-15, 23:23
Medlem
Angende HIF - IFK
Det som skedde innan matchen var att Wisemen tog sig hela vgen fram till ett gng p ca 10 pers dr 4 st var fl/hbgy
resterande r inte med i ngon gruppering. Attacken var ver lika snabbt som den brjade, inte ens lagens lnga arm hann reagera. Cred till Wisemen fr att ta sig hela vgen fram till puben utan snuthng och gra en snabb attack. Men det var en jvligt feg attack p mnga som inte hade med skiten att gra.
Uppgjorda som hnde efter matchen var lite komik slss med endast billyktor som ljuskllor verkade vara allt annat n ltt. Sen var det lite fler wm/gu n 28 st och av hifs grabbar var det 3 fl resterande yngre frn bde cc/hbgy.
Fighten var jmn i brjan men sedan krde wm/gu ver skningarna i 2 enkla ronder.
Bsta kommentaren frn fighten var: Vi r inte GAIS grabbar.
Var med p bde puben och det uppgjorda s detta r korrekt info.
Citera
2013-07-16, 10:20
Medlem
Haha "Vi r inte gais".. Antar att det kom from WM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här