2013-10-07, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scally
Sger gnget som stllde in ett Box samma dag som det skulle ske par ngra timmar fre utsatt tid ...som dessutom var planerat sedan lnge ....

Allts. Tycker att det brjar bli lite vl mkt runt dfg. Dom fr sklart snuthng innan boxet mot fb, visar sig inte under sitt hemma derby, s bajen fr slss ist, och nu skrotar man ett till mte av ngon anledning. Ska ni hlla p att leka matcho p arenan och flasha med att ni r dfg s mste ni fan slss ochs.
Citera
2013-10-07, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Utveckla. Hur vet du att det var grabbar som spade p pojkarna, vart skedde det och vad var upptrappningen till det hela?

man knner igen grabbar nr man ser dom ... i uppsala i hjd med red room 2 sm killar varav en av dom hade en aik trja vanlig julgrann
Citera
2013-10-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
man knner igen grabbar nr man ser dom ... i uppsala i hjd med red room 2 sm killar varav en av dom hade en aik trja vanlig julgrann

Helt 100 p att de va DY-grabbarna?
Citera
2013-10-07, 20:26
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Sger gnget som stllde in ett Box samma dag som det skulle ske par ngra timmar fre utsatt tid ...som dessutom var planerat sedan lnge ....

S d brjar man veva mot snutar och 29 pers torskar (?) istllet.

r ingen grabb s kan tyvrr inte axla ngot eventuellt bang frn DFG's sida.
Citera
2013-10-07, 20:38
Medlem
Citat:
Du r dligt informerad.
Boxet igr planerades innan boxet vi stllde in.
Citera
2013-10-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
S d brjar man veva mot snutar och 29 pers torskar (?) istllet.

r ingen grabb s kan tyvrr inte axla ngot eventuellt bang frn DFG's sida.

Men kft d.

Internet har frstrt allt. Nr tntar som du fiskar fakta p FB och aftonhoran.
Citera
2013-10-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Du r dligt informerad.

Fast boxet igr var ju 80% att de inte ens skulle hnda. Fr mkt snutspan p dagen. Brukar ju va hopplast p matchdagar ...
Citera
2013-10-07, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Fast boxet igr var ju 80% att de inte ens skulle hnda. Fr mkt snutspan p dagen. Brukar ju va hopplast p matchdagar ...

lnge sedan, men 2007 small det ju i centrala malm. 30 ifk vs 70 mff. coolt med s stora nr. brukar vl endast hnda i sthlm annars.
Citera
2013-10-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
lnge sedan, men 2007 small det ju i centrala malm. 30 ifk vs 70 mff. coolt med s stora nr. brukar vl endast hnda i sthlm annars.
Nej.
Citera
2013-10-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Helt 100 p att de va DY-grabbarna?

nej nej aldrig jag som sagt att det var DY grabbar ... jag undrade vilka det var sjlv
Citera
2013-10-08, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Du r dligt informerad.

Vart nmner jag matchdagen ? Fortfarande katastrofalt agerat .. Inte frsta gngen ni helt sonika stller in heller .. Hoppas p ntt bttre nsta gng..
Senast redigerad av Scally 2013-10-08 kl. 00:43.
Citera
2013-10-08, 01:27
Medlem
Ta det lugnt nu, men om ni har planerat ett box lnge s borde det inte vara ngra problem att f till det tills ngra klantar till det. Jag menar hur svrt kan det vara? Fel folk i leden tror jag r problemet. Folk som inte vill slss utan vill synas och leka farlig.

Wisemen har frskt f till box mot bde dfg och fb och det ska ni ha cred fr, ven om ni skulle torska. Wisemen har vart klart mest sugna p box p senare tid och det betyder mkt. Fular sig inte fb tror jag att ni vinner eftersom att ni r s sugna p att mtas. Mste vara sjukt irriterande fr er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in