2014-02-21, 06:17
Medlem
Piss-Fittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappatillhan
Angende det sist nmnda; Han har ju tminstone varit med och vevat och har en bra koll p scenen tillskillnad frn flera andra jvla tomtar hr inne. Det sger jag som bajare som kan g i godo fr pistolen.

Ditt frsta inlgg och du kan g i god? Du tycker inte att det ser lite genomskinligt ut?

Skert bara en slump....
Citera
2014-02-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piss-Fittan
Ditt frsta inlgg och du kan g i god? Du tycker inte att det ser lite genomskinligt ut?

Skert bara en slump....
D skulle du m nu r det s att jag r vuxen och str fr allt jag skriver/gr. Mao jag fr mina egna slag och skulle ALDRIG skapa ett till konto fr att boosta mig sjlv. Snt fr valpar hlla p med.
Citera
2014-02-21, 10:44
Medlem
Eftersom bajen negern e upp p tapeten. S undrar jag, hur gammal e han?
Fler n jag som lngtar till allsvenskan.
Citera
2014-02-21, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
Eftersom bajen negern e upp p tapeten. S undrar jag, hur gammal e han?
Fler n jag som lngtar till allsvenskan.

Fdd 1993.

Nej det tror jag inte att du r ensam om...
Citera
2014-02-21, 13:24
Medlem
Nsta frga, upp till vilken lder till hr man en yngre liga?
I mina gon s e man ej yngre om man e ver 18.
Citera
2014-02-21, 17:11
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TearsOfTaragon
Har du missat att alla yngrebox hamnar i kategorin "Det ryktas"? Det r sledes inget att gapa om. Och AIK r ju frresten dom enda som skriver om nr dom frlorat, i alla fall fr det mesta. S jag frstr inte var ditt problem ligger?
D AY besegra BO stod det om det p r fr r men nu senast d de mttes och AY torska, samma nummer osv, s var det pltsligt "Det ryktas..." som var faxket det hamna i.
Citera
2014-02-21, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av startling
D AY besegra BO stod det om det p r fr r men nu senast d de mttes och AY torska, samma nummer osv, s var det pltsligt "Det ryktas..." som var faxket det hamna i.
Jag frstr verkligen inte ditt & pistolens problem.

Det r Aik ligisters hemsida, klart dom vrderar/skryter mer om sina vinster n frluster, n om ngot annat lag kr ver dom ? Ingen big deal, det skulle vilken firma som helst gra. I'm not a rat
Senast redigerad av Fucka 2014-02-21 kl. 18:12.
Citera
2014-02-21, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piss-Fittan

Skert bara en slump....

Haha, jag har kollat denna trd ibland och d gr det ont att lsa alla jvla luder som sitter och slnger ur sig en massa s jag knde att det var dags att gra ett inlgg.
Citera
2014-02-22, 16:34
Medlem
Tjena! jag och en polare ska starta ett nytt fretag och d slog tanken oss om man inte skulle gra ett kld-fretag dr man gr causal klder.
Antar att det finns nn aktiv grabb som lser det hr och d stller jag frga till dessa grabbar, Tror ni att en firma skulle g med p att bli "sponsrad" med ett kldes mrke fr att p s stt marknadsfra genom att ha p sig dessa klder?
Tackar fr serisa svar och ni behver inte tracka p att vi r skitfretagare. Fr jag driver redan tillrckligt stora fretag fr att det argumentet inte ska hlla.
Tack och bock.
Citera
2014-02-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Blanco
Tjena! jag och en polare ska starta ett nytt fretag och d slog tanken oss om man inte skulle gra ett kld-fretag dr man gr causal klder.
Antar att det finns nn aktiv grabb som lser det hr och d stller jag frga till dessa grabbar, Tror ni att en firma skulle g med p att bli "sponsrad" med ett kldes mrke fr att p s stt marknadsfra genom att ha p sig dessa klder?
Tackar fr serisa svar och ni behver inte tracka p att vi r skitfretagare. Fr jag driver redan tillrckligt stora fretag fr att det argumentet inte ska hlla.
Tack och bock.
Haha, det vore ngot.
Lycka till med frhandlingarna med de olika firmorna.
Citera
2014-02-23, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123
Haha, det vore ngot.
Lycka till med frhandlingarna med de olika firmorna.

Ja det r ju ett litet problem, dels hur man ska f tag i dom "stora grabbarna" och sen hur man ska kunna f till ett bra avtal.
Citera
2014-02-23, 17:20
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Blanco
Tack och bock.

"Casualklder" r ju i regel klder som hller en viss kvalitet och prisniv. Ska ni matcha det s gr det drfr inte att bara sy ihop vilken skit som helst. Sedan tror jag att det blir svrt rent allmnt att vcka intresse fr ett sdant mrke om ni inte sjlva hr hemma p scenen. Vet dock att Feyenoord har eller hade ett eget "casualmrke" som hette FR, vilket stod fr Feyenoord Rotterdam. Lr vl inte ha slt s bra utanfr deras egna kretsar dock...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in