2014-05-14, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
Ingen pong frlust om de 25-30 inte springer. Dremot borde dfg med de verlgsna nr ha gjort processen kort.. En liga frlorar frst om den andre lmnar platsen eller r nerslagna.

Fr det frsta
Visst vad de det, vilket ven de sger som va med. ( De va inte du)
De trycktes redigt bakt och hade inte polisen varit dr hade de ftt ka.
Dremot kan man ju tycka att med DFG:s nummer borde sprungit rtt ver Wisemen ganska snabbt.

Fr det andra
Dra inga regler fr mig
Citera
2014-05-14, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Fr det frsta
Visst vad de det, vilket ven de sger som va med. ( De va inte du)
De trycktes redigt bakt och hade inte polisen varit dr hade de ftt ka.
Dremot kan man ju tycka att med DFG:s nummer borde sprungit rtt ver Wisemen ganska snabbt.

Fr det andra
Dra inga regler fr mig

Det r bara pinsamma wannabees som anser att man vinner p pong. Polisen var en 5-6 st och gjorde inget frutom g in om folk lg ner. De rappade oss lika mycket . S helt rligt anser du att inte jag behver lra dig ngot . Vi trycktes redigt bakt... Mm Visst so what.. Vi sprang inte frn platsen fr er i alla fall.. Eller satt p ett tak i Kinna och visslade..
Citera
2014-05-14, 19:49
Bannlyst
Citat:
Det r bara pinsamma wannabees som anser att man vinner p pong. Polisen var en 5-6 st och gjorde inget frutom g in om folk lg ner

Nja.

Citat:
De rappade oss lika mycket

Krde ni beatbox?

Citat:
Vi trycktes redigt bakt... Mm Visst so what.. Vi sprang inte frn platsen fr er i alla fall

Helt riktigt. Tuffa jvlar i WM men de tryckes redigt bakt. ( observera de)

Citat:
Eller satt p ett tak i Kinna och visslade

Ne fr tusan. Det r ju s casual och ge sig p folk som redan gett sig. Synd att videon r borta frn ntet dr man tydligt ser hur en av era pastellfrgade gossar ger sig p en som man tydligt ser visa vitflagg

Peace out.
Tvtten vntar
Citera
2014-05-14, 20:13
Medlem
Jag tnker p Grdet, Jakan, Kinna, Vrby Grd. Grdet fr vl rknas som oavgjort. Om man ska rkna p det sttet skulle man kunna sga att WM vann den gngen i Gbg d DFG skonades.

Universitetet trodde jag WM vann, fel av mig. Men dr anvnde ni stenar och verkar oense om vilka regler som gllde (under 30r) vilket iofs. lter vldigt mrkligt att man gr med p snna regler.

Drmed kan jag rkna till att ni piskat WM en (1) enda gng.

Citat:
Ursprungligen postat av AldrigFelaktig
Grdet (2002?), Universitetet (typ tv r sedan?) rknas vl iof bda som DIF-vinster, om n lite ojmna nummer, men fortfarande DIF vinst. Jakan + vrby r vl vad du tnker p antar jag?
Citera
2014-05-14, 20:15
Medlem
Fel forum kanske. Men r Tifo, Seven, Chefen, The Kid, MDL, Fiskarn fortfarande aktiva? Lnge sen man sg dom.

Citat:
Grdet var knappast vinst fr dfg. 43. Wm mot 85-90 dfg. Wm sprang inte frn platsen utan backade lngsamt bakt ca 100 meter i en fem min fight innan snuten fick frstrkning. Snuten var p Wm hgersidan och gick bara in nr nn log ner i vrigt passiva..

Jag har vart med i alla fighter vi haft mot dfg utan Gtgatan och universitetet. Och Wm har alltid haft dfg som en bra liga men mycket av respekten frsvann efter universitetet. Trotts detta i minnet s gav vi de 25-30 man i hgsbo ett respass drifrn.. Stil och klass..
Citera
2014-05-14, 20:19
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Trotts detta i minnet s gav vi de 25-30 man i hgsbo ett respass drifrn.. Stil och klass..
Nu var det sjukt lngesedan jag var ens i nrheten av firmakulturen men accepterade de ett respass utan att insistera p att kra trots lgre nummer?
Citera
2014-05-14, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Universitetet var det dr som alla sett att inte en WM stod upp eftert? Jag bara undrar?

Citat:
Ursprungligen postat av Baby.I
https://www.youtube.com/watch?v=jeX5VZNKa0k

Ja just det, yngre fighten 50-50 som blev en gyd/ycg/gu vs DFG fight dr dfg r dubbla antalet + att en bg hade en hel jvla hockey utrustning p sig

DFG gjorde bort sig ordentligt med kraftigt vervld och snderslagna bilar, kanske drfr de inte trs kra ngot mer
Citera
2014-05-14, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
kanske drfr de inte trs kra ngot mer

det r vl precis tvrtom?
Citera
2014-05-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cassandra86
det r vl precis tvrtom?

Varfr skulle det vara tvrtom? Det var ju DFG som stllde in senast p avtalad dag.
Citera
2014-05-15, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannesvanslos
en frga till alla kta kat c supporters, kommer det bli nnu strre hat eller blir det som ett vanligt box nr ni mter (eller om ni redan mtt) frontline? i o med myggans tragiska bortgng.

Frontline kommer inte kra ngot mer. Strsta mupparna p scenen.
Citera
2014-05-15, 09:53
Medlem
jannesvansloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
Frontline kommer inte kra ngot mer. Strsta mupparna p scenen.

r det p.g.a ddsfallet?
Han som mrdade myggan, var han med i Frontline?
Citera
2014-05-15, 11:33
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Grdet var knappast vinst fr dfg. 43. Wm mot 85-90 dfg. Wm sprang inte frn platsen utan backade lngsamt bakt ca 100 meter i en fem min fight innan snuten fick frstrkning. Snuten var p Wm hgersidan och gick bara in nr nn log ner i vrigt passiva..

Jag har vart med i alla fighter vi haft mot dfg utan Gtgatan och universitetet. Och Wm har alltid haft dfg som en bra liga men mycket av respekten frsvann efter universitetet. Trotts detta i minnet s gav vi de 25-30 man i hgsbo ett respass drifrn.. Stil och klass..

Var du med p Liseberg? Det var en klassiker med mnga olika historier frn alla de smgrupper som krde efter alla splittringar Jag tycker att respekten finns kvar mellan DFG och WM, i alla fall bland de f WM som jag knner som tog gnllet efter Universitetet med en axelryckning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in