2016-08-16, 21:35
Medlem
Hur det n va med vertramp den ena eller den andra dagen bla bla s r det tur att Bajen finns p scenen annars hade vi haft ett box per r!
Citera
2016-08-16, 22:17
Medlem
Mojje120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Ni i DFG r roliga. Frst var de runt 40 KGB, sedan var det 60 KGB och senare 70 KGB. Kolla p fotona frn fajten, det r tmligen enkelt att rkna in dom som var med. Och inte r det ngra 60-70 KGB.

P.s vad r en smuts liga?

En blandad liga med runt 60. Mnga KGB. Skiter i vilket. Att ni personrnar, fotar utslagna och att ni lurar DIF att komma 20 pers till rsta och ltsas vara Elfsborg r fr mig smutsigt och det hller nog dom flesta som r aktiva i scenen med om. Kom inte och sg "pay back is a bitch" d ni ett flertal gnger gjort vertramp mot oskyldiga DIF anhngare efter och fre match runt Globen omrdet innan ens DIF stormat er utan ngot uppstyrt.
Tack fr mig!
PS. Sluta knarka och lev i verkligheten.
Citera
2016-08-16, 22:50
Bannlyst
Inget nytt gllande KGB - DFG? Hrde lite rykten..
Citera
2016-08-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randigtblod
Nu pratar du inte lite i nattmssan lilla tomte.
Fr att vara en huligan s mste du frst och frmst vara med en gruppering till en sportklubb.
Bara fr du slss p en fotbollsarena s r du inte en huligan din sopa.

D har du missat ordets innebrd. Du br lra dig ordets innebrs lite bttre. Din blinda fan. Gr om gr rtt.
Citera
2016-08-16, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icrbeast
Inget nytt gllande KGB - DFG? Hrde lite rykten..

Tala om fr oss vad du har hrt!
Citera
2016-08-16, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammelgubbe
Du r 90-talist, va? Om du r grabb s borde du ha lite mer koll p termerna och dess innebrd. Ord som huligan och ligist gr lngre bak i tiden n filmerna som fick dig att brja kpa dyra klder.

Man behver inte vara organiserad fr att vara huligan, ven om det nufrtiden frknippas och antas att man r med i en liga nr man fr en sdan epitet.

Grabben r inte srskilt gammal. Sdana sm sopor som han gr bort sig hela tiden. Troligen har de problem med det svenska sprket pga dumhet eller s har han ftt fr mycket stryk som liten.
Citera
2016-08-16, 23:13
Medlem
fatals avatar
Hur lyckades Elfsborg hamna i det hr? Vad har de fr del i 20-20 (25-25) fighten som frst var uppgjord? Jag frstr vad som hnt men inte hur det hnt.
Citera
2016-08-17, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fatal
Hur lyckades Elfsborg hamna i det hr? Vad har de fr del i 20-20 (25-25) fighten som frst var uppgjord? Jag frstr vad som hnt men inte hur det hnt.

Det finns inga Elfsborg. Det var Bajare som ltsades. Varfr skulle Elfsborg av alla stllen vilja kra i rsta?

Man borde annat att ngot lurt var p g men det hr r serist ett av de fegaste attackerna jag varit med om. Inte nog med att Bajen redan har krig med Gnaget s njer de sig inte dr.

Mnga bra grabbar som r p sjukhuset nu pga det hr som inte hade ngonting med det som hnde i lrdags att gra.
Citera
2016-08-17, 00:23
Medlem
stekarbernts avatar
KGB r fatala mnniskor med alltfr lite pengar p banken. Trist!
Citera
2016-08-17, 00:56
Bannlyst
Fan vad pinsamma ni r efter att ha ftt stryk.

Sitter p internet och grter ut. Buhu vad orttvist det hr va..

Ni fr lra er att slss bttre. S slipper "massa bra grabbar" ligga p sjukhus..
Citera
2016-08-17, 07:51
Medlem
Mojje120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Fan vad pinsamma ni r efter att ha ftt stryk.

Sitter p internet och grter ut. Buhu vad orttvist det hr va..

Ni fr lra er att slss bttre. S slipper "massa bra grabbar" ligga p sjukhus..

r du 14r? Dum i huvudet? Efterbliven? Utvecklingsstrd?
"Slss bttre". Det var Ca 60 mot 20. Ta dig samman pojk! Sluta kolla s s mycket film.
Citera
2016-08-17, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Hr har vi en sann internetkrigare som inte fattar hur verkligheten funkar.

Mupp.

Citat:
Ursprungligen postat av Mojje120
r du 14r? Dum i huvudet? Efterbliven? Utvecklingsstrd?
"Slss bttre". Det var Ca 60 mot 20. Ta dig samman pojk! Sluta kolla s s mycket film.

Haha! Kommer ni inte p fler ljliga ord att kalla mig?
Det bevisar bara vilken niv ni ligger p. Jag hade rfilat upp er en efter en.

Nu ligger det till s hr. Nej det var inte 60 mot 20! Kraftigt verdrivet.
Hur kan jag veta det? Fundera p den ni..

Sen r det sanning i vrigt. Dom flesta hr sitter bara och grter ut. Och det gller inte bara nu sista!
Vissa behver helt enkelt lra sig st upp. Det gr inte att fortstta fighten p internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in