2015-09-13, 10:37
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicknightinggale
Ryktas mycket blvitt i Hbg idag?

Kommer vara fullt. Frontline fr det nog hett om ronen.
Citera
2015-09-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berget_
Rtt r och har hela tiden varit GUs frg (2008), inget annat, nu ven WMs frg.

Mrks att du r en frsking! DFG krde rda Umbro-jackor redan p 90-talet. Lite som att man skulle brja kra orange i grusgrop och hvda att man r frst dr. Fb r orange och DFG r rtt.
Citera
2015-09-13, 14:12
Medlem
Tomat1tvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicknightinggale
Ryktas mycket blvitt i Hbg idag?

Yes, en hel del i centrum relativt nra HIFs samlingsplats, fr se hur det artar sig.
Citera
2015-09-13, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madrassmagiker
Mrks att du r en frsking! DFG krde rda Umbro-jackor redan p 90-talet. Lite som att man skulle brja kra orange i grusgrop och hvda att man r frst dr. Fb r orange och DFG r rtt.

A det var jackorna som jag satt och tnkte p. Hade dom inte rda skor ocks? Det r som att DFG skulle komma kldda i grnt mot kgb.
Citera
2015-09-13, 18:02
Medlem
tjenaretjenares avatar
Har en utav de internationella mc-klubbarna brjat samarbeta med IFK Gteborgs supportrar?
Citera
2015-09-13, 21:52
Medlem
swapzs avatar
Liten kort rapport frn HIF-IFK, hnde inget fre matchen vad jag vet d jag kom direkt frn jobb, sen efter matchen tog sig HIF grabbar ner o smllde ngra frn WM som fick backa. Hnde skert mer men det var vad jag vet o sg Sjukt mycket snutar ute och det var nog dem som slog mest
Citera
2015-09-13, 22:46
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Har en utav de internationella mc-klubbarna brjat samarbeta med IFK Gteborgs supportrar?

Ja Sofia hogs ...
Citera
2015-09-13, 23:30
Medlem
Tomat1tvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Liten kort rapport frn HIF-IFK, hnde inget fre matchen vad jag vet d jag kom direkt frn jobb, sen efter matchen tog sig HIF grabbar ner o smllde ngra frn WM som fick backa. Hnde skert mer men det var vad jag vet o sg Sjukt mycket snutar ute och det var nog dem som slog mest

Var med i denna 'vev'a

Otroligt mycket polis kom dock kvickt, och sedan var det mer eller mindre omjligt att f kontakt, sg ett gng gteborgare p vgen hem som blivit tagna av polisen - de var vl runt 15, sger det mesta...
Citera
2015-09-13, 23:43
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomat1tva
Var med i denna 'vev'a

Otroligt mycket polis kom dock kvickt, och sedan var det mer eller mindre omjligt att f kontakt, sg ett gng gteborgare p vgen hem som blivit tagna av polisen - de var vl runt 15, sger det mesta...

Haha aa, som vanligt r p polisen s jvla p och frstr allt men wiseman hade chans alla fall 5-6st och dem backade, dem sa det r fr mycket polis hr haha fr fan kr om ni ska eller hll kften o stt er p bussen hem, vi var ute bde fre o efter matchen vart fan var ni wiseman?
Citera
2015-09-14, 13:01
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Haha aa, som vanligt r p polisen s jvla p och frstr allt men wiseman hade chans alla fall 5-6st och dem backade, dem sa det r fr mycket polis hr haha fr fan kr om ni ska eller hll kften o stt er p bussen hem, vi var ute bde fre o efter matchen vart fan var ni wiseman?

slpp mammas tutte och lr dig skriva grtmun
tror du p allvar att det var WM.s killar ni frskte f igng ett brk med ? ha ha ha din lilla jvla tomte satte nstan lunchen i halsen ha ha
Citera
2015-09-14, 13:28
Medlem
Citat:

Wisemen backar inte fr er frskingar. Ni och Malm r keffast p hela scenen.
Citera
2015-09-14, 14:58
Medlem
vanligvaniljs avatar
Verkar som mnga i denna trden deltar i dessa slagsml, vad r det vrsta som har hnt er under en firmafight? Finns det ngra fula knep man anvnder fr att vinna?
Senast redigerad av vanligvanilj 2015-09-14 kl. 15:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in