2015-09-11, 12:58
Medlem
Tjohoo72s avatar
http://intefanvetjag.com/wisemen-kom...t-bajen-150905
Citera
2015-09-11, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
kanske ska klargra att jag talar om er tidigare tunga, beryktade firma FB, knatteligan kan jag inte yttra mig om s det kanske var lite of T men det r som det ..

Men nej din pajas, du behver inte droppa ngra namn fr mig... Tro vad du vill.
Citera
2015-09-11, 21:01
Medlem
Finns en liten bild p intefanvetjags fb sida. Att kgb blev verkrda tycks verkligen stmma. Bara svartkldda som ligger p marken.
Citera
2015-09-12, 01:56
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorraSidan187
Men kra nn, Moralmoral.

Hur kan du skriva en s lng redogrelse med s mycket phitt. SI var 15 man, ni var 30-40. SI slog er snder och samman innan ni gr ert frsta frsk till att gra motstnd nr snuten kommer. Innan frsvarade ni er bara.

Ni sger er sitta p video frn att SI kommer upp p gatan till att det hela avbryts. Varfr slpper ni bara de sista sekunderna frn nr ni fr frsta gngen attackerar och misslyckas helt trots det dubbla manskapet?

SLPP HELA VIDEON eller slpp hndelsen. Ni vinner inget p att sitta och ljuga p ntet.

Slogs du med skrp, Norra?

Lter pinsamt, tycker jag.
Citera
2015-09-12, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Finns en liten bild p intefanvetjags fb sida. Att kgb blev verkrda tycks verkligen stmma. Bara svartkldda som ligger p marken.

Kan inte lta bli att tnka p hur jvla fult och opassande det r att wm kr i rd frg.
ycg mode?
Citera
2015-09-12, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Kan inte lta bli att tnka p hur jvla fult och opassande det r att wm kr i rd frg.
ycg mode?

Jo har tnkt p det med. Det r ju ingen neutral frg. Desutom vet jag att rd var DFGs frg ett bra tag. Sedan kom GU.
Citera
2015-09-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Jo har tnkt p det med. Det r ju ingen neutral frg. Desutom vet jag att rd var DFGs frg ett bra tag. Sedan kom GU.

Rtt r och har hela tiden varit GUs frg (2008), inget annat, nu ven WMs frg.
Citera
2015-09-12, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berget_
Rtt r och har hela tiden varit GUs frg (2008), inget annat, nu ven WMs frg.

Tnkte ven p att det inte har ngot med IFK:s frger att gra, och det blir jvligt fail med att DFG ochs har den. Vita klder som frr r klart mer passande.
Citera
2015-09-12, 23:32
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Tnkte ven p att det inte har ngot med IFK:s frger att gra, och det blir jvligt fail med att DFG ochs har den. Vita klder som frr r klart mer passande.

Tanken r att man ska urskilja sina kamrater frn fienden, s lnge antagonisterna har annan frg p trjorna s spelar det ju ingen strre roll om man har t.ex rosa trjor eller vilken frg man nu fredrar.
Citera
2015-09-13, 09:36
Medlem
operatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Tanken r att man ska urskilja sina kamrater frn fienden, s lnge antagonisterna har annan frg p trjorna s spelar det ju ingen strre roll om man har t.ex rosa trjor eller vilken frg man nu fredrar.

Varfr inte det egna lagets matchtrjor?

Eller det kanske anses "tntigt" d det skulle kunna antyda att det finns ett litet embryo till fotbollsintresse i grunden....
Citera
2015-09-13, 09:54
Bannlyst
Ryktas mycket blvitt i Hbg idag?
Citera
2015-09-13, 10:06
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicknightinggale
Ryktas mycket blvitt i Hbg idag?
Jod, det r ju guldstrid s r givetvis r det en hel supportrar som ker ner. Sen hur det ligger till med just firmafolk vet jag inte tyvrr, gissningsvis vill vl dem ocks se Blvitts vg mot SM-guldet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in