2018-07-02, 14:59
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PS.
Va. KGB r ju Kompis Gnget Bajen. En helt annan subgrupp.

Men de kanske bda kr med begreppet Stockholm Sdra som referens till sin geografiska tillhrighet...?

SS r KGB:s hemsida.

Det bor fr vrigt fler djurgrdare n vrak p Sder och i Globenomrdet.
Citera
2018-07-03, 00:43
Medlem
J0kerns avatar
Svenska ligor som reppar i St Petersburg idag?
Citera
2018-07-08, 22:52
Medlem
Mussekussens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0kern
Svenska ligor som reppar i St Petersburg idag?

Det r bara engelsmnnen som vgar ta fr sig i ryssland. Svennarna r fr fega.. Lek huligan men visa er inte haha tntar
Citera
2018-07-09, 17:56
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussekussen
Det r bara engelsmnnen som vgar ta fr sig i ryssland. Svennarna r fr fega.. Lek huligan men visa er inte haha tntar

Du har inte ett rtt som vanligt! Ingen firma frn ngot land har gjort ett skit!
Och mig veterligen knullar Ryssar era muslimska mammor i rven i varje land de befinner sig i!
Rck upp handen i fortsttningen om du vill ngot!!!
Citera
2018-07-09, 21:21
Medlem
Mussekussens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Du har inte ett rtt som vanligt! Ingen firma frn ngot land har gjort ett skit!
Och mig veterligen knullar Ryssar era muslimska mammor i rven i varje land de befinner sig i!
Rck upp handen i fortsttningen om du vill ngot!!!

Oj du har inte hrt? Som vanligt har du noll koll och r noll insatt haha skrattretande. Stt dig ner igen lille pojk.

Rck upp handen? r det vad din frken sger t dig att gra p dagarna? Vem r du? Just det du r ingen. Jo en flashbackhuligan. Engelsmnnen visade hur det ska stkas till. Nr du fyller 15 kanske mamma tar med dig p en fotbollsmatch s du kan f se p riktiga huliganer istllet fr p youtube.
Citera
2018-07-09, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussekussen
Oj du har inte hrt? Som vanligt har du noll koll och r noll insatt haha skrattretande. Stt dig ner igen lille pojk.

Rck upp handen? r det vad din frken sger t dig att gra p dagarna? Vem r du? Just det du r ingen. Jo en flashbackhuligan. Engelsmnnen visade hur det ska stkas till. Nr du fyller 15 kanske mamma tar med dig p en fotbollsmatch s du kan f se p riktiga huliganer istllet fr p youtube.
Engelsmnnen har gjort vad fr ntt i Ryssland? Nr d ? Mig veterligen s har de inte hnt ngonting frutom ngra fula smllar av folk som e dyngraka frn hger o vnster annars har de varit rtt lungt.
Citera
2018-07-10, 08:05
Medlem
Mussekussens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolllipo
Engelsmnnen har gjort vad fr ntt i Ryssland? Nr d ? Mig veterligen s har de inte hnt ngonting frutom ngra fula smllar av folk som e dyngraka frn hger o vnster annars har de varit rtt lungt.

Dig veterligen... r det tyst p SS r det lika tyst hr. Ingen som r insatt i ett skit hr nd moppsar ni upp er mot varandra och sger vad som hnt och inte hnt. Vilka wannabes ni r.
Citera
2018-07-10, 08:50
Medlem
tuggishs avatar
Verkar vara ganska mnga internationella fighter nu. Mnga mot finska firmor.

Har vi svenskar trttnat p att slss med varandra eller hur r utvecklingen?
Citera
2018-07-10, 09:19
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra1897
Nej det stmmer inte riktigt har jag ftt hra nu. Dom har verkligen inget att gra med Sudra Divizione. Stockholm Sdra r egentligen KGB.

Citat:
Ursprungligen postat av PS.
Va. KGB r ju Kompis Gnget Bajen. En helt annan subgrupp.

Men de kanske bda kr med begreppet Stockholm Sdra som referens till sin geografiska tillhrighet...?

Stockholm sdra = Var en samlingsplats och hemsida fr ett antal bajengrupper ultras och KGB bla. Idag tycker jag det verkar vara mer och mer synonymt med KGB. Kpte en T-shirt igr bakom stplats av stockholm sdra, var en vlknd topboy bakom bordet som tog emot pengarna. Svishen gick direkt till ett konto med en viss annan framtrdande KGB-killes namn.

Stockholm sudra = Ett gng 40-taggare som bor i sderort och som gr p matcherna. Bra fylla igr p dessa igr sg jag! Inget mer n s. Har dock sett en av dem dra till en kollega till mig p kften nr vi var p match i fretagsrepresentationssammanhang. Hade jttesvrt att inte d av garv d men blev tvungen att verka lite smchockad d vra huvudleverantrer var med p plats
Citera
2018-07-10, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Stockholm sdra = Var en samlingsplats och hemsida fr ett antal bajengrupper ultras och KGB bla. Idag tycker jag det verkar vara mer och mer synonymt med KGB. Kpte en T-shirt igr bakom stplats av stockholm sdra, var en vlknd topboy bakom bordet som tog emot pengarna. Svishen gick direkt till ett konto med en viss annan framtrdande KGB-killes namn.

Stockholm sudra = Ett gng 40-taggare som bor i sderort och som gr p matcherna. Bra fylla igr p dessa igr sg jag! Inget mer n s. Har dock sett en av dem dra till en kollega till mig p kften nr vi var p match i fretagsrepresentationssammanhang. Hade jttesvrt att inte d av garv d men blev tvungen att verka lite smchockad d vra huvudleverantrer var med p plats

Menar du med Sudra Divizione r de en grupp startad av ngra som fick kicken ur KGB, och hade vl till en brjan en ambition att kra sjlva, men det verkade inte g s bra. Var vl inga framtrdande bajengrabbar utan mer fyllon
Citera
2018-07-10, 21:22
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Menar du med Sudra Divizione r de en grupp startad av ngra som fick kicken ur KGB, och hade vl till en brjan en ambition att kra sjlva, men det verkade inte g s bra. Var vl inga framtrdande bajengrabbar utan mer fyllon

Svrt att tro att nn av dem varit med i KGB. Men jag kan ha fel. Snittldern r rtt hg dr och de har tryckt upp en logga, hnger p lstugan innan match. Verkar som en kul gng att g p fotboll med och dricka l. Men det sker inget mer n s.
Citera
2018-07-10, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Svrt att tro att nn av dem varit med i KGB. Men jag kan ha fel. Snittldern r rtt hg dr och de har tryckt upp en logga, hnger p lstugan innan match. Verkar som en kul gng att g p fotboll med och dricka l. Men det sker inget mer n s.

KGBs sammansttning sg annorlunda ut p 2000-talet. KGB var till sort del ett kompisgng med ursprung ur BUS och gamla Bajen Yngre. En del snubbar kom frn rsta. Om jag kommer ihg rtt fick Sudra snubbarna bgdng av ngra Bajen yngre efter ngot interntjafs. Drefter fick de kicken, folk hade vl trttnat p dom. Tror det hr var under tiden J var ledare fr KGB. Sudra snubbarna var iaf jvligt bittra och startade upp Sudra. De trodde att de skulle kunna bilda en egen liga och kra fr Bajen. Fyllo och pajasvarning p dessa herrar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in