2015-11-22, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Vet inte vad du snackar om, men Bajenfans Hockey har aldrig gtt i konkurs. Dock r det hr inte rtt trd fr att diskutera det mnet.

Rtt,,men bajenfans lt hammarbyhockey g i kk.

Fr o hlla till mnet fick gtet pisk.
Citera
2015-11-22, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Du r en lustig typ av person. Du tycker att det r tntigt med huliganslagsml, men du tycker uppenbarligen att det r hftigt p samma gng eftersom du eftersker klipp. Du anser att svenska klipp r smre r dylika frn stblocket, men nd r det svenska klipp du sker. Du visar dig mkta imponerad av huliganer och frsker i samma andetag pika samma grupp.

Du liksom frsker spnna dig s hrt att du bara faller platt, som en steroidkuk.

(Ber om urskt fr sgningen om du r omring femton r gammal, eller r mobbad IRL.)
nr sa jag att det var tntigt? tycker det verkar svinkul och det r skert en grym gemenskap inom en firma, hade tagit chansen jag sjlv om jag bott i en stad dr det var aktuellt. det r ganska uppenbart varfr jag sker svenska klipp, jag r sjlv svensk och drfr kan jag enklare relatera till det n en video med en massa ryssar som skriker blyat och har hllt i sig en vodka flaska innan dom kr i en 180p video.

ber om urskt om jag stampade ner dig allt fr hrt nu, kan inte vara ltt att vara bde dum i huvudet och ha lssvrigheter.
Citera
2015-11-22, 15:32
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
nr sa jag att det var tntigt? tycker det verkar svinkul och det r skert en grym gemenskap inom en firma, hade tagit chansen jag sjlv om jag bott i en stad dr det var aktuellt. det r ganska uppenbart varfr jag sker svenska klipp, jag r sjlv svensk och drfr kan jag enklare relatera till det n en video med en massa ryssar som skriker blyat och har hllt i sig en vodka flaska innan dom kr i en 180p video.

ber om urskt om jag stampade ner dig allt fr hrt nu, kan inte vara ltt att vara bde dum i huvudet och ha lssvrigheter.

Du r s salt att du skulle ha platsat bland Elfsborgs grabbar. Kitta upp dig p lite Stone Island, Aqua och Burberry, stt in ngra ringar i ronen och du r good to go!
Citera
2015-11-22, 15:35
Medlem
r inte Stone Island vldigt ungdomligt och mainstrem nu?
Citera
2015-11-22, 17:12
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludde1985

Vad menar du? Vad skulle kunna vara mer casual n det hr:
http://soderbroder.se/wp-content/gal...f/_mg_1395.jpg ?

(Allvarligt talat, SI har i ver tio rs tid varit ganska "mainstream", men det r givetvis fortfarande ett av "toppmrkena". Det r snygga jackor med usel hllbarhet, och helt okej trjor med bttre hllbarhet. Dock r det inte vad fr klder man har, utan hur man klr i dom, som spelar mest roll. Hur klyschigt det n lter.)
Citera
2015-11-22, 19:34
Medlem
lakupipus avatar
Box mellan Gteborgs yngre och "aik" enlight HooligansTV p facebook. Ngon som vet mer?
Citera
2015-11-22, 19:38
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakupipu
Box mellan Gteborgs yngre och "aik" enlight HooligansTV p facebook. Ngon som vet mer?

Vinst AIK U21. 25x25. Tydligen lng fight ocks, runt 10 min om jag minns rtt.
Citera
2015-11-24, 11:24
Medlem
Bajen har Esteghlal FC frn Teheran i en trningsmatch i mars. Hur ser scenen ut dr? Hammarby vntar sig stort flje frn Iran.
Citera
2015-11-24, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Bajen har Esteghlal FC frn Teheran i en trningsmatch i mars. Hur ser scenen ut dr? Hammarby vntar sig stort flje frn Iran.
Och frn Tensta, Rinkeby, Husby, Botkyrka, Hallunda....kan nog bli stkigt vrre.
Vet Bajen vad dom har gett sig in p?
Citera
2015-11-24, 23:49
Medlem
InteLagoms avatar
"Ett grymt skratt r ynkryggarnas stt att grta nr de inte r ensamma och att orsaka smrta r deras stt att srja" - Shantaram, sid. 425
Citera
2015-11-25, 12:42
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiii

Palla mta sjlvmordsbombare i grusgrop. "Iranierna dk upp p avtalad tid, i frre nummer n Bajens grabbar men rejlt p t. Det sa bara BAM s hade man krt ver Bajens liga p nytt rekord: 3 sekunder. Sprkfrbistringar tros ligga bakom missfrstndet att det skulle varit vapenfritt."
Citera
2015-11-25, 20:01
Medlem
PsychopathGeniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludde1985
folk som aldrig har varit med p box brjar bra det fr att se coola ut numera, men si r fortfarande ett toppmrke inom casualmodet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in