2015-11-18, 02:21
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Ngot av det bsta som Hammarby Fotboll har gjort r att anstlla just dessa personer. Jag ser det som ett oerhrt stort, bra och moget steg av kansliet att ge grabbarna chansen och upprttelsen att arbeta fr klubben som de lskar men som andra pstr att de frstr fr.
All cred till er ledning fr det.
Citera
2015-11-18, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Grazie mille! Precis det som jag var ute efter.

Det var lite mindre action n vad jag mindes, men allt r andra sidan inte med p bild, sen r vl oftast minnena en aning frsknade.

Det r hur som helst ett mycket trevligt klipp, och roligt att se mnga av Hammarby IF's nuvarande anstllda stka runt tillsammans. P den tiden tyckte vi att det var kul att det fanns massa gamla ligister i Hammarbys officiella led, men inte trodde jag att s mnga av "oss" skulle g samma vg. Det r ju nstan fler gamla KGB:are som arbetar i klubben n som fortfarande boxas.

Vi r Hammarbus!

Finna ju betydligt mnga sknare klipp p lktarvld i Sverige. Gais-aik r ett av dem, frn hockeyderbyna fr ngra r sen finns ngra till.
Citera
2015-11-18, 09:53
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Ngot av det bsta som Hammarby Fotboll har gjort r att anstlla just dessa personer. Jag ser det som ett oerhrt stort, bra och moget steg av kansliet att ge grabbarna chansen och upprttelsen att arbeta fr klubben som de lskar men som andra pstr att de frstr fr.
Hller fullstndigt med!

Jabbe, som var KGB's "ledare" p den hr tiden, och idag r SLO, r en mycket intelligent och har enorma sociala frdigheter. Han r enormt engagerad i allt som har med Hammarby att gra, och var som du skert vet en framstende person inom Bajenfans Hockey. Det var ju ven dr han p ngot stt startade sin "karrir" inom Hammarby, nr BUS var den enda gruppen som engagerade sig i hockeyn. BUS var ju frn brjan en ultrasgrupp, och ndrade riktning frst under bortaresan mot Landskrona 2002(om jag minns rtt). Ngra gnagare dk upp p Gullmarsplan nr vi samlades vid bussarna infr resan, hela BUS flg ut ur sin buss och jagade ner dom i kloakerna igen.

Jag slutade "busa" ngot r innan honom, men under tiden som jag var med s kom vi varandra ganska nra och jag tycker riktigt bra om honom p alla stt och vis. Med hans instllning till sport och framfr allt sina ledarskapstalanger s ser jag honom som en stark kandidat till att bli Hammarbys ordfrande ngon gng i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Finna ju betydligt mnga sknare klipp p lktarvld i Sverige. Gais-aik r ett av dem, frn hockeyderbyna fr ngra r sen finns ngra till.
Rent objektivt, skert. Men fr mig som var med vid den hr tiden s r det hr klippet ett av dom sknaste eftersom s mnga gamla legender ses boxas och det r lktarvld och inte ute i en kall grusgrop, det blir en perfekt kombination som resulterar i kraftiga nostalgiknslor fr mig.
Citera
2015-11-20, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
Det filmas skert, det gller bara att vara "inne" i kretsen. De som inte behver se den ser den helt enkelt inte.

sitter den hr "inre kretsen" och grupprunkar till videoklippen de spelat in d eller? dela med er fr fan.
Citera
2015-11-20, 14:47
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
sitter den hr "inre kretsen" och grupprunkar till videoklippen de spelat in d eller? dela med er fr fan.
Finns absolut ingen anledning alls fr dig att titta p dessa filmer. Om du nu grna vill se, g med eller slicka nn grabbs stjrt s kanske du fr se.
Citera
2015-11-20, 18:06
Medlem
Hummlers avatar
Citat:

Filmerna r bra till att utvrdera nytt folk och se vad man kan frbttra rent taktiskt etc. s "grupprunkar" tror jag inte att de gr. Med tanke p din desperation efter att f se filmklipp s lter det ju mer som att det r du som vill runka till videoklippen.
Citera
2015-11-20, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Filmerna r bra till att utvrdera nytt folk och se vad man kan frbttra rent taktiskt etc. s "grupprunkar" tror jag inte att de gr. Med tanke p din desperation efter att f se filmklipp s lter det ju mer som att det r du som vill runka till videoklippen.

absolut inte desperat, tycker det r roligt att kolla p bara. konstigt att polackernas och ryssarnas videos strmmar upp p ntet med tanke p att dom r hstlngder fre er i hr i sverige, s istllet fr att kolla p era egna filmer kanske ni ska brja kolla p dom istllet och dela med er av era kramfighter
Citera
2015-11-20, 20:18
Medlem
Doodis avatar
Citat:
absolut inte desperat, tycker det r roligt att kolla p bara. konstigt att polackernas och ryssarnas videos strmmar upp p ntet med tanke p att dom r hstlngder fre er i hr i sverige, s istllet fr att kolla p era egna filmer kanske ni ska brja kolla p dom istllet och dela med er av era kramfighter

Du r en lustig typ av person. Du tycker att det r tntigt med huliganslagsml, men du tycker uppenbarligen att det r hftigt p samma gng eftersom du eftersker klipp. Du anser att svenska klipp r smre r dylika frn stblocket, men nd r det svenska klipp du sker. Du visar dig mkta imponerad av huliganer och frsker i samma andetag pika samma grupp.

Du liksom frsker spnna dig s hrt att du bara faller platt, som en steroidkuk.

(Ber om urskt fr sgningen om du r omring femton r gammal, eller r mobbad IRL.)
Citera
2015-11-20, 23:06
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Polackerna lgger inte upp filmer och har inte gjort p flera r. Rtt ska vara rtt.
Citera
2015-11-21, 08:24
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Polackerna lgger inte upp filmer och har inte gjort p flera r. Rtt ska vara rtt.

Det r bra elpirro, det r bra. Tycker om dig, du verkar vara en grabb som kan glida. Hehe.

Vad sger du, bror? Allt bra? I Malm hnder det grejer, det ska du veta. Malm United expanderar stort och nsta ml blir att skapa en Sverige-Liga. Vi har redan Zlatan Boys, TR & GamlaSkolansGrabbar frn Malm, Yellow Fanatics frn Bors och Gais Yngre frn Gbg med oss. Frhandlingar med Norrkping och med fjollorna frn Hbg pgr i skrivandets stund. We are game, baby. Big time! Hehe!

Mste byta dck p min BMW x3 med skinnkldsel, brjar bli tid fr detta. Gr det inte sjlv utan lmnar alltid in den. Vad kr du fr bil? Over & Out, baby!

Ett litet smakprov p vad postorderstaden Bors kan stadkomma med vgledning frn Malm. Hehe! We are on the top, baby!

http://www.bt.se/boras/fem-elfsborgs...del-pa-arenan/

Go with the flow, boys!!!! Syns p en arena nra dig! You better Watch out, baby!

MFFM - Malm United
Senast redigerad av Adonis. 2015-11-21 kl. 08:36.
Citera
2015-11-21, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Hller fullstndigt med!

Jabbe, som var KGB's "ledare" p den hr tiden, och idag r SLO, r en mycket intelligent och har enorma sociala frdigheter. Han r enormt engagerad i allt som har med Hammarby att gra, och var som du skert vet en framstende person inom Bajenfans Hockey. Det var ju ven dr han p ngot stt startade sin "karrir" inom Hammarby, nr BUS var den enda gruppen som engagerade sig i hockeyn. BUS var ju frn brjan en ultrasgrupp, och ndrade riktning frst under bortaresan mot Landskrona 2002(om jag minns rtt). Ngra gnagare dk upp p Gullmarsplan nr vi samlades vid bussarna infr resan, hela BUS flg ut ur sin buss och jagade ner dom i kloakerna igen.

Jag slutade "busa" ngot r innan honom, men under tiden som jag var med s kom vi varandra ganska nra och jag tycker riktigt bra om honom p alla stt och vis. Med hans instllning till sport och framfr allt sina ledarskapstalanger s ser jag honom som en stark kandidat till att bli Hammarbys ordfrande ngon gng i framtiden.

Rent objektivt, skert. Men fr mig som var med vid den hr tiden s r det hr klippet ett av dom sknaste eftersom s mnga gamla legender ses boxas och det r lktarvld och inte ute i en kall grusgrop, det blir en perfekt kombination som resulterar i kraftiga nostalgiknslor fr mig.

Sjlvklart ses en av de "engagerade" inom bajens hockey, som fansen lt g i KK, som ett ordfrandemne fr mytbrderna...;0)
Citera
2015-11-21, 15:19
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Sjlvklart ses en av de "engagerade" inom bajens hockey, som fansen lt g i KK, som ett ordfrandemne fr mytbrderna...;0)

Vet inte vad du snackar om, men Bajenfans Hockey har aldrig gtt i konkurs. Dock r det hr inte rtt trd fr att diskutera det mnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in