2017-09-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Om flera, oberoende av varandra, pratar om den, d finns den nog. Underfrstt att du vill se den.

Det hr har skert behandlats tidigare men om du tycker det r s fruktansvrt tntigt, vad gr du i den hr trden?

Finns den s kollar man ju p den, det gr ju dom flesta, men inte betyder det hela vrlden fr mig om den finns eller inte. Sedan s har jag inte sagt att det r tntigt. Men jag har rtt. dom flesta kan inte slss i firmorna, och mnga ser ju inte ut att vilja slss alls. Det finns ngra som kan slss i firmorna, thats it. Kolla bara senast. Fb mot kgb vara 30 sekunder. Hur fan kan man kalla det fr en fight? ver hundra pers som r med och man springer efter 30 sekunder? Jag och polarna hll 5 gnger s lnge nr vi boxades som 13ringar.
Citera
2017-09-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Har man sett avrttningar frn mellanstern s ser man knappast era videos nr ni jabbar i 1min som vld. Hlften av er kan inte ens slss. Haha.

Oj jvlar du kollar avrttningsvideor? Hardcore.
Om alla r s dliga p slss s ter sig din besatthet av scenen nnu mrkligare.
Och ja, jag menar besatthet nr du fljt den hr trden slaviskt i flera r, gr topplistor, staplad styrkor och svagheter hos alla ligor och kommenterat matchform efter varje video som du tagit del av.
Citera
2017-09-15, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Oj jvlar du kollar avrttningsvideor? Hardcore.
Om alla r s dliga p slss s ter sig din besatthet av scenen nnu mrkligare.
Och ja, jag menar besatthet nr du fljt den hr trden slaviskt i flera r, gr topplistor, staplad styrkor och svagheter hos alla ligor och kommenterat matchform efter varje video som du tagit del av.

Topplistor erknner jag att jag la upp, fast det var ju ett par r sedan nu eller?. Stapla styrkor och svagheter hos alla ligor kommer jag inte ihg, men du har ju tydligen lika mkt koll p mig som jag har p trden tydligen, s du vet nog om det r sant. Och nej alla r inte dliga p att slss som jag sa, det finns en del som kan slss. Men dom flesta kan inte slss det tror jag att du kan hlla med om sjlv. Faller fronten s lper alla andra som knappt utdelat ett slag.
Senast redigerad av salad 2017-09-15 kl. 23:46.
Citera
2017-09-16, 07:28
Medlem
http://www.gp.se/nyheter/vstsverige...ors-1.4639273

Blvitt ultras gr en verraskningsattack med cirka 40 man (hlften SG, hlften UG) mot YF i Bors. Tv st till sjukhus.

Vldigt trkigt att YF inte vgar g ur bussen och kra. Inte ens nr era kamrater som blivit utdragna ur bussen och ker p storstryk vgar ni inte ta er ut fr att hjlpa till. Har ni ingen soldaritet i er gruppering?
Citera
2017-09-16, 12:11
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
hur kunde kgb ka p stryk? r det inte dom man hrt om nr dom va 5 st och jagade bort 50 st firman boys osv. dom kan komma frska sno en trja frn mig s ska jag skjuta snder deras ben, r dom fattiga behver dom klder?
Nr menar du att ngon har psttt att det har hnt? r det ngonting som har hnt nyligen?

Den enda gngen som jag vet om nr det var extremt ojmnt antal mot aik, dr vi fick dem p sprng, var "tredje ronden" under hstderbyt 2004. D var vi tre stycken Bajen, som blev kvar p backen frn rond tv, som reste p oss och tjurrusade in i tiotalet firman grabbar. Jag minns inte om det var tv eller tre av dem som vi tryckte upp mot vggen och kunde st och mata slag helt ostrt eftersom resten av dem faktiskt sprang. Sen drjde det vl inte mer n tio-femton sekunder innan vi alla blev nermejade av polisens batonger och dessutom filmade av TV4-nyheters kameror. Det var inga stolta samtal jag hade med vissa familjemedlemmar dagen efter.

Denna hndelse finns dessutom inspelad p film, men aldrig upplagd p dator, iallafall inte vad jag vet. Det enda var stillbilder, tagna frn filmen, som lades upp p dtidens Sthlm-sdra. Nyhetsinslaget finns ven med p ngon black army-film, men jag har inte en aning om vilken.

Men det hr r allts fr nstan tretton r sedan, s det kan vl inte vara den hr hndelsen du syftar p? Men oavsett vilket s r den situationen (fr oss som vet att det r sant) ett bevis fr att osannolika hndelser kan ske, har skett och kommer att fortstta att ske i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Du r inte kgb.
Han r nog inte aktiv KGB idag, men han har varit en av de mest aktiva grabbarna som den svenska scenen har haft. Med andra ord s r han ett original-KGB, som var med frn den frsta brjan. Jag har inte en aning om vem du r, men jag tror inte att jag har fel nr jag sger att han har mer koll n de flesta i den hr trden, n idag. Dvs. Inklusive en sdan baddare som dig sjlv.
Citera
2017-09-16, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Han r nog inte aktiv KGB idag, men han har varit en av de mest aktiva grabbarna som den svenska scenen har haft. Med andra ord s r han ett original-KGB, som var med frn den frsta brjan. Jag har inte en aning om vem du r, men jag tror inte att jag har fel nr jag sger att han har mer koll n de flesta i den hr trden, n idag. Dvs. Inklusive en sdan baddare som dig sjlv.

Att mina skor ligger p hyllan stmmer bra.
Fanns ju de som var lite mer aktiva, fan jag missade ju trots allt 4-5 box under min "karrir".

Som sagt, pallar inte mta kuk med en mytoman likt Lollipo.

PS, och inte med ngon annan heller, och jag kommer inte bertta fr ngon via Pm vem jag kan tnkas vara
Doodi vet, det rcker s..
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-16 kl. 16:01.
Citera
2017-09-17, 08:11
Medlem
Hr uppdateras det dligt.

Brndby tog nnu en skalp nr man kldde upp djurgrdens yngsta igr.
U21 tydligen.
Danskarna imponerar.
Citera
2017-09-17, 09:12
Medlem
Dfg/dy r s jvla dliga.

Pissluffare
Citera
2017-09-17, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pragmatiska
Dfg/dy r s jvla dliga.

Pissluffare

Dom ska ha cred att de kr iaf och hller scenen levande.. Att de sen torskade har ingen strre betydelse.
Citera
2017-09-17, 16:47
Medlem
Ok, har stt filmen alla pratar om.

1. Jag fr det till 5-6 st vs 2 st fb. Inte ngra jvla 20-25 st....

2. Nej, igr nr jag sg filmen lg den inte ute p te.x Youtube eller liknande, dr kom faktafel nummer tv! Dvs, den r inte UTE.
3. Konstigt att inte sverigescenen isf skulle basunerat ut antalet till 20-25? Det gr dem inte d de ocks vet att det finns en film som Inte r ute fr allmnheten nnu och det lr den inte bli heller (om jag inte missat ngot Instagram / Facebook konto).

Som det redan nmnts s har dessa 2 herrar i Firman Boys i n t e blivit bestulna p trjor.

2 st emot 5 allts.

Tack och hej.

Frsvarar absolut inte det som hnt, dessa 2 herrar ifrn aik r lngt ifrn nybrjare.
Tyvrr r det sdant som frekommer under hgrisk matcher och hr ser man vikten av att inte tappa bort sin liga under matchdag nr man r utanfr arenan som ligist.

Tycker personligen inte att sdant skall frekomma, men sedan r jag ju inte aktiv lngre och verlter utvecklingen t de som r aktiva...
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-17 kl. 17:24.
Citera
2017-09-17, 22:13
Medlem
tuggishs avatar
Sverigescenen anger att boxet sist var 80vs80. Andra kllor anger 120 AIK vs 80 Bajen.

Vad stmmer?
Citera
2017-09-18, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Sverigescenen anger att boxet sist var 80vs80. Andra kllor anger 120 AIK vs 80 Bajen.

Vad stmmer?

Spelar det verkligen ngon roll hur mnga som ingick i de olika konstellationerna?

Var det sagt 80vs80 s givetvis spelar det roll, men var det sagt 80vs80 eller liga vs liga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in