Citat:
Ursprungligen postat av
Panelmannens
hur kunde kgb ka p stryk? r det inte dom man hrt om nr dom va 5 st och jagade bort 50 st firman boys osv. dom kan komma frska sno en trja frn mig s ska jag skjuta snder deras ben, r dom fattiga behver dom klder?
Nr menar du att ngon har psttt att det har hnt? r det ngonting som har hnt nyligen?
Den enda gngen som jag vet om nr det var extremt ojmnt antal mot aik, dr vi fick dem p sprng, var "tredje ronden" under hstderbyt 2004. D var vi tre stycken Bajen, som blev kvar p backen frn rond tv, som reste p oss och tjurrusade in i tiotalet firman grabbar. Jag minns inte om det var tv eller tre av dem som vi tryckte upp mot vggen och kunde st och mata slag helt ostrt eftersom resten av dem faktiskt sprang. Sen drjde det vl inte mer n tio-femton sekunder innan vi alla blev nermejade av polisens batonger och dessutom filmade av TV4-nyheters kameror. Det var inga stolta samtal jag hade med vissa familjemedlemmar dagen efter.
Denna hndelse finns dessutom inspelad p film, men aldrig upplagd p dator, iallafall inte vad jag vet. Det enda var stillbilder, tagna frn filmen, som lades upp p dtidens Sthlm-sdra. Nyhetsinslaget finns ven med p ngon black army-film, men jag har inte en aning om vilken.
Men det hr r allts fr nstan tretton r sedan, s det kan vl inte vara den hr hndelsen du syftar p? Men oavsett vilket s r den situationen (fr oss som vet att det r sant) ett bevis fr att osannolika hndelser kan ske, har skett och kommer att fortstta att ske i framtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lollipo
Du r inte kgb.
Han r nog inte aktiv KGB idag, men han har varit en av de mest aktiva grabbarna som den svenska scenen har haft. Med andra ord s r han ett original-KGB, som var med frn den frsta brjan. Jag har inte en aning om vem du r, men jag tror inte att jag har fel nr jag sger att han har mer koll n de flesta i den hr trden, n idag. Dvs. Inklusive en sdan baddare som dig sjlv.