2017-09-15, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Du r s jvla dlig, att du ens orkar? Du r inte kgb. Sluta f dig att framst som att du har fett koll nr alla dina inlgg bara r patetiska. Du har noll jvla koll. Jag kommer inte lnka ett skit till ngon. Horknullarn. Jag skriver detta till dig nu. Om du s grna vill ta reda p sanningen frga dina bajen vnner om filmen de borde inte ha ngra problem att visa dig eftersom du r fett kta hr p Flashback. S sluta runka efter att f tag den av mig fr det fr du inte. Dom som vet, dom vet. Du vet absolut ingenting. Jvla pajas

lskar det dr orden, "dom som vet dom vet"

Inte jag som hvdat att det finns en film ute dr 20 Kgb misshandlar 2 fb och sedan ndrar mig och helt pltsligt s rknar du till 8 st Kgb.

Du behver inte lnka till ngot, du har redan bevisat fr de flesta vilken osanning du far med....

Och jo, jag har lite bttre insikt inom bajen n vad du har, men vem fan orkar mta kuk p flashback
Citera
2017-09-15, 11:34
Medlem
Jag fr det till 5-6 vs 2, sen att folk runt omkring med iq 60 skriker "SJA VAA TROOR NI" 1000x och hejar p r en annan femma.
Citera
2017-09-15, 11:46
Medlem
Varfr e man s jvla efterbliven som ens filmar en sn hr attack? Fast detta r ju Bajen s de skriker om de, minns efter attacken mot Dif dr man va vad 80 mot 20? Florera ven d bilder p utslagna Dif p sociala medier signerat stolta Hammarbys ligister
Citera
2017-09-15, 12:26
Medlem
Ja det frvnar ju inte nr det gller Bajen. Hyenor, fular sig i grupp fr att under lika villkor fly hals ver huvud.
Men snt dr slr alltid tillbaka, tyvrr brukar det dock g ut ver de som faktiskt r bra. Kanske drfr alla grabbar av ngorlunda vrde i kgb trttnar efter ett par r.
Citera
2017-09-15, 12:31
Medlem
Finns det film eller inte? Annars s kanske man borde sluta prata om det.
Citera
2017-09-15, 13:26
Medlem
Tandkolls avatar
Matchdag r det ju game on. Nummer spelar vl ingen roll. Kan fatta att det e segt i grusgrop om man bryter verenskommelser med nummer, men inte p match.
Citera
2017-09-15, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Finns det film eller inte? Annars s kanske man borde sluta prata om det.

Hahaha nu vaknade den dr vldsgluttaren ocks
Citera
2017-09-15, 13:52
Bannlyst
Vad ar det med DFG och Gambianer?!
Citera
2017-09-15, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Hahaha nu vaknade den dr vldsgluttaren ocks

Har man sett avrttningar frn mellanstern s ser man knappast era videos nr ni jabbar i 1min som vld. Hlften av er kan inte ens slss. Haha.
Citera
2017-09-15, 15:07
Medlem
Citat:
Har man sett avrttningar frn mellanstern s ser man knappast era videos nr ni jabbar i 1min som vld. Hlften av er kan inte ens slss. Haha.
r du redan packad? Frstr inte vad du vill ha sagt. Du ber om att f se en video, sen sger du: "... s ser man knappast era videos nr ni jabbar i 1min som vld. Hlften av er kan inte ens slss. Haha.".
Citera
2017-09-15, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
r du redan packad? Frstr inte vad du vill ha sagt. Du ber om att f se en video, sen sger du: "... s ser man knappast era videos nr ni jabbar i 1min som vld. Hlften av er kan inte ens slss. Haha.".

Jag sa inte att jag ville se filmen. Jag frgade om den fanns eller inte. Det r ju det folk skriver om nu. Ngon film som finns tydligen. Jag bryr mig inte s mkt om den personligen. Och nr det gller det andra, s var det svar p tal eftersom att han kallade mig vldsgluttaren som att det vore ngot specielt med att kolla p en huligan video dr 10 pers str och jabbar i fronten och resten str och puttar p. Vill jag se en underhllande fight kollar jag p gamla pride fighter som alla andra inte en huligan fight.
Citera
2017-09-15, 16:30
Medlem
Citat:
Jag sa inte att jag ville se filmen. Jag frgade om den fanns eller inte. Det r ju det folk skriver om nu. Ngon film som finns tydligen. Jag bryr mig inte s mkt om den personligen. Och nr det gller det andra, s var det svar p tal eftersom att han kallade mig vldsgluttaren som att det vore ngot specielt med att kolla p en huligan video dr 10 pers str och jabbar i fronten och resten str och puttar p. Vill jag se en underhllande fight kollar jag p gamla pride fighter som alla andra inte en huligan fight.
Om flera, oberoende av varandra, pratar om den, d finns den nog. Underfrstt att du vill se den.

Det hr har skert behandlats tidigare men om du tycker det r s fruktansvrt tntigt, vad gr du i den hr trden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in