• 1
  • 2
2009-03-22, 16:01
Medlem
Ri-Fas avatar
kan man koppla via HMDI, PS3 i datorn?
Citera
2009-03-22, 16:05
Medlem
jastors avatar
Nu frstr jag inte vad du frsker stadkomma. Men jag ska frska.
Du vill allts koppla in din PS3a till din dator, s att du kan vad? Spela in det du gr p PS3an (Jag tror inte det finns ngra HDMI in kort till PC. Men jag kan ha fel)? Eller vill du helt enkelt bara spela PS3 spel p din skrm istllet fr p en tv?
Citera
2009-03-22, 16:11
Medlem
Ri-Fas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jastor
Nu frstr jag inte vad du frsker stadkomma. Men jag ska frska.
Du vill allts koppla in din PS3a till din dator, s att du kan vad? Spela in det du gr p PS3an (Jag tror inte det finns ngra HDMI in kort till PC. Men jag kan ha fel)? Eller vill du helt enkelt bara spela PS3 spel p din skrm istllet fr p en tv?

Min tv r fr tillfllet trasig s jag vill koppla in ps3an i datorn, datorn har HDMI uttag s borde vl funka? allts bara anvnda datorn som skrm..
Citera
2009-03-22, 16:13
Medlem
jastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ri-Fa
Min tv r fr tillfllet trasig s jag vill koppla in ps3an i datorn, datorn har HDMI uttag s borde vl funka? allts bara anvnda datorn som skrm..

Din skrm != din dator. Men jo det ska g att koppla in PS3an till skrmen (finns guider om det om du googlar lite).
Citera
2009-03-22, 17:33
Medlem
Ri-Fas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jastor
Din skrm != din dator. Men jo det ska g att koppla in PS3an till skrmen (finns guider om det om du googlar lite).

tackar och bockar , ska fixas ikvll
Citera
2009-03-22, 17:35
Medlem
Jopp de funkar, om du inte fr bild s gr en bildterstllare, de gr du genom att hlla ner startknappen i 5 sek tills den piper ngra gnger...
Citera
2009-03-22, 21:08
Medlem
Ri-Fas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyCrew
Jopp de funkar, om du inte fr bild s gr en bildterstllare, de gr du genom att hlla ner startknappen i 5 sek tills den piper ngra gnger...

startknappen p vad? O.o
Citera
2009-03-22, 21:25
Medlem
Ri-Fas avatar
Skulle behva lite hjlp nu, har lst guider och tittat p youtube men INGET vill funka, kan ngon hjlpa mig med det hr lite mer detaljerat? har allts bara tillgng till en HDMI kabel fr tillfllet och vill f igng mitt playstation 3 p dataskrmen. Tack p frhand!
Citera
2009-03-22, 23:36
Medlem
Finlirets avatar
har du hdmi ingng p datorskrmen?
Citera
2009-03-23, 01:23
Medlem
Ri-Fas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finliret
har du hdmi ingng p datorskrmen?