Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-30, 23:26
  #1
Medlem
Jag har haft tillfälle att tillbringa 5 dagar i Wien i början av mars, tänkte kombinera nytta möte nöje, FKK besök. Har erfarenheter från Palace, Oase och Artemis i Tyskland, så efter en del efterforskningar på nätet skulle det finnas 2-3 liknande ställen i Wien. Det som verkade vara det bästa och mest omskrivna på olika forum var FKK GoldenTime, så fanns det ett som heter Funpalast som också verkade hyfsat. FKK konceptet tilltalar mej verkligen. Jag landar i Wien en onsdag vid 12 tiden och har installerat mej på hotellet vid 14.00. Jag tänkte börja med Funpalst som ligger i slutet av en tunnelbanelinje. Ifrån stationen är det cirka en halvtimmes promenad och det är skönt att röra lite på sig. Jag kommer till Funpalast kl 17.00 och det är samma tillvägagångssätt som i Tyskland, entré 80 EU, 30 min med tjejer kostar 60 EU, dricka, mat, bastu, relax mm ingår. Det är alltid en speciell pirrande känsla av förväntning när man stegar in genom dörrarna, att se alla dessa godingar trippande omkring komplett nakna eller i varje fall nästan, dessa underbara bröst och eggande rumpor. Så har man allas blickar på sig när man gör entré i sin vita badrock…..
Det är ett ganska flott ställe med cirka 15 -20 tjejer för tillfället och något mindre antal män. I mitt tycke är här för stora lokaler med en rätt stor upplyst bar med tillhörande soffor. Det blir ingen mysig och intim atmosfär. Sen är lokalen formad som en stor fyrkant där man går runt, det kändes en aning ödsligt. Det finns dessutom en ”Kino”. Men nu till saken varför jag är här: damerna, de flesta kommer från Ungern och är väldigt snygga och jag har en speciell förkärlek till ungerskor som jag haft flera härliga upplevelser med. Det är även en del från Bulgarien och Rumänien. Jag blir kontaktad av flera tjejer men tackar vänligt nej för just nu vill jag stilla hungern, så jag intar nu en god middag. Efter maten får jag syn på en goding från Rumänien, Michaela en ljus liten tjej med långt hår, hon är väldigt söt, perfekta former. Vi kommer överens om att starta i kinon, jag tycker det är häftigt att starta en session i biosoffan där man kan bli betittad av andra. Så jag blir väldigt upphetsad när hon böjer sig ner och börjar suga min kuk, som svarar ståndaktigt. Sen går vi vidare till ett av rummen och det blir fortsatt härlig sex med mycket kuksugning och jag får slicka runt i hennes härliga fitta som är helrakad och välsmakande. Sen grenslar hon mej efter kondompåsättning och min just nu väldigt kåta påle får glida in i hennes härliga sköte, vi knullar runt i olika ställningar och jag avslutar med en skön orgasm. Det blir mycket kram och smek efteråt. Slappar sen efteråt med en kopp kaffe. Tyvärr får jag säga att Funpalast inte lever upp till mina förväntningar så jag åker tillbaks till hotellet för lite välbehövlig sömn och i vetskap att jag skall besöka Goldentime dan därpå.
forts....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback