Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Har ni några förslag vilka mönster som gäller på årets bandana's?
En liten fågel viskade i mitt öra att de mönster som gäller är de som matchar ens ansikte, hår och kläder... T.ex. så skulle inte en gul bandana vara så snyggt om ditt hår är blont medan svart skulle se bättre ut...
När det gäller färgmatching så vet jag inte riktigt hur man skall beskriva det, jag har själv aldrig läst några regler utan ser utan att tänka vad som matchar eller inte matchar, om du inte gör det borde du dock kunna läsa dig till det på internet... Sök lite så borde du hitta...
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Kan det va ett dåligt Troll?
För inte kan killen va seriös?
"Har ni några förslag vilka mönster som gäller på årets bandana's?" Den stora frågan här är inte vilket mönster som gäller. utan sen när i helvete bandana "gäller"!???
Citat:
Ursprungligen postat av pellepropell
Bandana bör inte användas.
Varför skulle bandana vara så fel då?? Bandana är ju hur bra som helst, det hindrar håret från att blåsa i ögonen och hjälper lite mot solsting... Om man skulle börja bli skallig uppe på huvudet skulle bandana också vara ett utmärkt sätt att dölja detta på, mycket snyggare än dagens trend att raka skallen... Jag antar att ni tycker det är fult eller smaklöst men varför skulle det vara det?? Det är ju en så enkel och anspråkslös huvudbonad, bara en duk över huvudet... Kanske ni associerar det med MC-knuttar och ghettogängmedlemmar och folk som försöker se ut som någondera av dessa men vad spelar det för roll om kriminella och wannabe-kriminella råkar använda plagget, det blir ju inte sämre för det...