Citat:
Ursprungligen postat av mrjutube89
Röker man en jolle då och då det har jag inget emot då kan man inte kalla sig missbrukare tycker jag. Missbrukare tycker jag är när det börjar gå ut över livet (jobb skola vänner umgänge oså..
Men ts i detta fall försvarar sitt missbruk till 100% och bara det visar ju på hur mycket skit heroinister sätter oss vanligt folk i. Jag tycker fortfarande det är konstigt att hon inte skäms..
Fast lite lite skäms jag väl iof över att jag misslyckades... minns hur vidrigt jag mådde där i en svettig bungalow, i ett land där dem inte ens visste vad metadon var. Och hur jag var för sjuk för att kunna skriva ut mig och åka hem till Sverige... Med facit i hand var det en onödig sak att plåga sig igenom, eftersom jag började igen när jag kom hem. Visst önskar jag att jag kunde klara av att vara helt drogfri, men nu klarar jag inte det och jag har försökt fler gånger än vad som är rimligt... Så nu fick det bli metadonbehandling, det är inte mitt första hands val, men hellre än att vara aktiv på heroinet... Är stolt över att jag kunde sluta!!!