Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-12-14, 22:59
  #1
Medlem
C9h18o6s avatar
Helvete vilket fyrverkeri som brakade över göter nu då??!

Vad för inte vänta till nyår??!

någon som vet vem det var Det var inte jag iallafall

mvh // c9
Citera
2007-12-14, 23:01
  #2
Medlem
Fieldleafs avatar
Skulle gissa att det är lite förfest hos någon ^^
Citera
2007-12-14, 23:07
  #3
Medlem
C9h18o6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Skulle gissa att det är lite förfest hos någon ^^



aaaa det vette fan? det höll på i en cigg kanske 6 min elelr nått... det var inga dåliga smällare .. såg ut att vara inne i stan, kan det ha varit chalmers som värmer upp in för nyår?

mvh // c9
Citera
2007-12-14, 23:11
  #4
Medlem
Fieldleafs avatar
Haha. Dum jävel i alla fall att bränna dom nu
Citera
2007-12-15, 02:20
  #5
Medlem
flashen00s avatar
kanske någon vill testa nu inför nyår, och kanske förbättra ifall nåt inte stämmer
Citera
2007-12-15, 09:42
  #6
Moderator
Falukropps avatar
Jo, troligen chalmerister som är i farten. Tror det är pyrotekniska föreningen som håller på med fyrverkerier i tid och otid.
Citera
2007-12-15, 11:31
  #7
Medlem
C9h18o6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Jo, troligen chalmerister som är i farten. Tror det är pyrotekniska föreningen som håller på med fyrverkerier i tid och otid.


Kan nästan tänka mej detta!!

aja, hur blir man medlem i deras pyrotekniskasekt


mvh // c9
Citera
2007-12-15, 19:27
  #8
Medlem
Pyroteknikerna på chalmers låg inte bakom det. Alla deras skjutningar står på deras hemsida www.pyrot.se. Kan dock hända att det var några andra fyrverkeriglada teknologer som var i farten.

För att bli medlem behöver man först och främst vara Chalmerist
Citera
2007-12-15, 20:03
  #9
Medlem
Stod ett flertal utbrända uppskjutningsramper nere i hamnen vid Nya Varvet vid lunchtid idag, kanske finns där ett samband?
Citera
2007-12-15, 22:05
  #10
Avstängd
alxanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C9h18o6
Helvete vilket fyrverkeri som brakade över göter nu då??!

Vad för inte vänta till nyår??!

någon som vet vem det var Det var inte jag iallafall

mvh // c9


Det är ju bara fint med fyrverkeri,varför klaga?. Det kanske var någon person som hade kvar sen förra året som var lite sugen på att skjuta lite. Här i nere i mörka småland brukar våra försäljare skjuta av några tårtor innan bara för kvalitets testa.
Citera
2007-12-15, 22:15
  #11
Medlem
Fieldleafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alxander
Det är ju bara fint med fyrverkeri,varför klaga?. Det kanske var någon person som hade kvar sen förra året som var lite sugen på att skjuta lite. Här i nere i mörka småland brukar våra försäljare skjuta av några tårtor innan bara för kvalitets testa.


Och för att locka kunder
Citera
2007-12-15, 23:45
  #12
Medlem
C9h18o6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alxander
Det är ju bara fint med fyrverkeri,varför klaga?. Det kanske var någon person som hade kvar sen förra året som var lite sugen på att skjuta lite. Här i nere i mörka småland brukar våra försäljare skjuta av några tårtor innan bara för kvalitets testa.


Jag klagar inte jag tycker det är gött!! inget ont för det!

ville bara kolla vilka det kunnde varit!

mvh // c9
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback