2003-10-14, 18:30
Medlem
Jag vet inte var jag ska frga om hjlp men jag tnkte att ni om ngra borde veta...

Nr jag ska spara bilder s vill min weblsare spara de som untitles bitmap. Dock gr det utmrkt att sjlv ndra ndelse till jpg eller vad det nu ska vara och spara. Men det r ju alldeles fr jobbigt.

Har jag missat nn instllning i IE? Jag kr XP och har IE v6.0.26

Jag provade precis att installera SP1 fr IE men det kraschar eftersom det inte r XP-certifierat eller vad den nu klagar ver...
Citera
2003-10-14, 18:58
Medlem
Nezzes avatar
Har hnt mig och d bara tmde jag "Tillflliga Internet Filer" och "Tidigare" sen funkade det igen. Hnder det ofta kan du ju prova att ka mngden minne som explorer anvnder: Verktyg-Internet alternativ
Citera
2003-10-14, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nezze
Har hnt mig och d bara tmde jag "Tillflliga Internet Filer" och "Tidigare" sen funkade det igen. Hnder det ofta kan du ju prova att ka mngden minne som explorer anvnder: Verktyg-Internet alternativ

Tackar! Fungerade klockrent!
Citera
2003-10-14, 20:28
Awaiting Email Confirmation
Om man vill spara hela bildserier utan att klicka p varje bild s har DAP(download accelerator plus) kommit med en ny uppdatering/finning.

Hgerklicka och vlj "download all with dap" och s klickar du i alla lnkar som r i jpeg-format sen vljer du var du ska ha dom sen tankar den ner varje bild var fr sig, sjukt smart, tar 10 sek..

Finns skert lttare program fr detta, sett ett par som varit uppe innan hr p fb, men jag rekommenderar end DAP.

LNK:
http://download.com.com/3000-2071-10...ml?tag=lst-0-1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in