Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-30, 11:43
Medlem
lcdtvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
missuppfatta mej rätt men låg inte hennes bror i samma säng?

Du citerade precis ett 10år gammalt inlägg
Citera
2012-12-30, 20:32
Medlem
elimicmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronobergspolisen
15år och meckade med min bil?

Det av allt hänger du upp dig på??? När jag var i den åldern hade jag noll intresse för bilar men kände ändå 3-4 stycken som hade en gammal skrothög dom meckade med. Därmed inte sagt att TS bil var en skrothög...

Bra story, men just att det är anden i glaset är väldigt kliché. Sorry men jag kommer ALDRIG att köpa anden i glaset.

Däremot en fråga, som känns lite korkad att ställa så här 10 år (eller 35 år hur man ser på det) senare: Varför hörde du aldrig av dina kompisar igen?? Efter de händelserna borde åtminstone några telefonsamtal ske. Du raggade på bruden och han var din bästa polare (och hennes bror), och ni hade precis upplevt detta?
Citera
2012-12-30, 21:09
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elimicmat
Det av allt hänger du upp dig på??? När jag var i den åldern hade jag noll intresse för bilar men kände ändå 3-4 stycken som hade en gammal skrothög dom meckade med. Därmed inte sagt att TS bil var en skrothög...

Nej...TS hade ingen skrothög. Det var en BMW CSI 3,0 En riktigt dyr bil på den tiden!
Citera
2012-12-30, 21:50
Medlem
Galaxias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lcdtv
Du citerade precis ett 10år gammalt inlägg

10 år, men va hände sen ?? vill veta ju!
Citera
2012-12-30, 22:02
Medlem
8xxSeriess avatar
Har läst denna historia för ett bra tag sedan men den är minst sagt ryslig. Sant eller ej, men klar favorit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in