Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
missuppfatta mej rätt men låg inte hennes bror i samma säng?
Jodå men han låg åt andra hållet.
Hej allihopa. Nu är det år 2012 och jag backar inte en millimeter på det jag tidigare har skrivit sen förstår jag om det finns skeptiska människor överallt.
Med facit i hand, lek inte med denna lek någonsin. Mitt liv har varit ett helvete på jorden. Ingen mig veterligen har haft så mycket motgångar och otur som jag har haft och jag vet inte hur jag skall bli av med allt.
Jag drömmer fortfarande inte, i alla fall inget som jag kommer ihåg. Man kan säga att jag känner mig "själslös" Det jag menar är att jag näst intill aldrig känner glädje eller sorg överhuvudtaget.
Jag önskar att det fanns någon eller något att göra åt detta eftersom jag mår dåligt 99,9% av min vakna tid utan förklaring.
Det är egentligen ett under att jag inte har tagit livet av mig men mina barn skall inte behöva uppleva det, det är för egoistiskt. Men det är många gånger man önskar att man slapp vakna.
Sedan jag skrev sist har det bara gått utför. Flera relationer i kras - förlorade jobb, ja allt verkar gå käpprätt åt helvete. Snart blir man väl inneboende hos en uteliggare om inte denna förbannelse bryts snart.