Svara
  • 3
  • 4
2011-02-03, 12:14
Medlem
funkermanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
En lagom dos för mig ligger på runt 30, max 50mg. På 50mg blir jag så pass påverkad att jag kan styra tiden, alltså sakta ner den samt snabba på den, det är något jag gillar med dpt! Det är en mycket vacker drog och musik blir väldigt intressant. Gillar den mer än 4homet om jag ska vara ärlig, men 4homet känns mycket mycket tryggare att inta, dock ger den mig inte lika mkt som dpt (:
Blir sugen på att beställa lite nu, men det får nog vänta.

Vet ni förresten hur det funkar att blanda dpt med alkohol?
På 4homet blir allt sjukt flummigt och man får oändliga skrattattacker, iaf jag^^
Tänke om det funkar lika dant med dpt, det skulle vara underbart!

älskar att dricka efter en lsd tripp. blir så skönt svaj och får ett skönt gung i hela kroppen.

har DPT blivit klassat än?
Citera
2011-05-02, 15:31
Medlem
Psychoramas avatar
4/5 helt klart

Jag kände igen mycket av vad du skriver i min uppöevelse med 2cb! 60mg 2cb och hasch - första trippen någonsin och jag kände mig som en atom och var rädd att sluta existera osv.. vet hur jobbig den känslan är!
Citera
2011-05-02, 16:50
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkermani
har DPT blivit klassat än?
Nej, den (enligt mig) bästa drogen som existerar är olaglig i endast ett fåtal länder, och vissa delstater i USA har jag för mig. Enligt många den allra potentaste hallucinogen som existerar.
Citera
2011-05-02, 17:14
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Nej, den (enligt mig) bästa drogen som existerar är olaglig i endast ett fåtal länder, och vissa delstater i USA har jag för mig. Enligt många den allra potentaste hallucinogen som existerar.
Sjukt sugen på att testa måste jag säga! DPT är i alla fall nr ett på min prioteringslista av hallucinogener som jag måste prova. Speciellt från vad man hört och speciellt efter från att ha läst dina rapporter Mandic.

Men DMT måste väl ändå vara potentare i effekt, likaså Salvia? Har själv provat Salvia men det var långt ifrån behagligt..
Citera
2011-05-02, 23:16
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Sjukt sugen på att testa måste jag säga! DPT är i alla fall nr ett på min prioteringslista av hallucinogener som jag måste prova. Speciellt från vad man hört och speciellt efter från att ha läst dina rapporter Mandic.

Men DMT måste väl ändå vara potentare i effekt, likaså Salvia? Har själv provat Salvia men det var långt ifrån behagligt..
Hehe aa, DPT är så sinnesrubbat så det finns inte. Nästan lika stört som Ketamin imo.

Har inte testat DMT eller Salvia, men läst rapporter av folk som säger sig anse att DPT är kungen över hallucinogen-riket. Jag har även fått ut betydligt mer på DPT än när jag kört LSD..

DPT i doseringar på 150 mg och uppåt (nasalt) är så stört så det finns inte, måste upplevas.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in