Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-20, 20:42
Medlem
weed-mans avatar
Jag skulle vilja ha lite info om denna substans alternativt mandrax.
Det kommer in på epressen den 22a och det skulle vara kul att ta tillfället i akt och få prova barbiturater nån gång! Mvh
Citera
2009-04-20, 20:58
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Jag skulle vilja ha lite info om denna substans alternativt mandrax.
Det kommer in på epressen den 22a och det skulle vara kul att ta tillfället i akt och få prova barbiturater nån gång! Mvh

Menar du inte metakvalon? Det är hursomhelst ingen barbiturat utan att gammalt sömnmedel som var populärt under 70-talet. Det såldes under namnet quaalude i tex U.S.A.
Citera
2009-04-21, 01:01
Medlem
nakedjunkies avatar
Gammal tråd på bluelight:
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=404056

Etaqualone (heter det -kvalon i sverige?) är för övrigt ingen barbiturat utan tillhör en annan grupp av CNS-depressanter vars namn jag inte tycks förmögen att finna.
Citera
2009-04-21, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Menar du inte metakvalon? Det är hursomhelst ingen barbiturat utan att gammalt sömnmedel som var populärt under 70-talet. Det såldes under namnet quaalude i tex U.S.A.

Som jag har hajjat det är detta en RC på just quaalude's (eller metaqualone), men om det funkar eller inte har jag ingen aning om.
Citera
2009-04-22, 23:10
Medlem
DeVisions avatar
Nu har jag beställt 10g Etaqualone (inte fått något mail än med beställningen borde ha funkat). Hittar inte mycket info, men det verkar ju vara som metaqualone som det står en del om. Det verkar som det ska vara väldigt bra effekt på det isf, men ska nog behandlas med rätt så mycket respect. Jag återkommer här med rapport när jag provat...
Två frågor bara;
Syns Etaqualone på drogtest? Jag lämnar prover som skickas in till analys, inte urinsticka...
Och i så fall vet någon detekteringstiden?
Citera
2009-04-22, 23:48
Medlem
kingzyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVision
Nu har jag beställt 10g Etaqualone (inte fått något mail än med beställningen borde ha funkat). Hittar inte mycket info, men det verkar ju vara som metaqualone som det står en del om. Det verkar som det ska vara väldigt bra effekt på det isf, men ska nog behandlas med rätt så mycket respect. Jag återkommer här med rapport när jag provat...
Två frågor bara;
Syns Etaqualone på drogtest? Jag lämnar prover som skickas in till analys, inte urinsticka...
Och i så fall vet någon detekteringstiden?

Det ska bli mycket intressant att höra!
Citera
2009-04-28, 16:51
Medlem
Någon som fått hem något och testat ännu?
Citera
2009-04-28, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakedjunkie
Gammal tråd på bluelight:
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=404056

Etaqualone (heter det -kvalon i sverige?) är för övrigt ingen barbiturat utan tillhör en annan grupp av CNS-depressanter vars namn jag inte tycks förmögen att finna.

Quinazolinones heter klassen enligt wikipedia.
Citera
2009-04-29, 00:42
Medlem
TireFires avatar
En polare väntar på en leverans av dessa i dagarna, kanske redan idag. Ska förmedla hans utvärdering här sedan.
Citera
2009-04-30, 08:10
Medlem
Någon som fått hem sina godsaker än? =)
Citera
2009-04-30, 13:12
Medlem
junkiebusinesss avatar
Har inte riktigt förstått vad denna RC ger för effekt, någon som kan förklara lite bättre?.

Eller har jag förstått rätt att det är en sömn medicin?
Citera
2009-04-30, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkiebusiness
Har inte riktigt förstått vad denna RC ger för effekt, någon som kan förklara lite bättre?.

Eller har jag förstått rätt att det är en sömn medicin?

Du har förstått rätt. Fast det borde nog inte räknas som en RC då den testats kliniskt och använts som medicin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in