Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2009-11-22, 07:44
Medlem
Hallucinogenics avatar
Har ingen bong, och min hasch pipa är i sönder, hur ska jag gå till väga om jag vill röka Etaqualonet?

tips välkommnas
Citera
2009-11-22, 08:46
Medlem
henke1984s avatar
Burk?, hink?, bygg egen bong av petflaska?

Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Har ingen bong, och min hasch pipa är i sönder, hur ska jag gå till väga om jag vill röka Etaqualonet?

tips välkommnas
Citera
2009-11-22, 13:23
Medlem
BeroendeAvAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVision
Nu har jag beställt 10g Etaqualone (inte fått något mail än med beställningen borde ha funkat). Hittar inte mycket info, men det verkar ju vara som metaqualone som det står en del om. Det verkar som det ska vara väldigt bra effekt på det isf, men ska nog behandlas med rätt så mycket respect. Jag återkommer här med rapport när jag provat...
Två frågor bara;
Syns Etaqualone på drogtest? Jag lämnar prover som skickas in till analys, inte urinsticka...
Och i så fall vet någon detekteringstiden?

HAHA säger jag bara, har du beställt från expressen så kan jag lova dig utebliven effekt, tro mig.
Citera
2012-07-04, 16:52
Medlem
Psychoramas avatar
Många EU shoppar verkar ha Etaqualone på lager. Är det någon med erfarenhet av detta? Skulle det kunna funka för sömnen, ångest osv? Sugen på att beställa hem 1 g för att testa

Många här i tråden säger att det är värdelöst skit pga att det har vart så pass bankat. Kan det vara så?
Senast redigerad av Psychorama 2012-07-04 kl. 16:58.
Citera
2012-11-18, 20:46
Medlem
gurkan7s avatar
Är denna substans klassad? har fått för mig att den är det
Citera
2012-11-18, 20:55
Medlem
undervattenfisks avatar
Minns att jag köpte detta från RC-express men fick aldrig något i lådan... undrar oxå om det är något att ha? finns som psycho sa på många UK-shoppar ju.
Citera
2014-02-20, 11:19
Bannlyst
Finns etakvalon inrikes? Verkar riktigt skön att röka.
Citera
2014-03-23, 21:20
Medlem
ant's avatar
Är denna substans fortfarande laglig?
Citera
2014-03-23, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Är denna substans fortfarande laglig?

Ja, men den har varit under utredning sen 2012. Den är väl inte tillräckligt bra för att överdosera på. Skulle gärna testa den och mebrokvalon. Bägge har ju funnits inrikes, men fick ingen publik så det ska nog till att en shop får riktigt billiga priser på dem för en återkomst.
Citera
2014-06-12, 11:32
Medlem
Vart kan man kolla om substanser och så är lagliga? Hört något om FHI, men kunde inte hitta något om vad som går under utredning och vilket som klassas etc.
Sett lista förr, tror det va från FHI, men kan inte hitta det nu som sagt.

Någon bör ta in denna, verkar intressant.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in