Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-24, 12:13
Medlem
BallaLinas avatar
Jag undrar vad ni killar tycker om tjejer med kortklippt frisyr. Inte page eller halvlångt alltså, utan kort i nacken o varierat framtill. En kortfrisyr kan ju vara ruffsig, slät o perfekt, längre framtill men huvudsak kort i nacken.

Jag har själv långt hår men har haft mycket kort o ALLA säger att jag passar så bra idet, får ett tuffare utseende, vilket jag tycker själv oxå.

Så vad tycker ni?
Skriv gärna din ålder oxå iom att jag anar att yngre killar gillar långt hår på tjejer o de som gillar kort hår ligger mest på 30+? Har jag fel?
Citera
2009-04-24, 12:15
Medlem
jerros avatar
Bild?
Citera
2009-04-24, 12:15
Medlem
tältpinnes avatar
Det kan vara ashett på rätt tjej, personligen ser jag gärna att den korta frisyren bärs av en tjej med ett lite busigt anlete, fräknar är en bonus.
Citera
2009-04-24, 12:18
Medlem
BallaLinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Det kan vara ashett på rätt tjej, personligen ser jag gärna att den korta frisyren bärs av en tjej med ett lite busigt anlete, fräknar är en bonus.
Jag har både och....därför ser jag så mesig ut i långt, min kille tycker jag ska klippa mig kort, han har sett bilder sen förr när jag hade det.

Alla kompisar o familj tycker jag passar så bra idet, men det är alltid lite läskigt när man sparat ut ...
Citera
2009-04-24, 12:19
Medlem
jerros avatar
Ja det kan vara skitsnyggt.
Citera
2009-04-24, 12:19
Medlem
KB886511Bs avatar
Det är så FEL med kort hår på tjejer!
Citera
2009-04-24, 12:21
Medlem
Bystskuggas avatar
Ansiktet framträder ganska tydligt när det är kort hår. Därför funkar det på vissa tjejer med definitivt inte på andra. Själv gillar jag kort hår på små söta blondiner, medans långa kurviga rödhåriga kvinnor helst skall ha långt.
Citera
2009-04-24, 12:22
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Det är så FEL med kort hår på tjejer!

Ja, rent generellt så måste jag nog hålla med dig.
Men det finns givetvis undantag och vissa av dessa undantag ser riktigt bra ut i kort hår.
Möjligt att TS är ett sådant undantag.
Citera
2009-04-24, 12:23
Medlem
adiels avatar
Kan passa skitbra på vissa tjejer, om folk säger att du passar i det så gogo!
Citera
Bannlyst
Nej, vill jag knulla en kille så gör jag det, lyckligtvis tycker jag om kvinnor, kvinnor med hår.

Citat:
Möjligt att TS är ett sådant undantag.

Go fisken, go fisken!
Citera
Medlem
Foveas avatar
Kort hår = AFA!

Punkt slut!
Citera
Medlem
Ireqoms avatar
Jag tycker inte kort hår passar på alla tjejer.
Snagg är ett fett NEJ från min sida. Tycker inte det är snyggt över huvud taget på en tjej.

Men typ kort så att håret går förbi öronen en bit är snyggt och sen allt längre hår utöver det är också bra. Gärna 5 meter hår liksom haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in