Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-30, 22:16
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Var väl med från början. Hur lång tid tar det att placera ett föremål på tippen. 1 sekund.
Det där är svajigt att arkeologen är beviset på att inga bevis har planteras på tippen.
Ja vi får väl vänta tills resultatet kommer.
Citera
2022-09-30, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Bulvanen var en bedragare har du själv sagt. Vad gör en bedragare? Jo, ljuger, manipulerar och duperar folk i långa banor.
Så därför är det högst sannolikt att bulvanen ljög (bedrog) nära och kära för att själv framställa sig i god dagar.
Han ville ju inte att familjen skulle tro illa om honom , även om dumma polisen gjorde det.

Eller så får du lägga korten på bordet. Så att vi får syna trovärdigheten i vad du påstår att "du vet".
Annars kan du behålla dina fabler för dig själv.
Är det skillnad på en bedragare och en mytoman.
Han var bedragare och inte mytoman.
Om nu inte GG sagt det.
Citera
2022-09-30, 22:17
Medlem
Citat:
Var väl med från början. Hur lång tid tar det att placera ett föremål på tippen. 1 sekund.
Det där är svajigt att arkeologen är beviset på att inga bevis har planteras på tippen.
Nere på 70-tals lagret 4 m ner. Troligen är det grävskopan som delat ena benet.
1 sek=halmstrå
Citera
2022-09-30, 22:18
Medlem
Citat:
Snicksnack! Du kan berätta omständigheterna. Så kan vi nog bedöma om det är trovärdigt eller ej.
Vi är alla anonyma här, att försöka pressa fram vad någon vet, som möjligen skulle kunna avalöja hens identitet är lite fult.
Citera
2022-09-30, 22:19
Medlem
Citat:
Snicksnack! Du kan berätta omständigheterna. Så kan vi nog bedöma om det är trovärdigt eller ej.
Eftersom ni anser GG som trovärdiga så anser jag inte er som trovärdiga.
Så nej. Det finns inte på kartan.
Jag har hjälp er tillräckligt genom att avråda er från att lita på GG om syftet var att hitta SS.
Citera
2022-09-30, 22:20
Medlem
Citat:
Är det skillnad på en bedragare och en mytoman.
Han var bedragare och inte mytoman.
Om nu inte GG sagt det.
Vad betyder att bedra? Jo att lura andra. Dupera och manipulera. Trycka på rätt knappar. -Det är synd om mig, dumma polisen tror att de var jag. Men jag är oskyldig! buhu bu....
Citera
2022-09-30, 22:23
Medlem
Citat:
Eftersom ni anser GG som trovärdiga så anser jag inte er som trovärdiga.
Så nej. Det finns inte på kartan.
Jag har hjälp er tillräckligt genom att avråda er från att lita på GG om syftet var att hitta SS.
Men då finns det ingen anledning och hinta. Behåll Bulvanens rövarhistoria för dig själv.
Och dra inte upp det mer. Det är ingen som tror dig ändå.

Vad vet du om GG? Du lyssnar ju inte ens på deras podd. Men snacka skit om dem gör du ändå.
Citera
2022-09-30, 22:30
Medlem
Citat:
Vad betyder att bedra? Jo att lura andra. Dupera och manipulera. Trycka på rätt knappar. -Det är synd om mig, dumma polisen tror att de var jag. Men jag är oskyldig! buhu bu....
Att dupera och manipulera i syfte att bedra någon ja.
Sen att ljuga för folk i tid och otid är inte samma sak.
Han är oskyldig till det du och andra anklagar honom för när det gäller SS försvinnande och det verkar som ni sitter och gråter över hur GG har duperat och manipulerat er..
Ni har bitit er själva i svansen och det roar mig något enormt.
Citera
2022-09-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankfeber
Vi är alla anonyma här, att försöka pressa fram vad någon vet, som möjligen skulle kunna avalöja hens identitet är lite fult.
Hur då menar du? Ingår tlarssons365 fulla namn i historian som berättats i två led för tlarsson365.
Enligt vad han tramsat om i väldigt många sidor nu. Utan att blivit pressad. Han kan helt enkelt inte låta bli att hinta om det.
Citera
2022-09-30, 22:35
Medlem
Citat:
Att dupera och manipulera i syfte att bedra någon ja.
Sen att ljuga för folk i tid och otid är inte samma sak.
Han är oskyldig till det du och andra anklagar honom för när det gäller SS försvinnande och det verkar som ni sitter och gråter över hur GG har duperat och manipulerat er..
Ni har bitit er själva i svansen och det roar mig något enormt.
Vad yrar du om? Det är ditt eget önsketänkande. Du har väldigt förutfattade meningar om en podd som du inte ens lyssnat på.
Tycker du att du själv är trovärdig?
Citera
2022-09-30, 22:35
Medlem
Citat:
Men då finns det ingen anledning och hinta. Behåll Bulvanens rövarhistoria för dig själv.
Och dra inte upp det mer. Det är ingen som tror dig ändå.

Vad vet du om GG? Du lyssnar ju inte ens på deras podd. Men snacka skit om dem gör du ändå.
Ändå har jag rätt i det mesta.
Hade jag likt dig varit snett ute i det mesta kan jag förstå att du har synpunkter på detta men nu när vi börjar summera så har det inte krävt mer lyssning från min sida för att genomskåda detta dravel.
Man orkar inte lyssna på personer med talfel har jag sagt vid några tillfällen.
Varför skriver du här när du inte kan läsa det jag skriver.
Jag måste upprepa allt för dig flera gånger.
Citera
2022-09-30, 22:46
Medlem
Citat:
Hur då menar du? Ingår tlarssons365 fulla namn i historian som berättats i två led för tlarsson365.
Enligt vad han tramsat om i väldigt många sidor nu. Utan att blivit pressad. Han kan helt enkelt inte låta bli att hinta om det.
Du vill hela tiden att jag ska avslöja det jag vet.
Du vill att det som har berättas för oss är något allmänheten har rätt att ta del av.
Nej . Vi har ingen skyldighet till detta och om du ändå inte tror på mig så släpp det.
Jag har till skillnad från er inte anklagat någon med namn och heller inte med detaljer jag känner till
Så ni kan inte anklaga mig i motsats till er själv outa personer som mördare.
Det är en anledning till att ni inte kommer åt mig och jag behöver inte stå till svar för påstående och anklagelser riktade mot enskilda.
Däremot har jag undrat varför man inte utreder andra med motiv som ex direktören men jag har aldrig påstått att han är skyldig men utredas borde han blivit och när det gäller inhyrd personal har jag aldrig nämnt någon vid namn.
Frågor på det eller är allt glasklart
Senast redigerad av tlarsson365 2022-09-30 kl. 22:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in