2009-04-27, 22:14
Medlem
Frimodigs avatar
Jag har lagt märke till att jag av ngn anledning stör mig extremt mycket på vissa människor medan jag sitter på tåget. Antar att det beror på att det är det enda tillfället som man verkligen har tid att lägga märke tiill människors sjuka och ohyfsade beteenden.

Störande beteenden:
- Invandrarkids som spelar hoola-boola musik ur högtalaren på mobilen så att resten av tåget tvingas lyssna på deras skitmusik.
- Äckliga gubbar som petar näsan som om de grävde efter guld och sedan inspekterar fyndet.
- Kärringar som småharklar sig var tredje sekund för att de är lite rossliga i halsen. Hosta ordentligt för helvete!
- Killar i allmänhet som sitter och stirrar på en. Vill man nåt så går man fram och snackar, annars sitter man och glor i golvet.
- Folk som äter. Ok med en banan eller en chokladbit, det är rätt oskyldigt. Men jag HATAR vidriga människor som sitter och trycker en hamburgare med extra allt på tåget eller sätter sig och trycker en matlåda. Äter gör man inte på tåget!

Fyll på kära vänner! Vad stör ni er på och varför?
Citera
2009-04-27, 22:18
Medlem
stilltons avatar
folk som ger en ilskna ögonkast bara för att man råkar fästa blicken på dom i två sekunder.
Citera
2009-04-27, 22:19
Bannlyst
*Blattar
*Fjortisar
*Pensionärer
*Riksfetton
*Mongon
*Annat löst pack.
Citera
2009-04-27, 22:20
Medlem
micaeles avatar
Alla. Jag vill åka kollektivtrafik själv. Folk är alltid i vägen eller irriterar.
Citera
2009-04-27, 22:22
Medlem
masches avatar
Är rätt trött på samtliga intressenter som försökt trötta ut mig. Hade senast idag en kupe full med tjafs som snarast kommer från småflickorna
Citera
2009-04-27, 22:26
Bannlyst
Folk som tuggar tuggummi eller snusar. I övrigt folk som luktar illa och ser äckliga ut ändå. Personer som stör sig på att jag är ful och stirrar på mig och skrattar.
Citera
2009-04-27, 22:28
Medlem
Pallevantes avatar
Jag har nog aldrig stött på någon människotyp jag faktiskt uppskattar i kollektivtrafiken. Skulle väl vara dom som går av på den hållplats jag stiger på.
Citera
2009-04-27, 22:31
Medlem
Taftamanabags avatar
Idioterna med sitt jävla piss till musik som de spelar upp genom högtalarna på mobilen...
Citera
2009-04-27, 22:32
Medlem
Juggar..
Citera
2009-04-27, 22:44
Medlem
Magsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
folk som ger en ilskna ögonkast bara för att man råkar fästa blicken på dom i två sekunder.

Word
Dvs alla på karlstadsbussarna
Citera
2009-04-27, 22:47
Medlem
Rätt ofta luktar det rent ut sagt bajs om några. Och jag menar bajs. Avföring. Vet inte vad det är med dessa människor. Är inte halvrasist som halva fb, men det är stor chans att det beror på curryätande eller annan intern förruttnelse. Fast jag stör mig inte så mycket egentligen. Det är mer äckligt bara, av folk som borde ha tid nog att lukta gott.
Citera
2009-04-27, 23:00
Medlem
På tunnelbanan särskilt på morgonen när det är mycket folk och man ser ett ledigt säte vid fönstret. Självklart sitter det en männska på sätet bredvid som inte känner för att flytta sig så man får liksom forcera sig förbi med sura blickar och suckande som följd

Eller de som gärna lägger ut en ryggsäck eller påse på sätet bredvid fast det är knökfullt.. de verkar lite vara i sin egna lilla värld vissa människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in