2009-05-07, 00:11
Medlem
Zurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Man har i alla fall något att skratta åt under resan.

Sant Men dom blir smått outhärdliga speciellt som dom brukar lukta och sprida någon dysterhet runt dom som drabbar alla runt sig, som ett jävla virus
Citera
2009-05-08, 08:53
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurret
På första plats kommer *trumvirvel*

Sjuka människor!

Är du sjuk så ska du fan stanna hemma och inte smitta ner resten av omvärlden. Håll ditt jävla hostande och harklande för dig själv.

På andra plats kommer...

Fjortisarna!

Skrik inte i buss jäveln, spela inte hög musik, detta är allmänt vett och etikett varför är dessa varelser för hjärndöda för att förstå detta?

Tredje plats ger jag till...

Emos

Behövs en förklaring? Att bara se dessa varelser gör en deprimerad.

Man kanske måste vara ute fasst man är sjuk man kanske har viktiga möten man måste på elller nått annat viktigt!
Citera
2009-05-08, 10:28
Medlem
Bara en grej jag såg häromdagen, folk som (jag misttänker att han fejkade) snor åt sig handikapplatserna genom att halta.

De är till för de skadade.
Citera
2009-05-08, 11:56
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KGJT
Bara en grej jag såg häromdagen, folk som (jag misttänker att han fejkade) snor åt sig handikapplatserna genom att halta.

Why care about seat reservations when there isn't any impaired or special people on the bus? If some people fake their right to such seats it's totally unnecessary - they just have to sit there and maybe move away when the need arises for some new traveller. I frequently use the front row of seats for the good front vision, but doesn't complain when I have to move.
Citera
2009-05-08, 11:59
Medlem
Det var mig fan va folk klagar här inne då själv stör jag väl mig endast på extremfallen, folk som luktar ren skit, uteliggare som tigger, osv.
Citera
2009-05-08, 12:24
Medlem
Synergys avatar
Jag stör mig inte så mycket utan försöker mer skita i andra och sköta mitt, men ibland går det inte.

Jag har riktigt svårt för dessa gamla kärringar (oftast) som går in på tunnelbanan och verkligen går igenom hela vagnen innan de sätter sig för att sedan klaga och svära för sig själva när tåget hinner börja åka innan de satt sig.

Annars är det otroligt störande när albygänget sitter några säten framför och glor på en, för att liksom spela något slags kraftmätningsspel med mig för att se vem som är tuff och kan hålla kvar blicken längst
Citera
2009-05-08, 12:25
Medlem
Rex52s avatar
Folk som ska tränga sig, eventuellt ta 2 platser (Till sina ben)
Citera
2009-05-09, 00:42
Medlem
Zurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frottefilten
Man kanske måste vara ute fasst man är sjuk man kanske har viktiga möten man måste på elller nått annat viktigt!

Då tycker jag man ska omboka dessa viktiga möten. Vill då fan inte att dessa människor ska sprida sina äckel sjukdomar till mig.
Citera
2009-05-09, 00:43
Medlem
Zurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KGJT

Thats the spirit! Utnyttja systemet till fullo
Citera
2009-05-09, 01:33
Medlem
kioskvältarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoHabs
Tant Agda 82 som absolut måste sätta sig bredvid dig fast ni är de enda två på hela bussen...
Här haver vi det värsta exemplet av dom alla, jag tar tamefan hellre en buss full med blatte-spela-musik-med-telefonen än dessa obegripliga fjantar som tvunget ska sitta brevid eller tränga in sig mitt emot när resten av vagnen är helt ledig.
Hur fan tänker man?
Nej men det är ju mysigt att sitta och skava fläsk med en helt okänd människa, helt i onödan.
Citera
2009-05-09, 02:42
Medlem
Zurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kioskvältarn
Här haver vi det värsta exemplet av dom alla, jag tar tamefan hellre en buss full med blatte-spela-musik-med-telefonen än dessa obegripliga fjantar som tvunget ska sitta brevid eller tränga in sig mitt emot när resten av vagnen är helt ledig.
Hur fan tänker man?
Nej men det är ju mysigt att sitta och skava fläsk med en helt okänd människa, helt i onödan.

För att inte tala om att dom brukar lukta (se: stinka, odör, stank) men vägrar inse detta.
Citera
2009-05-09, 14:07
Medlem
Man stöter ju på originella karaktärer då och då på tuben. Senast var det en kärring som satt och filade naglarna mitt emot mig i en smockfull vagn så att det flög nagelspån över hela hennes knä och otäckt nära mig, som hon sedan borstade bort så att det flög överallt.

Sen någon som satt och mumsade på någon skaldjursröra med en bit bröd som hon använde som sked och högljutt sög och slickade av sörjan med. Vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in