2017-04-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinden
Snälla berätta mer om dessa militära skäl? Jag tror ISIS eller Turkiet bryr sig föga om det finns 100 eller 1000 antifascistiska kämpar på plats, och skulle man vilja veta så har de nog inga problem att ta reda på det på plats..

Fan, här har ju den antifascistiske svensken ett guldläge att faktiskt kämpa mot fascister där det verkligen behövs, på liv och död, men intresset verkar vara svalt. Antar att det är lättare att driva skvallerblogg och stå och skandera Inga rasister på våra gator här i trygga Sverige.

Lol, ja precis min poäng. Driva skvallerbloggar är ni duktiga på i femklövern =), jag visste dock inte att du skrek "inga rasister på våra gator" trodde ärligt att du var på andra sidan. Men å andra sidan så har ju det mesta högerpacket samlats i nån tramsig debattorgie i våra medier i flera år. För inte försöker ni göra något verkligt åt problemen.

Jag sa ju 40 000 miljarder, inte 100 eller 1000. Siffran kom från ert favvoställe.

Jag tar blyga 1500:-/timme om du vill ha privatlektioner i militärstategi. Bara skicka pm, jag tar btc.
Citera
2017-04-04, 17:19
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattack
Huruvida svenska frivilliga från AFA har åkt ner vet jag inte, och det vet nog ingen, men att tyska och brittiska antifascister har åkt ner i ganska stor grad är ett faktum.
Klart inga från svenska AFA åkt ner. Finns inga som håller den mänskliga standard som krävs för att å ena sidan våga riskera sitt liv och å andra sidan ha något att tillföra i en väpnad konflikt. Ni motbevisar detta genom att nämna en (1) enda svensk AFA:it som åkt till Mellanöstern för att kriga mot IS. Hade ett gäng svenska AFA:iter åkt ner hade garanterat någon ställt upp på en anonym intervju och gjort en grej av det i någon kommunistblaska och kvinnomisshandlaren bajs-Kim hade fått utlösning på sin blogg. Ni sitter bara och mytar på internet som vanligt och försöker blåsa upp er själva.
Citera
2017-04-04, 17:29
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerzy.Sarnecki
Knarkar och är bitter. Hans mor är lite sur på honom också:

https://www.nordfront.se/kriminalvar...miraballes.smr

Haha, kan du belägga att han överhuvudtaget ens någonsin har brukat narkotika?

Ironiskt att du länkar till Nordfront när dom har flera medlemmar som är dömda för narkotikabrott och har medlemmar som just nu är misstänkta för narkotikabrott.
Citera
2017-04-05, 08:11
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Förneka verkligheten om du vill. Det är allmänt känt att han har problem med droger. Det räcker också att kolla på han så ser man att det finns en del bokstavskombinationer och drogmissbruk med i bilden: https://www.nordfront.se/wp-content/...Miraballes.png

Okej, så du har inga belägg öht. Du kanske ska tänka dig för innan du sprider rykten om människors missbruk? Framförallt med tanke på att flera aktiva medlemmar i den organisationen du stödjer är fleråriga drogmissbrukare som begår antisociala brott för att finansiera sitt missbruk, något man inte direkt hade kunnat anklaga Dennis Miraballes för.
Citera
2017-04-06, 00:13
Medlem
Citat:
Nej, man kan veta saker utan att kunna lägga fram bevis. Du får ta mig på ordet. Och vi kan väl va överens om att Miniballens knarkande är lika bevisat som att svenska AFA krigar mot IS i Mellanöstern? Både AFA och jag har "strategiska" skäl till att hålla vissa saker hemliga.)
Haha. Jag påstår att du är pedofil. Tänker inte lägga fram några bevis för det, men det är ju allmänt känt liksom. Du verkar väldigt intelligent.
Citera
2017-04-06, 11:17
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Nej, man kan veta saker utan att kunna lägga fram bevis. Du får ta mig på ordet. Och vi kan väl va överens om att Miniballens knarkande är lika bevisat som att svenska AFA krigar mot IS i Mellanöstern? Både AFA och jag har "strategiska" skäl till att hålla vissa saker hemliga.

Nej, jag kommer inte ta dig på orden. Jag vet att det du säger inte stämmer, sen att du på allvar verkar tro det spelar ingen roll, Miraballes är ingen missbrukare.

Citat:
Jag förstår egentligen inte varför du försöker förneka att många i AFA är förtjusta i droger. AFA har väl inga regler som förbjuder knarkande?

Vanligtvis är man oskyldig tills motsatsen är bevisad och trots att du och dina gelikar ihärdigt hävdar att vänsterradikala brukar droger så lyckas ni aldrig belägga era påståenden med annat än hörsägen. Däremot så har ni er era egna led bevisligen relativt stora problem med bruk av cannabis, amfetamin och anabola steroider vilket framkommer i polisutredningar.

Förövrigt så är jag inte medlem i AFA och har heller aldrig varit. Dennis Miraballes är inte heller han medlem i AFA, däremot så var han tidigare medlem i Revolutionära Fronten.
Citera
2017-04-25, 17:17
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Finns det någon i AFA som inte är en bortskämd snorunge med överklassföräldrar:

https://www.nordfront.se/diplomatdot...-terrorism.smr

?

Hur kan ni tala om klasskamp och påstå er företräda arbetarklassens intressen när er medlemsbas kommer från medel- och överklassen?

Var ju samma med Dennis Miniballe i RF vars morsa hade ett toppjobb inom Kriminalvården innan hon fick sparken p.g.a. miniballens tramsande...
Citera
2017-04-25, 19:29
Medlem
baragnells avatar
Citat:

?

Hur kan ni tala om klasskamp och påstå er företräda arbetarklassens intressen när er medlemsbas kommer från medel- och överklassen?

Var ju samma med Dennis Miniballe i RF vars morsa hade ett toppjobb inom Kriminalvården innan hon fick sparken p.g.a. miniballens tramsande...

Hahhahahha.. Riktig luffarartikel. Var är "bevisen" på att den där tjejen är drivande i AFA Göteborg? Är beviset att hon bär en afa-tröja på facebook?

Citat:
Med tanke på allt detta anser Nordfront att det finns ett stort allmänintresse i att avslöja att en av personerna inom AFA Göteborg, som är en av nätverkets mest aktiva och våldsbejakande avdelningar, är dotter till en högt uppsatt diplomat.

Har AFA Göteborg varit elaka mot näste 2, eller vad handlar allt om? Enligt NMR så är inte AFA aktiva längre, varför man gör en bajsig artikel om en som de tror är drivande?
Citera
2017-04-25, 23:25
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baragnell
Hahhahahha.. Riktig luffarartikel. Var är "bevisen" på att den där tjejen är drivande i AFA Göteborg? Är beviset att hon bär en afa-tröja på facebook?

sLåter märkligt. Jag har tack och lov själv aldrig skakat galler men utifrån det jag hört och sett ska all form av bögeri vara extremt tabu i Svenska fängelser, men kanske är det något vi får vänja oss vid. Att det ska ha skett två gånger tycket jag talar för att det faktiskt är ett ”sexbrott” någon gjort för att tillfredsställa sig, annars är den första tanken att det rör sig om någon slags sjuk och urspårad bestraffning där någon kört upp ett tillhygge i röven på någon t ex.

Har AFA Göteborg varit elaka mot näste 2, eller vad handlar allt om? Enligt NMR så är inte AFA aktiva längre, varför man gör en bajsig artikel om en som de tror är drivande?

Oavsett om hon är drivande eller ej tror jag att det kan vara nyttigt med ett litet "wake up call". Oavsett var man står politiskt så måste man hjälpa tjejen på rätt bana, kanske kan sånt här hjälpa henne, isåfall är det ju jättebra. Kanske kan dom ta bort det om hon hör av sig till Nordfront och lovar att sluta upp med våldet och knarket.

Skämt åsido, vilket jävla as. Så jävla ung också, vad fan vet hon? Verkligen en stereotyp också! Det som gör det värt att publicera antar jag, tror knappast hon utgör ett hot.
Citera
2017-04-26, 00:54
Medlem
Mattacks avatar
Citat:

?

Haha, det här är verkligen helt ofattbart retarderat? En person har en tröja med Antifastische Aktion-loggan (en logga som används av långt många fler än organiserade antifascister, och speciellt långt många fler än organiserade afa-medlemmar), samma person fotas även under en konfrontation utan våld. För detta hängs då denna person ut som medlem och drivande medlem i "den mest våldsbejakande afa-gruppen". Är NMR på skämt?

Alla visste redan att nassar inte kan research, men det här är ju tamefan parodi.
Citera
2017-04-26, 01:20
Medlem
malva123s avatar
Fick verkligen läsa igenom Nordfronts uthägningsartikel flera gånger för att inse att: Ja här var det en diplomatdotter, men vänta var är kopplingen till AFA? och var är beläggen för drogerna och våldet?

Är som att de glömde en sida av det som hade varit mest relevant det vill säga utdrag ur domar och förundersökningar och istället råkat lägga in långa utläggningar om SÄPO och spekulationer.

Här är en av AFAs kortare uthägningar:

https://antifa.se/2017/04/02/afa-hel...s-hampus-nord/

Kort och koncist, inte så mycket spekulationer och belägg för det man skriver med målsnr osv. Skillnaden är som natt och dag.
Citera
2017-04-26, 07:22
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Fick verkligen läsa igenom Nordfronts uthägningsartikel flera gånger för att inse att: Ja här var det en diplomatdotter, men vänta var är kopplingen till AFA? och var är beläggen för drogerna och våldet?

Är som att de glömde en sida av det som hade varit mest relevant det vill säga utdrag ur domar och förundersökningar och istället råkat lägga in långa utläggningar om SÄPO och spekulationer.

Här är en av AFAs kortare uthägningar:

https://antifa.se/2017/04/02/afa-hel...s-hampus-nord/

Kort och koncist, inte så mycket spekulationer och belägg för det man skriver med målsnr osv. Skillnaden är som natt och dag.

Hon får väl höra av sig till nordfront och förklara att hon inte är med i afa? så hon inte råkar ut för något. Det skulle jag ha gjort, red ut det hela
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in