Citat:
Ursprungligen postat av
Jerzy.Sarnecki
Nej, man kan veta saker utan att kunna lägga fram bevis. Du får ta mig på ordet. Och vi kan väl va överens om att Miniballens knarkande är lika bevisat som att svenska AFA krigar mot IS i Mellanöstern? Både AFA och jag har "strategiska" skäl till att hålla vissa saker hemliga.
Nej, jag kommer inte ta dig på orden. Jag vet att det du säger inte stämmer, sen att du på allvar verkar tro det spelar ingen roll, Miraballes är ingen missbrukare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jerzy.Sarnecki
Jag förstår egentligen inte varför du försöker förneka att många i AFA är förtjusta i droger. AFA har väl inga regler som förbjuder knarkande?
Vanligtvis är man oskyldig tills motsatsen är bevisad och trots att du och dina gelikar ihärdigt hävdar att vänsterradikala brukar droger så lyckas ni aldrig belägga era påståenden med annat än hörsägen. Däremot så har ni er era egna led bevisligen relativt stora problem med bruk av cannabis, amfetamin och anabola steroider vilket framkommer i polisutredningar.
Förövrigt så är jag inte medlem i AFA och har heller aldrig varit. Dennis Miraballes är inte heller han medlem i AFA, däremot så var han tidigare medlem i Revolutionära Fronten.