2009-05-03, 16:24
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Jag måste faktiskt säga att jag tänder ändå rätt hårt på popvänsterlooken
Vet inte varför, men jag tycker att vissa kan vara riktigt heta
Det är för att looken skriker: "Straffknulla mig! Jag tror att jag är så sofistikerad och intellektuell och undanbeder mig uppmärksamhet från män men innerst inne är jag schlynigast i stan och lika korkad som mina feminstkamrater och allt jag vill är egentligen att bli åtrådd"
Citera
2009-05-03, 16:41
Medlem
Krokodilens avatar
Även om jag också har svårt för hippies/genusvetare och dyl. måste jag säga att bilderna som har postats inte riktigt stämmer överens med min inre bild av dessa tjejer. I trådens början fanns det ju en bild på en väldigt söt blond tjej vars klädstil inte alls var så avskyvärd som alla verkar tycka. Vad exakt är det som är så fel?
Citera
2009-05-03, 16:57
Medlem
Hahaha, ja med den där stilen ser de sannerligen ut som hjälplösa luder. Så jävla kul hur de kan klä sig så utstuderat och samtidigt misslyckas så fatalt.
Citera
2009-05-03, 17:03
Medlem
Olga-Reets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Det är för att looken skriker: "Straffknulla mig! Jag tror att jag är så sofistikerad och intellektuell och undanbeder mig uppmärksamhet från män men innerst inne är jag schlynigast i stan och lika korkad som mina feminstkamrater och allt jag vill är egentligen att bli åtrådd"

Du vann, nu kan vi låsa tråden. Men fan vad fult det är i alla fall när de går runt så där. Kan de inte ha vanliga kläder som vanligt folk i stället? Vad är det för fel på jeans, tröja och skinnjacka?
Citera
2009-05-03, 17:18
Medlem
Chaco Substrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olga-Reet
Du vann, nu kan vi låsa tråden. Men fan vad fult det är i alla fall när de går runt så där. Kan de inte ha vanliga kläder som vanligt folk i stället? Vad är det för fel på jeans, tröja och skinnjacka?

Mmmm, skinnjacka. Kombineras bäst med en liten hund, toppat hår och såna där rynkiga skor. Och en pojkvän som är snaggad. Såna tjejer har aldrig gjort nåt fel.
Citera
2009-05-03, 19:42
Medlem
playmates avatar
Det är inne att vara poppare och handla Second Haaaand nu vet ni väl!
Citera
2009-05-03, 19:54
Medlem
kitschlemurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olga-Reet

För att man inte vill göra intryck av att totalt sakna stil, vilket man gör i jeans och skinnjacka.
Citera
2009-05-03, 20:09
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Jag måste faktiskt säga att jag tänder ändå rätt hårt på popvänsterlooken
Vet inte varför, men jag tycker att vissa kan vara riktigt heta

Heta? För att de ser oskuldsfulla ut, eller vad då?
Citera
2009-05-03, 20:52
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Jag gillar just den där klassiska looken som vissa har.
Lite 50-talsfeeling med rött läppstift som också vågar vara lite annorlunda än många tjejer som har på sig en kort läderjacka, tajta jeans och en väska från Friis&Co eller Victoria Secret...'

Sen att ni också nästan bara länkar till tjejer som faktiskt från början är direkt fula tycker jag är synd. Finns massor av fina exemplar.
Citera
2009-05-03, 20:56
Medlem
Kalletraebens avatar
Jag, och säkert många andra är idel öra.
Ge oss ett bra exempel bara så,
Citera
2009-05-03, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
Jag gillar just den där klassiska looken som vissa har.
Lite 50-talsfeeling med rött läppstift som också vågar vara lite annorlunda än många tjejer som har på sig en kort läderjacka, tajta jeans och en väska från Friis&Co eller Victoria Secret...'

Sen att ni också nästan bara länkar till tjejer som faktiskt från början är direkt fula tycker jag är synd. Finns massor av fina exemplar.

Okej, de va inte meningen att klanka ner på din kärestas stil, men du kan inte tänka dig posta någon bild på dessa "snygga" exemplar du funnit från denna vidriga stil?

Är det inte Adriana Lima eller Heidi Klum du ska visa så är dina chanser så, då denna nedgångna stil inte är förtjusande på många.
Citera
2009-05-03, 21:59
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Och ibland får de för sig att sticka in en blyertspenna i knuten
Men det förstår du väl att det är för att alla skall förstå att de ständigt att redo att skriva djuuupa och givande poetiska verk som ingen annan än de verkligen kan tolka och förstååååå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in