2009-05-02, 23:44
Medlem
Dr.Elmos avatar
Ngon som provat Pristontale 2 och i s fall vad tycker ni? Jag spelade Pristontale 1 ganska mycket nr jag var yngre och undrar om det nu har utvecklats till ngot bttre.

Pristontale r ett mmorpg fr de som inte vet.
Citera
2009-05-03, 00:24
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
Kollade in deras hemsida lite snabbt, ser ut som en vanlig random-wow-klon

Inget att hnga i min spelgran.

http://www.pristontale2.com
Citera
2009-05-03, 13:10
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaiN i Stugan^
Kollade in deras hemsida lite snabbt, ser ut som en vanlig random-wow-klon

Inget att hnga i min spelgran.

http://www.pristontale2.com
WoW-klon eller ej. Gratis r gott! Jag tyckte ettan far riktigt skoj och fungerade bra. Dock var det innan jag provade WoW och WAR s vet inte om min uppfattning frndrats.
Citera
2009-05-03, 14:04
Medlem
BrianGriffins avatar
Jag spelade PT1, d det var gratis. Gillade spelet, samt att det var en av dom mer snyggare gratis spelen som fanns d.

Det r ett grinding spel rtt igenom. Dom som frvntar sig nt annat, behver inte yttra sig ngot negativt i trden.

Aja, hoppas jag hinner testa det ikv
Citera
2009-05-03, 16:26
Medlem
General i gtets avatar
Tycker inte det liknade WoW alls, sen kan det ju bara vara bttre nd, s kan nog bli ngot.
Citera
2009-05-04, 10:18
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrianGriffin
Jag spelade PT1, d det var gratis. Gillade spelet, samt att det var en av dom mer snyggare gratis spelen som fanns d.

Det r ett grinding spel rtt igenom. Dom som frvntar sig nt annat, behver inte yttra sig ngot negativt i trden.

Aja, hoppas jag hinner testa det ikv
Hrligt, hr av dig nr du testat!
Citera
2009-05-04, 11:12
Medlem
ORUNITIAs avatar
Bara ordet "Pristontale" ger Nostalgi!
Kommer ihg hur jag spelade det fr flera flera r sedan.
Men.. trttnade eftersom det 'sg rv' nr man blev hgre lvl och att det bara kndes som om man spelade det fr att man inte hade ngot bttre fr sig.
Citera
2009-05-04, 11:18
Medlem
JollyRogerss avatar
Spelade det fr ngra r sen. De frsta minuterna var det helt okej men ganska snabbt blev det fr enformigt s spelet var verkligen ingenting fr mig.
Citera
2009-05-04, 12:53
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Jag r ocks en av dem som spelade Pristontale ven om det var allt fr lnge sedan. Det blev porten in till RPG och MMO vrlden fr mig men efter att ha kollat lite p deras hemsida knns det inte som att uppfljaren kommer tillfredsstlla mig p det stt som frsta gjorde. Finns nog helt enkelt fr mycket konkurrens dr ute nu.
Citera
2009-05-30, 10:33
Medlem
Dr.Elmos avatar
Jag ska bara meddela att jag nu testat Pristontale 2, med jvligt dliga resultat. Det r precis samma grej som ettan fast lite smre. Grafiken ser ut precis som alla andra gratis mmorpgs gr. Spelmotorn r smre n ettan. Samma klasser och factions som ettan.

Slutsats: Tanka inte pt2!
Citera
2009-05-30, 18:19
Medlem
Red-XIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Jag ska bara meddela att jag nu testat Pristontale 2, med jvligt dliga resultat. Det r precis samma grej som ettan fast lite smre. Grafiken ser ut precis som alla andra gratis mmorpgs gr. Spelmotorn r smre n ettan. Samma klasser och factions som ettan.

Slutsats: Tanka inte pt2!
Har sjlv testat. Var ingen hjdare, eftersom jag trodde det skulle vara likt ettan.

Jag spelade ettan fr ett jvla bra tag sen, och brjade smtt fr ett r sen. Men jag la av efter tv veckor (fr att det r ju trots allt grinding igenom hela spelet).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in