• 1
  • 2
2009-05-04, 20:54
Medlem
Hej jag sg p Sverige Demokraternas hemsida att dom inte vill vara med i EU.
D undrar jag om dom nd kommer engagera sig i deras frgor om man vljer dom i Europa valet?
Citera
2009-05-04, 21:09
Medlem
dchamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuff
D undrar jag om dom nd kommer engagera sig i deras frgor om man vljer dom i Europa valet?

Nja....dom vill inte att Svedala ska vara med i EU. Naturligtvis vill dom IN i EU-parlamentet fr att stta hrt mot hrt och se till att Sverige inte ska behva flamsa med i allt trams.

Dom vill garanterat in fr att tala om hur vldsamt mycket invandrare Sverige plockar p sig.

Typ.
Citera
2009-05-04, 21:14
Medlem
Citat:

Sverigedemokraterna drmed Sd. Skriv ikke Sverige Demokraterna p valsedeln fr d blir den ogiltig.

Sjlvfallet kommer de anvnda all makt de fr.
Citera
2009-05-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av döchamp
Nja....dom vill inte att Svedala ska vara med i EU. Naturligtvis vill dom IN i EU-parlamentet fr att stta hrt mot hrt och se till att Sverige inte ska behva flamsa med i allt trams.

Dom vill garanterat in fr att tala om hur vldsamt mycket invandrare Sverige plockar p sig.

Typ.

Okej, men tror du att EU kommer ta dom p allvar om dom gr ut med att dom inte vill vara med i EU? Knns lite som att dom frsker kka lite av kakan men samtidigt ha kvar den :S
Citera
2009-05-04, 21:16
Medlem
Citat:
Okej, men tror du att EU kommer ta dom p allvar om dom gr ut med att dom inte vill vara med i EU? Knns lite som att dom frsker kka lite av kakan men samtidigt ha kvar den :S

Skall man nedmontera EU skall man vl nd gra det inifrn?

Hur gammal r du?
Citera
2009-05-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HjalmarStorm
Skall man nedmontera EU skall man vl nd gra det inifrn?

Hur gammal r du?

Hller jag nog inte med om. Tror Sverige och Sverige demokraterna inte kan demontera EU, dremot kan man avskaffa medlemskapet i Sverige (allts utifrn)

Hur gammal jag r? jag r 18, varfr r det relevant i frga om Sverige demokraternas eventuella makt i EU?
Citera
2009-05-04, 22:08
Medlem
SandaPandans avatar
Citat:
Hller jag nog inte med om. Tror Sverige och Sverige demokraterna inte kan demontera EU, dremot kan man avskaffa medlemskapet i Sverige (allts utifrn)

Hur gammal jag r? jag r 18, varfr r det relevant i frga om Sverige demokraternas eventuella makt i EU?

frmodligen fr att du srskriver vrre n en dyslektiker?
Citera
2009-05-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SandaPandan
frmodligen fr att du srskriver vrre n en dyslektiker?
Aaa jo jag vet om det, behver inte fr hra det av folk som endast verkar intressera sig i att sitta p kvllarna och hacka ver folks grammatik. Men har fortfarande inte med det hr att gra...

Ngon annan som har ngot intressant att tillgga?
Citera
2009-05-05, 17:46
Medlem
Eoppoyzs avatar
Fr att ens kunna frska stoppa frslag som Lissabonfrdraget, Acta etc s mste man gra det inom EU fr att det r drifrn den skiten kommer ifrn. Fr vrigt s anser jag att EU inte ska bry sig om vilken form en gurka ska ha etc.
Citera
2009-05-05, 17:47
Medlem
NashuaMoments avatar
Du har nog ftt det fel fr dig.

Sjlvklart vill SD komma in i EU.
Citera
2009-05-05, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NashuaMoment
Du har nog ftt det fel fr dig.

Sjlvklart vill SD komma in i EU.

Jo jo visst vill dom komma med, det jag sa/menade var att dom inte stdjer Sveriges medlemskap i EU, dom vill allts om dom fick bestmma sjlva frigra sig frn EU. Och dr efter var frgan i vilken grad dom kommer bry sig att anvnda sin rst till att pverka saker som dom egentligen inte vill att Sverige ska vara med i. Och hur serist EU tar deras rst som ett parti som inte stdjer sjlva EU.
Citera
2009-05-05, 20:29
Medlem
Grishams avatar
Citat:

Det finns inte ngot parti som heter Sverige Demokraterna. Sverigedemokraterna vill in i parlamentet dock. Jag tror pongen med det r att gda en partiaktiv med 80 000 kr/mn i ln. Det r vad jag hrt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in