• 1
  • 2
2009-05-11, 17:31
Bannlyst
Tjenare! Är tillsammans med en tjej, älskar henne jätte mycket, men jag blir äcklad/avtänd när jag tänker på alla killar innan mig som hon har haft sex med Att jag inte är den enda... All kuk som har varit i henne, all sperma, alla killar som kysst henne, ja ni förstår...

Blir som sagt avtänd/smått äcklad samt lite kall och tro det eller ej, låter fjantigt men lite smått "sur" när jag tänker på detta, får massa scenarion i huvudet hur akterna har gått till och massa sån skit Hur ska jag sluta tänka så här? Kan inte hjälpa att tankarna dyker upp i huvudet då och då och det är så jävla frustrerande, hur ska jag sluta "bry" mig?!
Citera
2009-05-11, 17:34
Medlem
Känner precis likadant och har därför hittills varit tillsammans med oskulder. Något som knappast kommer hålla i längden.

Kan inte säga mycket mer än att jag har samma "problem" som du, tanken om att tjejen haft kuk i sig innan äcklar mig. Blir intressant att se vad du får för svar.

Edit: En liten fråga till TS: Hur känner du i framtiden då du förmodligen kommer få barn? Om du får en dotter, kommer du äcklas av tanken att hon om sisådär 15 år kommer sitta på knä och suga kuk?
Senast redigerad av Köld 2009-05-11 kl. 17:39.
Citera
2009-05-11, 17:35
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Tjenare! Är tillsammans med en tjej, älskar henne jätte mycket, men jag blir äcklad/avtänd när jag tänker på alla killar innan mig som hon har haft sex med Att jag inte är den enda... All kuk som har varit i henne, all sperma, alla killar som kysst henne, ja ni förstår...

Blir som sagt avtänd/smått äcklad samt lite kall och tro det eller ej, låter fjantigt men lite smått "sur" när jag tänker på detta, får massa scenarion i huvudet hur akterna har gått till och massa sån skit Hur ska jag sluta tänka så här? Kan inte hjälpa att tankarna dyker upp i huvudet då och då och det är så jävla frustrerande, hur ska jag sluta "bry" mig?!

Sluta bara tänk på det, eller så tänker du " ah fuck that, dom hade ju säkert kondom vafan"
Citera
2009-05-11, 17:35
Medlem
melonklubbas avatar
Du kan inte ändra hennes förflutna, försök låta bli att tänka på det, känslor är direkt kopplade till tankar.
Citera
2009-05-11, 17:38
Medlem
misfitmes avatar
Tänk om det hadde varit tvärtom? Tänk om hon hadde blivit äcklad av alla tjejer du hadde haft sex med? Av alla tjejer du kysst? o.s.v Har du tänkt på de?
Citera
2009-05-11, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misfitme
Tänk om det hadde varit tvärtom? Tänk om hon hadde blivit äcklad av alla tjejer du hadde haft sex med? Av alla tjejer du kysst? o.s.v Har du tänkt på de?

Vad har det med saken att göra? Han dömer inte henne för hennes gamla förhållanden och knull, utan äcklas ofrivilligt utav det. Tycker din fråga är ganska orelevant, som om du missuppfattat något.
Citera
2009-05-11, 17:47
Medlem
misfitmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köld
Vad har det med saken att göra? Han dömer inte henne för hennes gamla förhållanden och knull, utan äcklas ofrivilligt utav det. Tycker din fråga är ganska orelevant, som om du missuppfattat något.
Jag förstod vad han menade. Men jag bara vände på de lite. Jag tror inte han dömer henne.
Citera
2009-05-11, 17:59
Medlem
Khapis avatar
Det går inte att lösa det på ett annat sätt än att du:

1. Aldrig frågar henne om tidigare partners och förbjuder henne att nämna det. Att du kan utgå ifrån att hon troligtvis haft partners kan väl inte vara lika illa som att veta exakt vem och vad och hur.
2. Börja dejta oskulder.

Citat:
Ursprungligen postat av Köld
En liten fråga till TS: Hur känner du i framtiden då du förmodligen kommer få barn? Om du får en dotter, kommer du äcklas av tanken att hon om sisådär 15 år kommer sitta på knä och suga kuk?

Räcker det inte att du har egna runktrådar på temat? Måste du invadera andra trådar med dina perverterade fantasier?
Citera
2009-05-11, 18:02
Medlem
Prata med henne om det. Finns inget bättre du kan göra, alla kanske hade kondom så det känns bättre pga det. Hon kanske säger att du är den skönaste och bästa hitills eller att hon ångrar de gamla och bara var ung/full.

Kanske bara att få ut tänkandet genom prat gör att det blir skönare och tar bort lite, går upp för dig själv att "det är lite fånigt" eller något sådant.

Du behöver inte fråga om namn eller var de bor, men kanske hur det var.
Citera
2009-05-11, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Det går inte att lösa det på ett annat sätt än att du:

1. Aldrig frågar henne om tidigare partners och förbjuder henne att nämna det. Att du kan utgå ifrån att hon troligtvis haft partners kan väl inte vara lika illa som att veta exakt vem och vad och hur.
2. Börja dejta oskulder.

Räcker det inte att du har egna runktrådar på temat? Måste du invadera andra trådar med dina perverterade fantasier?

Jag förstår inte vad du pratar om.
Citera
2009-05-11, 18:22
Medlem
Du vet, du kan inte göra något åt en begagnad tjej
Bästa är att börja köpa lite godis, gå på närmaste dagis och välj en liten flicka.....ge henne lite godis varje dag och vänta tills hon är myndig

Då är hon opackad
Citera
2009-05-11, 19:18
Bannlyst
EDIT: Kan tillägga att jag blir speciellt äcklad av tanken att hon har varit med en kille som är äldre än mig/hon, fråga mig inte varför
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in