Citat:
Ursprungligen postat av konrad_khan
Har vi inte tillrckligt med brottslingar i riksdagen?
Ska vi dessutom ta in representanter frn ett part som predikar lag och ordning men dr ledande personer r dmda fr flertal brott?
- Nej, ledarna r inte dmda fr flera brott. Enligt statistik frn 1998 s var mnga i partiet brottsbetyngda. Majoriteten av dessa har nu hoppat ver till kvasi-nazisterna i ND. ven om det r ganska oviktigt och bara ett stt fr PK-media att frflytta fokus frn invandrarbrottsligheten.
Citat:
Ska vi ta in personer i regeringen som klagar p invandrarnas socialbidrag men till stor del sjlva lever p det?
- Knner inte till ngon statistik om socialbidrag, men hamnar de i regeringen s fr de statsrdsln.
Citat:
Ursprungligen postat av krucifix
Kan moderaterna ekonomi? Kom du inte ihg kirsen 1992?
- Ja d. Jag kommer ocks ihg att det var lgkonjunktur och att de var tvugna att ta ver ett socialdemokratiskt underskott.
Citat:
Ursprungligen postat av krucifix
Vill du att Sverige ska g under?
- Nej, men jag har en stark knsla av att det kommer att gra det om dagens massinvandring, skattebelastning och brottskning tillts fortstta.[/quote]
Citat:
Jag skulle inte lita p moderaterna fr fem re d det gller ekonmin..
- Nej, sossarna verkar ju kunna den.....
Citat:
Och SD p kultursidan? Varfr?
- Fr att de vrdestter den svenska kulturen. Allts en kultur bortom vnsterintellektuella p rda rummet som prisar skit som Ecce Homo till skyarna.