Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-11-03, 16:52
Medlem
Vore nd inte det bsta fr Sverige om en koaliation mellan Sverigedemokraterna och Moderaterna styrde?
Sverigedemokraterna med sin invandringspolitik och engagemang fr kulturen och Moderaterna med sin ekonomiska politik.

Eller om Sverigedemokraterna fick ndan ur vagnen och slppte all folkhemsromantik och anammade kapitalismen fullt ut...

Vad sger ni?
Citera
2003-11-03, 18:55
Medlem
konrad_khans avatar
Vad!

Har vi inte tillrckligt med brottslingar i riksdagen?

Ska vi dessutom ta in representanter frn ett part som predikar lag och ordning men dr ledande personer r dmda fr flertal brott?
Ska vi ta in personer i regeringen som klagar p invandrarnas socialbidrag men till stor del sjlva lever p det?
Citera
2003-11-03, 21:51
Medlem
CrazyCopKillers avatar
Lter bra tror att bara SD har mod nog att slnga ut alla som inte ska va hr.
om Moderaterna hadde legaliserat hasch s hadde det nog blivigt bra
Citera
2003-11-03, 22:25
Medlem
Kan moderaterna ekonomi? Kom du inte ihg kirsen 1992?

SD har inte s hg brottslighet som folk tror. Fd brottslingar iofs. Jag lter de sjlva tala: http://www.sd-kuriren.info/expoarkiv_expo03.shtml
Citera
2003-11-03, 23:31
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westling
Vore nd inte det bsta fr Sverige om en koaliation mellan Sverigedemokraterna och Moderaterna styrde?
Sverigedemokraterna med sin invandringspolitik och engagemang fr kulturen och Moderaterna med sin ekonomiska politik.

Eller om Sverigedemokraterna fick ndan ur vagnen och slppte all folkhemsromantik och anammade kapitalismen fullt ut...

Vad sger ni?

Vill du att Sverige ska g under?
Jag skulle inte lita p moderaterna fr fem re d det gller ekonmin..
Och SD p kultursidan? Varfr?
Citera
2003-11-04, 03:04
Medlem
CrazyCopKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deanna

Sosialdemokraterna skulle jag inte lita p fr 5re
Citera
2003-11-04, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konrad_khan
Har vi inte tillrckligt med brottslingar i riksdagen?
Ska vi dessutom ta in representanter frn ett part som predikar lag och ordning men dr ledande personer r dmda fr flertal brott?

- Nej, ledarna r inte dmda fr flera brott. Enligt statistik frn 1998 s var mnga i partiet brottsbetyngda. Majoriteten av dessa har nu hoppat ver till kvasi-nazisterna i ND. ven om det r ganska oviktigt och bara ett stt fr PK-media att frflytta fokus frn invandrarbrottsligheten.

Citat:
Ska vi ta in personer i regeringen som klagar p invandrarnas socialbidrag men till stor del sjlva lever p det?

- Knner inte till ngon statistik om socialbidrag, men hamnar de i regeringen s fr de statsrdsln.

Citat:
Ursprungligen postat av krucifix
Kan moderaterna ekonomi? Kom du inte ihg kirsen 1992?

- Ja d. Jag kommer ocks ihg att det var lgkonjunktur och att de var tvugna att ta ver ett socialdemokratiskt underskott.

Citat:
Ursprungligen postat av krucifix

- Nej, men jag har en stark knsla av att det kommer att gra det om dagens massinvandring, skattebelastning och brottskning tillts fortstta.[/quote]

Citat:

- Nej, sossarna verkar ju kunna den.....

Citat:

- Fr att de vrdestter den svenska kulturen. Allts en kultur bortom vnsterintellektuella p rda rummet som prisar skit som Ecce Homo till skyarna.
Citera
2003-11-04, 09:31
Medlem
Reine Rksvamps avatar
[quote=Krucifix]Kan moderaterna ekonomi? Kom du inte ihg kirsen 1992?

Vad trtt jag blir p alla ntter som kper allt snack i frn sossarna och deras retorik.
Snlla Krucifix gr mig o samhllet en tjnst brja tnka,ifrgastta,blir 1+1 2 eller?
Vi har haft vnstermajoritet i detta land i 62 utav de senaste 73 ren r d det borgarnas fel att samhllet ser ut som det gr????
Din kommentar om "Krisen -92" r du medveten om HELA omfattningen av denna lgkonjuktur(som drabbade i princip hela vrlden)
Men du tillhr vl gnget som skyller allt p moderaterna.(det var vl deras fel att det blev en vrldslig lgkonjuktur ocks?)
Natti Natti!!
Citera
2003-11-04, 09:35
Medlem
Reine Rksvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westling
- Nej, ledarna r inte dmda fr flera brott. Enligt statistik frn 1998 s var mnga i partiet brottsbetyngda. Majoriteten av dessa har nu hoppat ver till kvasi-nazisterna i ND. ven om det r ganska oviktigt och bara ett stt fr PK-media att frflytta fokus frn invandrarbrottsligheten.

- Knner inte till ngon statistik om socialbidrag, men hamnar de i regeringen s fr de statsrdsln.

- Ja d. Jag kommer ocks ihg att det var lgkonjunktur och att de var tvugna att ta ver ett socialdemokratiskt underskott.

- Nej, men jag har en stark knsla av att det kommer att gra det om dagens massinvandring, skattebelastning och brottskning tillts fortstta.

- Nej, sossarna verkar ju kunna den.....

- Fr att de vrdestter den svenska kulturen. Allts en kultur bortom vnsterintellektuella p rda rummet som prisar skit som Ecce Homo till skyarna.[/quote]

Ville bara understyka att hr har vi en mnniska som ifgastter och vgar ta stllning, Bra gjort Westling du har vunnit frsta pris :En Brdrost(obs ev vinstskatt betalas av vinnaren)
Citera
2003-11-04, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reine Röksvamp
Ville bara understyka att hr har vi en mnniska som ifgastter och vgar ta stllning, Bra gjort Westling du har vunnit frsta pris :En Brdrost(obs ev vinstskatt betalas av vinnaren)

- Trevligt! Det tackar vi fr. Det r vl tanken som rknas (I suppose).
Citera
2003-11-04, 14:17
Medlem
catos avatar
Kan bara skriva att jag r jvligt glad ver att det aldrig kommer att intrffa, SverigeDemokraterna och Hgern, heheh, snubben behagar skmta. Finns inget som tyder p att det blir ngon annan inriktning p frgerna efter nsta val, skulle vara nrmare att tro att Sossarna lierar sig med nt av de halvborgliga partierna FP eller C.
Citera
2003-11-04, 14:19
Medlem
vf de flesta av borgarnas budgetar har hgre verskott n vad sossarna har idag ven fast de betalar mindre tillbaka p enorma lnet vi har! Sossarna har styrt ganska lnge och det har aldrig varit en sdan "kris", frutom p 30-talet kanske.

BTW: det var inte jag som skrev: "Vill du att Sverige ska g under?"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in