• 1
  • 2
2009-05-17, 14:01
Medlem
Jag var p krogen med en polare igr. Direkt nr vi kom s tog vi varsin l i baren och snackade/spanade lite. Jag lade d mrke till en snygg blond tjej lite lngre bort som jag fick gonkontakt med och hon gav mig ett leende, sen tnkte jag inte mer p det. Efter ett tag s passerade hon och hennes kompis oss p vg till dansgolvet och hon rckte d fram sitt glas mot mig i frbifarten och sa: "skl!" vilket jag givetvis ocks gjorde tillbaka.

Senare p kvllen s skulle jag och polaren ut och ta frisk luft, just utanfr drren sitter d dessa bda tjejer. Direkt s ser blondinen mig och sger: "Kom och stt dig hr bredvid mig och snacka lite". D dr bara var plats fr en bredvid henne, medan platserna mittemot var lediga s blev det att vi satte oss mittemot istllet (tyvrr ). Halvfulla som vi var s flt samtalet p bra och vi hade alla kul kndes det som nr "min" tjej sger att hon ska g och kpa en ny l.

Det r nu det blir lite frvirrande fr mig! Hon terkommer nmligen inte, utan vi sitter kvar dr och pratar med hennes tjejpolare i en evighet kndes det som. Till slut s sger jag att "N nu tycker jag att vi gr in och dansar lite", vilket vi ocks gr. P vgen mot dansgolvet mter vi d blondinen och jag sger till henne att hnga med, men d vill hon inte! Hon och en annan tjejkompis hon gr med d stller sig istllet dr och snackar.

Det var det sista jag sg av henne den kvllen, trots att hennes kompis dk upp lite d och d. Jag fattar allts inte vad som hnde, det hade ju bara lite innan knts som om saken nstan var klar! Ngon som kan hjlpa mig frst vad som gick fel?
Citera
2009-05-17, 16:39
Medlem
nitidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersjonsson22
Jag var p krogen med en polare igr. Direkt nr vi kom s tog vi varsin l i baren och snackade/spanade lite. Jag lade d mrke till en snygg blond tjej lite lngre bort som jag fick gonkontakt med och hon gav mig ett leende, sen tnkte jag inte mer p det. Efter ett tag s passerade hon och hennes kompis oss p vg till dansgolvet och hon rckte d fram sitt glas mot mig i frbifarten och sa: "skl!" vilket jag givetvis ocks gjorde tillbaka.

Senare p kvllen s skulle jag och polaren ut och ta frisk luft, just utanfr drren sitter d dessa bda tjejer. Direkt s ser blondinen mig och sger: "Kom och stt dig hr bredvid mig och snacka lite". D dr bara var plats fr en bredvid henne, medan platserna mittemot var lediga s blev det att vi satte oss mittemot istllet (tyvrr ). Halvfulla som vi var s flt samtalet p bra och vi hade alla kul kndes det som nr "min" tjej sger att hon ska g och kpa en ny l.

Det r nu det blir lite frvirrande fr mig! Hon terkommer nmligen inte, utan vi sitter kvar dr och pratar med hennes tjejpolare i en evighet kndes det som. Till slut s sger jag att "N nu tycker jag att vi gr in och dansar lite", vilket vi ocks gr. P vgen mot dansgolvet mter vi d blondinen och jag sger till henne att hnga med, men d vill hon inte! Hon och en annan tjejkompis hon gr med d stller sig istllet dr och snackar.

Det var det sista jag sg av henne den kvllen, trots att hennes kompis dk upp lite d och d. Jag fattar allts inte vad som hnde, det hade ju bara lite innan knts som om saken nstan var klar! Ngon som kan hjlpa mig frst vad som gick fel?

Hon tyckte vl hon flrtat nog :P
Kanske ville hon att du skulle flja med nr hon kpte l?
Visade du p ngot vis att du var intresserad tillbaka?
Citera
2009-05-17, 16:40
Medlem
Panzerbat.s avatar
N, hon var bara full och ville se p Eurovision Song Contest.
Citera
2009-05-17, 16:48
Medlem
Dildosauruss avatar
Lter lite som att hon ville att du skulle hnga med och kpa l.
Citera
2009-05-17, 18:15
Medlem
Grvulens avatar
Varfr skulle hon vilja att han hngde med och kpte l? Hur kom ni fram till det?
Citera
2009-05-17, 18:25
Medlem
BagareBengts avatar
Jag tolkar det som att det sg bra ut fram till du ppnade kften.
D vet du iaf vad du behver jobba med, ditt utseende r bra men dina muntliga skills smre.

Alternativt s var det inte hon som var intresserad av dig (eller din vn) utan hennes kompis som hngde med er. Hon som du trodde flrtade kanske hjlpte vninnan att inleda med er fr att sedan nr hon gjort sitt sticka vidare.
Citera
2009-05-17, 18:29
Medlem
Jag tror hon ville ha kuk och du var fr lngsam med att langa fram din.
Citera
2009-05-17, 18:32
Medlem
apels1ns avatar
Hon var nog bara onykter och d har folk en tendens att glmma bort saker, hitta nya andra saker att gra. Jag r verallt samtidigt nr jag r ute o hrjar p krogen :P tror inte ngot hade med dig att gra
Citera
2009-05-17, 20:04
Medlem
Krullbaggens avatar
Kan ju vara att:

-hon faktiskt inte ville dansa utan prata/ev hngla om du var intressant

-hon nyktrade till lite p vg till baren och insg att hon inte ville ragga p ngon den kvllen

-hennes kompis som hon trffade fick henne p andra tankar
Citera
2009-05-19, 06:37
Medlem
axis.1-deliriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Jag tolkar det som att det sg bra ut fram till du ppnade kften.

Verkar vara en korrekt bedmning. Jag brukar sjlv, eller i alla fall brukade i min nu forna ungdom, attrahera damerna med viss framgng med hjlp av mitt utseende men tog inte mnga pong nr det var dags fr den verbala biten s att sga. Men man kan ju bara spekulera. Kan finnas miljoner anledningar till varfr det sket sig.
Citera
2009-05-19, 07:52
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Jag gr p linjen att hon knde sig nobbad fr att 1) Du inte satte dig brevid henne och 2) Inte tog 'sista chansen' och sa "ja, jag kommer med och kper l".
Citera
2009-05-19, 10:34
Bannlyst
Jag tolkar det som att hon blev svartsjuk fr att du snackade fr lnge med ngon tjejkompis nr hon gick alternativt att hon i fyllan pltsligt ngrade sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in