• 1
  • 2
2009-05-20, 22:38
Medlem
Jag gjorde slut med min tjej fr tv veckor sedan. P dessa tv veckor har jag inte gjort ngot annat n att tnka p det vi hade och kommit p att hon r det snllaste, raraste, mysigaste, sexigaste, grym i sngen, full med humor och jtte rolig.

Men problemet r att under dessa tv veckor har hon instt att jag kanske inte r den rtte, vrat frhllande knns dtt. Hon lskar mig mer som kompis n pojkvn, knnslorna har svalnat osv. Sjlv hller jag med men tycker att det r en svacka, snart kommer ngot som kommer liva upp det hela. Bland annat att jag flyttar hemifrn snart, vi kommer f testa p sambolivet och f privatliv efter 2,5 r. Vi hade planer infr sommaren p saker vi skulle gra, bland annat resa bort tv gnger.

Men hon r oerfaren och s fort dessa individer kommer p att det inte r den pirrande knnslan s gr dom slut fr att ska ngon ny som kan ge dom det dr.

Nu har hon sagt att knnslorna r slut, hon lskar inte mig p samma stt och vill bara vara min kompis. Detta knns jtte tufft fr mig nr jag funderat s mycket p det hr och kommit p att det bara r en svacka. Men eftersom att hon inte vet sedan tidigare erfarenheter hur det r s fattar hon inte det hr.

Nu vill jag ha henne tillbaka och det ska vara p riktigt, inte att hon r med mig bara fr att gra mig njd utan jag vill att hon ska inse att det r med mig hon vill vara med.

S jag har tnkt nu och kommit fram till olika val:

1. Bara lta henne vara s kanske hon kommer tillbaka nr hon knner fr det, inte ringa och prata frhllande som jag gr nu och f henne att inse att hon tnker s feeeeeeeeeeeel!

2. spela Mr. svrfngad, ignorera henne. Hlla p med andra tjejer eller skapa en falsk fejk "tjej" p facebook som skriver flrtiga saker till mig s hon tror att det finns fler som r kta p mig och p s stt f henne att inse.

3. Vara vrldens bsta kompis med henne och vara som vilken kompis som helst, gra saker tsm osv. Efter ett tag har jag genomskdat henne och d vet jag hur jag ska agera, kan flrta tillbaka henne och bett mig som att jag trffar en ny tjej med allt smrande och flrtande det innebr.

4. glmma henne och g vidare, tids nog (tar skert lng tid) trffar jag ngon helt ny tjej.

5. fyll p!
Citera
2009-05-20, 22:42
Medlem
mcnuggets avatar
Mste du liksom in i minsta detalj bestmma hur du ska g vidare nu?
Varfr inte bara vara liksom och se vad som sker. Ta allt som det kommer bara.
Citera
2009-05-20, 22:43
Medlem
xetc!s avatar
r i nstan samma situation, dock r det min tjej som gjorde slut med mig. Hon sger med att hennes knslor har svalnat och jag har sjlv knt samma sak med henne och det vara bara en svacka. Dock verkar hon ha svrt att inse det eftersom hon aldrig sjlv varit med om det (precis som du sger).

Aja, har inga tips att ge utan skrev mest fr att ge lite moraliskt std. Lycka till!
Citera
2009-05-20, 22:44
Medlem
5. Sga att du vill mer n vn, och fr inte du vad du vill s fr inte hon vad hon vill

Serist skulle jag hoppas att om du inte r p henne hela tiden s brjar hon ocks sakna dig, hon kanske inte har hunnit sakna dig p ett tag? Men vad vet jag
Citera
2009-05-20, 22:44
Medlem
Tjernobyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumulus
Jag gjorde slut med min tjej fr tv veckor sedan. P dessa tv veckor har jag inte gjort ngot annat n att tnka p det vi hade och kommit p att hon r det snllaste, raraste, mysigaste, sexigaste, grym i sngen, full med humor och jtte rolig.

Men problemet r att under dessa tv veckor har hon instt att jag kanske inte r den rtte, vrat frhllande knns dtt. Hon lskar mig mer som kompis n pojkvn, knnslorna har svalnat osv. Sjlv hller jag med men tycker att det r en svacka, snart kommer ngot som kommer liva upp det hela. Bland annat att jag flyttar hemifrn snart, vi kommer f testa p sambolivet och f privatliv efter 2,5 r. Vi hade planer infr sommaren p saker vi skulle gra, bland annat resa bort tv gnger.

Men hon r oerfaren och s fort dessa individer kommer p att det inte r den pirrande knnslan s gr dom slut fr att ska ngon ny som kan ge dom det dr.

Nu har hon sagt att knnslorna r slut, hon lskar inte mig p samma stt och vill bara vara min kompis. Detta knns jtte tufft fr mig nr jag funderat s mycket p det hr och kommit p att det bara r en svacka. Men eftersom att hon inte vet sedan tidigare erfarenheter hur det r s fattar hon inte det hr.

Nu vill jag ha henne tillbaka och det ska vara p riktigt, inte att hon r med mig bara fr att gra mig njd utan jag vill att hon ska inse att det r med mig hon vill vara med.

S jag har tnkt nu och kommit fram till olika val:

1. Bara lta henne vara s kanske hon kommer tillbaka nr hon knner fr det, inte ringa och prata frhllande som jag gr nu och f henne att inse att hon tnker s feeeeeeeeeeeel!

2. spela Mr. svrfngad, ignorera henne. Hlla p med andra tjejer eller skapa en falsk fejk "tjej" p facebook som skriver flrtiga saker till mig s hon tror att det finns fler som r kta p mig och p s stt f henne att inse.

3. Vara vrldens bsta kompis med henne och vara som vilken kompis som helst, gra saker tsm osv. Efter ett tag har jag genomskdat henne och d vet jag hur jag ska agera, kan flrta tillbaka henne och bett mig som att jag trffar en ny tjej med allt smrande och flrtande det innebr.

4. glmma henne och g vidare, tids nog (tar skert lng tid) trffar jag ngon helt ny tjej.

5. fyll p!

Eftersom hon inte vill ha tillbaka dig s tycker jag iaf du verkligen borde sl p charmen och visa din allra bsta sida. Vill hon ha dig som vn, va d hennes vn. Umgs ni i andra situationer n nr ni var tillsammans kanske frhoppningsvis hon ser en annan lockande sida hos dig.

Lycka till!
Citera
2009-05-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoMercy123
5. Sga att du vill mer n vn, och fr inte du vad du vill s fr inte hon vad hon vill

Serist skulle jag hoppas att om du inte r p henne hela tiden s brjar hon ocks sakna dig, hon kanske inte har hunnit sakna dig p ett tag? Men vad vet jag

I brjan ringde hon hela tiden, hon saknade mig. jag ringde aldrig utan bara hon, men sen blev det tvtyst frn hennes sida p tv dagar. Ringde henne denna gng och smpratade, frgade vad hon gjort senaste dagarna och varfr hon inte hrt av sig och hon svarade d: jag har inte samma behov att hra av mig till dig lngre!

Varfr frgar jag d. Hon svarar att knnslorna har svalnat mycket nu. Nu idag satt hon helt iskall och ga mot ga sa att allt jag skrev i texten och svalnade knnslor och bara lska som kompis osv. Det knns som att kurvan har gtt 90 grader rakt ner och fortstter lngre ner under marken. Varje dag som gr visar hon bara mer och mer att hon verkligen inte vill ha mig.

Dum som jag r s ringer jag och vill trffa henne, eller bara ringer och pratar i tele och vill prata ut, frgar hur hon lskar mig, jaa s hr vill jag fan inte hlla p!

s varfr skulle hon brja sakna mig om jag inte "hller p" ? knns bara som att det blir svrare fr varje sekund som gr. Detta knns s jkla olikt den tjej av henne jag lrt knna!
Citera
2009-05-20, 23:05
Medlem
Visa att du vill ha tillbaka henne.
Citera
2009-05-20, 23:08
Medlem
HassePasses avatar
Skyll dig sjlv fr att du gjorde slut frn brjan..
Tnk frst, agera sen..
Citera
2009-05-20, 23:16
Medlem
Du dumpade henne om jag fattar det hela rtt ? Hur tog hon det ?
Citera
2009-05-20, 23:29
Medlem
Frst o frmst, alternativ 2 var bland de sjukaste jag sett. Du ska allts skapa ett till facebook konto fast i en tjejs namn och sedan ragga p dig sjlv?

Ser du inte sjlv hur dumt det verkar?

Aja till sak, frsk vara en s bra vn som mjligt. Det lnar sig i lngden skulle jag tro.
Citera
2009-05-20, 23:30
Medlem
Grvulens avatar
Du dumpade, sedan ignorerade du henne och hon fick ringa hela tiden. Nu har hon trttnat p det och har brjat ignorera dig fr att komma ver dig och g vidare. Det r mjligt att det gr att f tillbaka henne om du erknner att du r en idiot. Du ska verkligen inte frska gra henne svartsjuk genom att hitta p och ragga p andra tjejer, verkligen inte, du r dum i huvudet som ens freslr ngot sdant. Det r inte heller hon som tnker fel, det r ju dig det r fel p. Det enda du kan gra r att krypa i stoftet och erknna vilket mongo du r och hoppas p att hon frlter dig. Men ha inga hga frhoppningar fr du verkar allmnt korkad och hon kan skert hitta ngon bttre.
Senast redigerad av Grvulen 2009-05-20 kl. 23:32.
Citera
2009-05-21, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Du dumpade henne om jag fattar det hela rtt ? Hur tog hon det ?

Jag dumpade henne, alldeles rtt. Detta var fr att hon hade jtte lite intresse fr mig, allt annat kom fre. Det spelade ingen roll om vi inte trffats p en vecka eller bara ngra minuter p tre veckor s kunde hon, den dag jag var ledig frn jobbet bestmma med en kompis att hon skulle vara med denne istllet. Aja, ja d frsvann den dagen: next time, about two weeks!

S jag konfronterade henne, hon frsvarade sig med att det var mycket nu infr studenten men efter det kommer allt lugna ner sig. Men det finns ingen som har s mycket att fixa till studenten att dom mste gra det dygnet runt dom sista 12 veckorna!

Sagt och gjort s gjorde jag slut fr att testa henne, lskar hon mig och vill ha mig s springer hon efter mig som en galning. r det som jag misstnkte, att hon tappat intresset fr mig s kommer hon springa efter mig en dag p.g.a ensamhet och sen kommer det trappa ner. Vad hnde? jo hon tappade mer och mer fr mig.

Hon har ju till och med erknnt att hon visat lite intresse fr att hon tappat knnslor, ven lngt innan jag gjorde slut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in