Tjenare! Nu r det s hr att jag har spelat The Sims 3 ngra dagar, och jag fick d min frsta fruga, gifta mig och skaffade 1 barn, sen orkade jag inte med henne och valde att skiljas, sen tjafsade jag mot henne s vi blev ovnner och till och med fiender, Nu r det s hr att jag har skaffat en ny tjej som jag r tillsammans med, MEN kruxet r nu att min EX fru r kvar i huset? (Notera ven att jag "kontrollerar" EX frun som en Sim) Jag blir liksom inte av med henne vart jag en trycker!? Vill allts att hon ska flytta ur huset och bara bo ngon annanstans men p ntt vnster tillhr hon familjen eftersom vi har ett barn ihop.
S min frga r d hur jag fasen blir av med min ex fru ur huset? fr jag har ingen lust att hon ska springa runt dr, eller d att 2 stycken tjejer ska vara i huset.
Kan tycka att ha problem med fruntimmer i verkliga livet borde rcka, palla att ha det i en spelvrld ocks! Du kan ju antagligen dda henne genom att inte ge henne mat osv som brukligt r. Fast du fr ju stnga av att hon ska gra saker automatiskt utan att du gr ngot med henne fr att det ska funka. (r inte ens sker p om det funkar i trean d jag inte testat att gra det sjlv)
Har inte heller spelat den.
Kan man inte anlita ngon att dda henne? Kan hon bli pkrd? Drunknad?
Kan du inte lsa in henne i ett tomt rum? D dr hon ju . Utan mat, toa och sng
Jag frstod hur man skulle gra nu, var bara att vlja ex frugan och g in p katalogen sen vlja mobil sen flytta alt. kryssa i rutan Sparka ut, s blev man av med henne snabbt
Men tack fr alla svar
Senast redigerad av degenking 2009-05-26 kl. 22:25.
Har inte heller spelat den.
Kan man inte anlita ngon att dda henne? Kan hon bli pkrd? Drunknad?
Kan du inte lsa in henne i ett tomt rum? D dr hon ju . Utan mat, toa och sng
Vet att jag gjorde detta i The sims 2 frut haha . Simen dr efter ett tag haha
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!