har ett vagt minne ett spel frn min barndom runt r 2000 alternativt tidigt 2000-tal
Spelet var riktat t barn men minns att det var ganska flummigt och skumt verlag, jag tror det var uppbyggt av flera minispel och ett av dom minns jag specifikt starkt, det var en vy ver en svampstad och gick ut p att man skulle rkna till ett visst tal, jag tror man spelade mot datorn men minns inte hur spelet funkade mer n att det var 2 rader av svampar med nr frn typ 1-20 p vnster sida av skrmen som man "kryssade" fr allt eftersom.
I slutet av spelet tror jag det var ngot med en labyrint, minns att det var en del flummiga cut-scenes med..
Spelade detta spel fr cirkus 10r. Spelade p en Xbox. Var ngot Cod spel. Man kunde ndra skins p vapen. Det fanns ven att man kunde dda zombies. En map var tv villa hus som som skulle/ ska blivit testade i en zon dr man test skjuter raketer.
Spelade detta spel fr cirkus 10r. Spelade p en Xbox. Var ngot Cod spel. Man kunde ndra skins p vapen. Det fanns ven att man kunde dda zombies. En map var tv villa hus som som skulle/ ska blivit testade i en zon dr man test skjuter raketer.
Jag uppskattar din hjlp men (kanske kunde mitt inlgg varit lite mer specifikt) det r allts just den UFO-trilogin, som jag menar att spelet jag sker pminner om.
Det r dessutom ett spel till mobil som sks och inget av dem har vl portats till mobil?
Denna beskrivning r extremt vag, men ngon gng p 90-talet var jag hos en kompis som hade ett Sega Mega Drive och han visade mig ett sidoscrollande spel (typ som Contra). Han visade att han hade kommit till ett fort, men att det krvdes att man kpte en guidebok som innehll en kod och guideboken kostade typ 100-200 kr. Det r allts ett sidoscrollande spel till Sega Mega Drive dr man mitt i spelet tvingas skriva in en kod fr att f fortstta, och det enda sttet att f koden r att kpa en dyr guidebok.
Om man har mjlighet att f namn p gamla spel man spelar, s letar jag efter ett spel dr man spelar (bland annat) som en karaktr som anvnder lv som ninja kaststjrnor . Minns inte om de va sidoscroll eller topdown. S som jag minns grafiken s var det runt Sega/SNES tiden
Kan det vara Blue's Journey till Neo Geo?
Senast redigerad av VelvetThorns 2022-09-06 kl. 20:47.
FPS, och jag skulle tro att det var i en upphottad version av Half-life-motorn.
Man var en kvinnlig version av en 60-tals James Bond, man var ngon typ av agent, och vldigt inspirerat av ldre james bond i det mesta. Man kunde vlja mellan att smyga, dda med kantana, och kaststjrnor, eller bara banga p.
Var uppdelad i episoder i olika delar av vrlden. Frsta var i japan, gamla japan typ, med ninjor och liknande. Mot slutet tror jag det var lite mer t moonraker-hllet.
I min mening ett otroligt bra spel fr sin tid, men blev aldrig ngon succ.
Men kan inte fr mitt liv komma p vad det hette.
Titeln kan eventuellt varit skrivet lite i hippie/scooby doo-stil, men inte sker.
FPS, och jag skulle tro att det var i en upphottad version av Half-life-motorn.
Man var en kvinnlig version av en 60-tals James Bond, man var ngon typ av agent, och vldigt inspirerat av ldre james bond i det mesta. Man kunde vlja mellan att smyga, dda med kantana, och kaststjrnor, eller bara banga p.
Var uppdelad i episoder i olika delar av vrlden. Frsta var i japan, gamla japan typ, med ninjor och liknande. Mot slutet tror jag det var lite mer t moonraker-hllet.
I min mening ett otroligt bra spel fr sin tid, men blev aldrig ngon succ.
Men kan inte fr mitt liv komma p vad det hette.
Titeln kan eventuellt varit skrivet lite i hippie/scooby doo-stil, men inte sker.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!