2017-06-15, 13:06
Medlem
IgorSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones
Kan det vara The Gold of the Aztecs d?

BINGO! Dr har vi det! Tusen tack. Fan vad kul att se det igen! XD
Citera
2017-06-20, 16:01
Medlem
r det ngon som kommer ihg ett likande spel till Splinter Cell, kan till och med vara Splinter Cell men jag har frskt hitta bilder eller klipp som skulle likna det jag letar efter...

Spelet som jag tnker p spelades antingen p PS1 eller PS2, i ett mission befinner de sig i typ Ryssland, ngonstans det r kallt och sn, nr denna spelare kommer in i en byggnad s finns det en labyrint (eller bara en massa vggar, som man kan typ krypa under)

Massa vakter verallt som man ska dda eller undvika eller ngot snt...
Citera
2017-06-20, 17:49
Medlem
Lazyboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
r det ngon som kommer ihg ett likande spel till Splinter Cell, kan till och med vara Splinter Cell men jag har frskt hitta bilder eller klipp som skulle likna det jag letar efter...

Spelet som jag tnker p spelades antingen p PS1 eller PS2, i ett mission befinner de sig i typ Ryssland, ngonstans det r kallt och sn, nr denna spelare kommer in i en byggnad s finns det en labyrint (eller bara en massa vggar, som man kan typ krypa under)

Massa vakter verallt som man ska dda eller undvika eller ngot snt...
Metal Gear Solid eller ngot i Syphon Filter-serien?
Citera
2017-07-03, 12:22
Medlem
jag sker ett spel tror det r till snes

man r en kille som frst r i en by med ngra andra sedan nr man klarar av ngot s lser man upp en portal eller ngot som tar en till ngot stlle som det finns fiender p har fr mig att mn har ett svrd men kommer inte ihg.
Citera
2017-07-03, 12:43
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparven22
jag sker ett spel tror det r till snes

man r en kille som frst r i en by med ngra andra sedan nr man klarar av ngot s lser man upp en portal eller ngot som tar en till ngot stlle som det finns fiender p har fr mig att mn har ett svrd men kommer inte ihg.

Chrono Trigger?
Citera
2017-07-03, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Chrono Trigger?

nej jag kollade p det nu p youtube det r fel det var till SNES eller N64 jag kommer bara ihg lite men om jag ser bilden som r utan p spelet tror det heter ngot med time eller ngot.

edit.

hittade det nu Illusion of Gaia eller med ett annat namn Illusion of Time jag skte runt p youtube och knde igen intro musiken.
Senast redigerad av Sparven22 2017-07-03 kl. 15:58.
Citera
2017-07-07, 07:25
Medlem
Till Neo-Geo fanns ett western-spel som p den tiden var ruggigt snyggt. Man spelade som first person shot (likt ex doom) och fanns flera slow motion scener dr man sg halmbalar flyga etc.

Vad heter spelet?
Citera
2017-07-22, 16:56
Medlem
jirlows avatar
jag frsker hitta ett spel som visades upp p e3 fr ngra r sedan, minns ej ret, gissar p 2013 eller 2014 men jag har inte hittat det nr jag kollat p youtube ifrn de ren.

tror det var en cinematisk trailer allts inget riktigt gameplay, minns att iallafall delar av trailern var first person.

har fr mig att karaktrerna man sg hade rustningar, s gick dom igenom ngon stor sal med stora stenpelare, sedan brakade en drake in genom taket har jag fr mig.

det r allt jag minns, undrar om det r ett spel som lades ner eller inte, men trailer var snygg som fan minns jag iallafall.
Citera
2017-07-24, 06:09
Medlem
Hej! Som liten unge brukade jag spela ett spel som gick ut p att fnga alla spken i ett spkhus genom att besegra dem i sm minispel(t.ex. s skulle man stta ihop en riddarrustning med tidsbegrnsning och vinna ver "kulspket" i tetris om jag inte minns fel. Allt detta skulle man gra fr att kunna befria det snlla spket som blivit verrumplat av de elaka spkena och inlst i en fngelsecell.
Citera
2017-07-29, 00:45
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Kan det vara ngot av Driver-spelen?

https://www.youtube.com/watch?v=j0sqoSJZIHM
Nej han hade svartsport hoj bara, sg ut som Tom Cruise.
Citera
2017-07-29, 00:45
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredriksten
Kan det vre PS2-porten av Headhunter du tenker p?

https://www.youtube.com/watch?v=rwwZyGJDBhU

PRECIS! Tack s mycket, barnminnen!
Citera
2017-08-09, 01:31
Medlem
Geomeisters avatar
Nyligen sg jag p en youtube-reklam om ett spel. Det verkar vara likt Commandos / Desperados-serierna till PC. Jag antar att det r helt nytt. Ngon som vet vad jag pratar om? Tror det hette ngot med "Shadow...." ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in