2014-01-04, 17:54
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knastomte
Sker namnet p ett spel jag hade som demo nr jag var yngre. Runt 2003 kanske? Man var inbrottstjuv, det var i 3d har jag fr mig. I demon kunde man bryta sig in i en bensinmack och ett strre hus. Man krde bil mellan stllena tror jag och sg d bilen ovanfrn.

Tack p frhand!

I The Sting! frn 2001 spelar man en inbrottstjuv som gr inbrott p diverse platser i en stad. Man anvnder taxi fr att ta sig till de olika platserna, och spelet r i 3D. Kan tnka mig att det r liret du sker.
Citera
2014-01-04, 20:34
Medlem
Knastomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
I The Sting! frn 2001 spelar man en inbrottstjuv som gr inbrott p diverse platser i en stad. Man anvnder taxi fr att ta sig till de olika platserna, och spelet r i 3D. Kan tnka mig att det r liret du sker.
Tackarrr!
Precis vad jag skte!
Citera
2014-01-06, 13:03
Medlem
Socker-Connys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-cup
Helt rtt

Synd bara att det inte var s roligt och att de anvnde sig av mikrobetalningar (om man vill).

n jag krde vl i 5 minuter eller ntt innan jag stngde av men snygg trailer p tv hade dom allt
Citera
2014-01-08, 22:32
Medlem
MartinStLouiss avatar
Sker ett 2D-spel som jag tror r relativt nytt, i spelet s kan man rotera vinkel p "plattformen" man springer p, och p stt utforska banan p nya stt. Ngon som knner igen min beskrivning?
Citera
2014-01-08, 22:34
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Sker ett 2D-spel som jag tror r relativt nytt, i spelet s kan man rotera vinkel p "plattformen" man springer p, och p stt utforska banan p nya stt. Ngon som knner igen min beskrivning?

PEZ.
Citera
2014-01-08, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdgeofEnding
PEZ.

heter det inte FEZ?
Citera
2014-01-09, 05:39
Medlem
Stratakastas avatar
ett gammalt rts spel, brjan av 2000
Det r 3 raser, indianer r rda och har byggnader av skelett typ
marines r bl, sen finns det ngon grn ocks, minns kartor ocks. En med grnt grs, man brjar lngst ned som marine, en ken bana dr mycket r rtt man spelar som indian i vnstra hrnet en map som r en stad i ruiner grna gifter lite verallt tror man r alien
Citera
2014-01-09, 09:55
Medlem
Tjo, nu ska vi se om ni kan hjlpa mig o.O

Jag r sugen p att spela ett spel jag krde fr lnge sedan.

Jag har fr mig att det var till NES (men inte omjligt att var snes). Spelet r ett sidescroller beat em upp dr man kan spela upp till tv spelare.
Fighterna r strsta delen p "streets" mot mnga fiender. S samlar man p sig mynt eller ngot. Som man senare kan anvnda i "byar" fr att kpa "skills", healing och eller ngot sdant (var ett tag sedan s kommer inte helt ihg vad man kunde handla)
En av attackerna som man kunde gra var att plocka upp sin kompis och slnga ivg h*n p fienderna.
Tror inte man fick vlja karaktrer eller ngot sdant (detta r jag dock osker p).

edit : Kom p vad de hette strax efter ja postade, Street Gang

xD
Senast redigerad av tnkanubite 2014-01-09 kl. 09:56. Anledning: AAAH!
Citera
2014-01-10, 16:20
Medlem
Koskens avatar
Det r ett lra sig / skolspel frn sent 90 tal tidigt 2000 tal tror jag. Det fanns ett hl i vggen dr det var en rttbar som slde pogs. Det fanns ocks en matsal dr man skulle lgga rtt saker p matbrickan.
Det fanns en skolgrd dr man kunde spela pogs mot en ful unge. Man kunde ka ivg med en buss p utflykter.
Vet ngon vad detta r fr spel?
Citera
2014-01-10, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken
Det r ett lra sig / skolspel frn sent 90 tal tidigt 2000 tal tror jag. Det fanns ett hl i vggen dr det var en rttbar som slde pogs. Det fanns ocks en matsal dr man skulle lgga rtt saker p matbrickan.
Det fanns en skolgrd dr man kunde spela pogs mot en ful unge. Man kunde ka ivg med en buss p utflykter.
Vet ngon vad detta r fr spel?

Lter som "Frsta klass". Tror det r gjort av Levande Bcker. Fanns ven dagis, frskola, 2:a, 3:e och 4:e klass.
Citera
2014-01-11, 16:33
Medlem
DunderKs avatar
Letar efter gammalt gratis(?) spel. Man kr med en motorcross p olika banor, grafiken r vldigt enkel och inte alls realistiskt. Man hoppar, snurar runt, ker loopar osv. Spelet r skerert 10-15r gammalt till PC. Har ftt fr mig att de hete nt med "elmia" eller dyl..

Spelet gr ut p att hitta pplena p mapen.

Elasto Mania heter spelet, hittade...
Senast redigerad av DunderK 2014-01-11 kl. 16:36.
Citera
2014-01-12, 13:54
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
http://funplanet.se/
spelet heter puppy

Frst (runt r 2000) hette det Doggy. Antar att ngon gjorde sexuella kopplingar till namnet...

Citat:
Ursprungligen postat av Neinzure
Behver ocks hjlp med ett andra spel, till PC, som jag lirade mellan typ 2001-2003. Ett racingspel dr man sg bilarna ungefr ovanifrn. Man hade ett gng bisarra figurer att vlja mellan, och alla sg typ seriefigursaktiga ut. Minns iaf en av dem, nn gangster i lila kostym som gled omkring i en bil med flera mil lngt motorutrymme, pminner lite om Z-Type:en i GTA 5 fr er som vet hur den ser ut!

Tacksam fr hjlp hr, naturligtvis!

Death Rally? Vet inte vad du menar med "flera mil lngt motorutrymme".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in