• 1
  • 2
2009-06-02, 14:59
Bannlyst
Seriöst frågeställning. Folk som anser man har för stor muskelmassa för att det skall anses normalt. Vad ska man säga? Tacka eller bli arg?
Citera
2009-06-02, 15:02
Medlem
BePositives avatar
Jag tar det bara som en komplimang, säger tack
Citera
2009-06-02, 15:12
Moderator
^Eazs avatar
Bara att tacka och ta emot.
Ofta så är de bara avundsjuka iaf, vill de inte tro på dig så är väl det upp till dem. Du vet hurvida du har använt AAS eller inte, och det är trots allt det viktigaste.
Citera
2009-06-02, 15:28
Medlem
onemanarmys avatar
Jag försöker tjäna pengar på det, säger att ta hit en kopp så ska jag kissa, 5000:- får du om det visar sig att jag har dopat mig, annars är du skyldig mig 5000:-..

Ingen som nappat än dock

Annars är det bara att tacka och ta emot, jag ser det som smicker rakt igenom..
Citera
2009-06-02, 15:40
Medlem
MDKs avatar
jävla svin.. om det skulle komma någon fram till mig och säga så skulle jag bli överlycklig

dagens I-landsproblem
Citera
2009-06-02, 15:48
Medlem
Kennie.s avatar
Det har aldrig hänt mig, men om någon i framtiden skulle anklaga mig för att ha brukat AAS skulle jag bli förolämpad. Visst, om det är en skämtsam grej som kommer från en väns trut är det väl en sak. "Åh, fy bubblan så stor du har blivit sedan vi träffades sist, Kennie. Dricker du hästblod till frukost, eller? Ho-ho." Det är ju bara på skoj, och då kan man ta det som en komplimang (om man siktar på att bli stor, vill säga). Skulle det däremot handla om en ärlig anklagelse från någon som på allvar tror att jag skulle vara så jävla korkad att jag skulle börja med någonting sådant, då skulle jag se det som ett direkt förolämpande av mitt intellekt.
Citera
2009-06-02, 15:49
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Folk som blir arga när de blir anklagade för att ta Anabola är bara löjliga. Berätta att du har tränat länge eller skratta bort det. Brukar sällan vara folk som vill ha en lång diskussion som slänger upp sådana frågor. Om det inte är en nära vän till dig dvs!
Citera
2009-06-02, 15:49
Medlem
hurfans avatar
Bryr mig inte spec mycket när jag får dom anklagelserna. Säger att jag är ren och har alltid varit så får dom väl tro vafan dom vill efteråt. Något som kan vara irriterande är när någon försöker sprida falska rykten om att man går på roids.
Citera
2009-06-02, 15:51
Medlem
Übergrovs avatar
Som tidigare sagts handlar det bara om avundsjuka. Om du är ren ska du ta det som en komplimang och samtidigt fundera över vad osäker/okunnig den är som tror att det bara går att bygga muskler genom dopning. Det finns många lågpresterande ute på gymmen som för att må lite bättre själva ljuger om att andra tar steroider utan att egentligen veta vilken insats som ligger bakom musklerna.

De som har någon egentlig muskelmassa att tala om ser man på gymmet väldigt frekvent och de kör också med en helt annan intensitet än de som har löst sommarkort.
Senast redigerad av Übergrov 2009-06-02 kl. 15:54.
Citera
2009-06-02, 15:52
Medlem
EvilAnnanass avatar
Mina föräldrar tror jag preppar Tycker mest det är kul med deras okunskap
Citera
2009-06-02, 16:00
Medlem
Pestfans avatar
Roidrage:a och sänk dom på plats.

Ärligt tarlat så kan jag inte förstå hur man kan ta det som en förolämpning. Det är väll bara att garva och skaka på huvudet om dem verkligen tror att man har gjort det. Jag tar det själv som en komplimang. Alltid kul när folk märker sådana resultat.
Citera
2009-06-02, 16:02
Medlem
Det finns bara en sak att göra i det läget:

Av med tröjan, dra krabban och vråla "VARE NÅT ELLER?!"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto