Citat:
Ursprungligen postat av SwishaHouse
Haha så om jag bor i centrala Malmö och vill komma i form genom att bygga muskler ska jag alltså åka ut i skogen och hugga ved eller lyfta saker och förstöra ryggen ? Precis som om det inte vore någon nytta och träna gym. Det är dom anabolafyllda bögarna på gymmet som kanske skulla passa in på ditt inlägg, men inte alla. Långt ifrån.
Du blir garanterat flera gånger starkare av att hugga ved och slita i skogen av att fjanta runt på ett gym, dessutom får du naturliga muskler i skogen som är klasser snyggare än uppumpat gym muskler.
Förstöra ryggen? Det gör du ju lika gärna på gymmet om du lyfter fel eller ger dig på vikter som du inte är man nog för, eller kör ouppvärm.
Det är bara att kolla på hur era föräldrar och deras pappor var byggda, nu när vi växer upp sitter vi mest bara och degar och njuter av nymodigheterna som inte fanns att tillgå bara för några decennier sen...
Vi är så långt ifrån vältränade som dom.
Jag har lyckats ta min egen vikt som max då vägde jag 134kg. Nu väger jag 96kg och skulle tippa att jag inte orkar mer än 110kg kanske