Citat:
Ursprungligen postat av dip
Ja, för combosystem uppfanns trots allt iom GoW, DMC var visserligen rätt långt före.
God of War per se är ju en Devil May Cry klon, ingenstans hävdade jag att combosystem uppfanns i och med God of War (Street Fighter var långt före med combos).
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Men påhitt,fantasier och lögner är väl tre av dom tio budorden för er mytomaner i guess.
Jo just det, ditt favoritpersonangrepp "mytoman" är ju verkligen något som sårar mina känslor.
Varför blir du så arg av att man påpekar att Castlevania: Lords of Shadow påminner om God of War? Har du inget bättre för dig än att bli upprörd över en sådan harmlös åsikt? Du verkar ha lite psykiska problem att du varje gång kallar andra mytoman så fort de har en något annorlunda åsikt än vad du har. Jag tycker att vid första titten så känns Lords of Shadow mer som God of War än Castlevania. Detta är negativt, eftersom jag vill spela Castlevania, när jag köper Castlevania. Jag tror att Lords of Shadow kommer att bli ett jättebra spel, men det kommer inte att kännas som Castlevania. Jag tycker detta är problematiskt. En nördfanatiker som du själv har säkert svårt att förstå detta och måste börja kalla mig mytoman. Sluta vara så korkad.