Citat:
Ursprungligen postat av
Dockland
Vad hon tjänar eller inte skiter jag i. Hon får tjäna en miljon i månaden och blåsa dem på sprit, knark och prostituerade vad mig anbelangar, men att blåsa folk på pengar på "föreställningen" är lågt. Mycket lågt. Om inte alla fått pengarna tillbaka för biljetterna. Om så är fallet, bortse från detta inlägg och delge gärna informationen.
Tystnaden talar mot detta dock. Jag kan förvisso ha missat, men har någon av dessa två dahmer gått ut med om föreställningen blir av eller ej, och iså fall varför den ev. inte blir av?
Vi kommer säkerligen att få höra vad som hänt... Ska bli riktigt intressant att se om psykotiska Cissi pallar med trycket. Hennes "skyhöga" lön lär knappast rädda henne. Om hon nu lyckats blåsa en massa människor på pengar, förvånar det mig inte det minsta.
Denna människa har trots allt visat sig vara något av det mest verklighetsfrånvända man kan hitta.
Förutom hennes skryt om hennes "klassresa", som för de flesta inte uppfattas som en klassresa... Har hon visat sig totalt frånkopplas från världen vad det fäller det mesta. Inte ens de ämnen hon tar upp i sitt program har hon koll på, så sent som igår upplyste hon en uppringare som hyrde ut sin lägenhet i andrahand att han bröt mot lagen då han tog ut en hyra högra än vad likvärdig lägenhet inom allmännyttan kostar. Detta samtidigt som Radio1 på nyheterna har inslag som rör de nya reglerna vad det gäller andrahandsuthyrning. Riktigt, riktigt pinsamt...
Jisses vad "hen" kommer falla när "hens" luftslott punkteras (vilket jag hoppas skett nu).