2009-06-06, 15:34
Medlem
smus avatar
Har krt turinabol nu och r inne p min nst sista vecka, mrkte idag att jag var skit m i ena p-kulan, gr rakt p sak. fick en handjob av flickvnnen min o nr ja sg satsen va typ 1/10 av den som en liten gel klump? hel skum, resten sg normalt ut.... ngon som vet eller hrt nt ?
Citera
2009-06-06, 15:37
Medlem
BengtZzs avatar
Utan testosteron och utan gonadtropiner fr du mindre sats, ja. Du fr ven betydligt mycket mindre spermier, och du kan vara steril under tiden du kurar utan gonadtropiner. mma i pungkulorna kan det gr om dina bollar brjar krympa, vilket de nog gr just nu. Eftersom dina testiklar inte anvnds blir dem mindre.

Mvh
Citera
2009-06-06, 16:15
Medlem
smus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Utan testosteron och utan gonadtropiner fr du mindre sats, ja. Du fr ven betydligt mycket mindre spermier, och du kan vara steril under tiden du kurar utan gonadtropiner. mma i pungkulorna kan det gr om dina bollar brjar krympa, vilket de nog gr just nu. Eftersom dina testiklar inte anvnds blir dem mindre.

Mvh

Tack fr ditt svar!. Det jag oroar mig mest fr r den dr lilla gel klump grejen, nstan lika stor som en "normalstor" snorgubbe
Citera
2009-06-06, 16:19
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smu
Tack fr ditt svar!. Det jag oroar mig mest fr r den dr lilla gel klump grejen, nstan lika stor som en "normalstor" snorgubbe
Tnk inte p det. Beroende p hur mycket sats du har och hur ofta du fr utlsning kan det se olika ut. Lgg inte fokus p det nu, se hur det blir nstfljande ggr ist.
Citera
2009-06-06, 16:24
Medlem
smus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Tnk inte p det. Beroende p hur mycket sats du har och hur ofta du fr utlsning kan det se olika ut. Lgg inte fokus p det nu, se hur det blir nstfljande ggr ist.

Okey, tack fr ditt svar !
Citera
2009-06-06, 17:10
Medlem
bergelins avatar
Helt normalt. Vad tyckte flickvnnen?
Citera
2009-06-07, 00:39
Medlem
Citat:
bergelin Helt normalt. Vad tyckte flickvnnen?

Hehe snuskgubbe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in