Citat:
Ursprungligen postat av
JustZlatan
Jag tvättar ansiktet enbart med vatten och endast när jag duschar. Jag har inte använt ansiktsprodukter på säkert 10 år och jag har inga som helst problem med hyn varken i ansiktet eller ryggen.
Vad kul för dig.
Men att du klarar dig med enbart vatten, det är inte många personer som fixar. Jag lovar.
Citat:
Ursprungligen postat av
JustZlatan
Jag ser antagligen friskare ut än dig med tanke på vad du tvättar ansiktet med. Dessa "milda" produkter som du använder är inte alls så milda som du egentligen tror. Ytterligare ett säljknep som du har gått på. Skriv vilka produkter du använder så ska vi kolla hur "milda" ingredienserna egentligen är.
Hur du ser ut, eller hur sött fin din hy är, det kan jag inte uttala mig om.
Det enda jag kan uttala mig om är att du är ett miffo.
Visst, tänker skriva produkterna, men analysera gärna själv din(a) egna skitprodukt(er) i samma inlägg.
Dagligen, på morgonen:
Dermatologica (gula flaskan) mot finnar
Paulas choice BHA-lotion, för fukt
Kväll:
Dermatologica ansiktstvätt, som jag använder på morgonen.
Ansiktsvatten efter det, märke: Pixie Glow Tonic
Paulas choice fuktmask, som jag sover med.
Dessa är mina stora produkter.
Eftersom jag har turen att ha en kärring som kladdar med saker, in i förbannelse, så har jag prövat en hel del.
På grund av henne så kör jag Paulas AHA-syra en gång per vecka samt Glamglows Flashmud Brightening Treatment cirka två gånger i veckan.
Detta är jävla dyra produkter, så du kommer inte kunna hitta något fel eller peka finger. Däremot så pekar jag finger åt din hjärna, som uppenbarligen är CP.
Vänta 10 år, sen önskar du att du tagit hand om din hy.
Läs på, sluta tramsa och läs forskningsrapporter.
Du framstår som en pajas som skriver bara för skrivandets skull.
Citat:
Ursprungligen postat av
JustZlatan
Ryggborste eller torrborstning är inte dåligt för det tar bort döda hudceller, men att du får finnar på ryggen har att göra med vad du äter eller vad du inte äter.